Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév Kalyi Jag Roma Nemzetiségi Szakiskola, Szakközépiskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
Résztvevők Diákok 9. évf.- 3 osztály, 52 fő ( 89%) ( 85%) Tanárok Megíratás – 6 fő Javítás - 2 fő Speciális helyzet: nagy tanulói fluktuáció miatt a tavalyi bemeneti mérés (9. o.) és az idei követő mérés (10.o.) tanulói közötti átfedés 22 fő
Tájékoztatás Tanulók – 105 fő (100%) Feladatok megbeszélése osztályfőnöki órán Iskola %-os eredményeinek ismertetése Tanárok – 21/11 fő (100/52%) Tantestületi értekezlet Projekt team megbeszélések Munkaközösségi megbeszélések Szülők - 24 fő (22%) Szülői értekezlet
Visszajelzések Tanulói „Mi köze ennek a tanuláshoz?” Túl sok volt a feladat Unalmas volt Elért eredménynek örültek Tanári Csoportszintű értékelés Hiányosságok összegzése Elért eredmények tantárgyi eredményekkel történő összevetése
Tanulói visszajelzések Feladatok ismételt átgondolása Egymás megoldási javaslatainak megvitatása „Rossz” Feladatok értelmének megkérdőjelezése Éles elválasztás az iskolai munkától
Tanári visszajelzések Az „osztály trendek” áttekintése Eredmények alapján fejlesztési irányok meghatározása Fejlesztési irányok beépítése az oktatásba „Rossz” Tavalyi eredményekkel nem igazán hasonlíthatók össze az ideiek Fejlesztés nem lett tanulókra lebontva
Fejlesztési feladatok meghatározása Eredmények ismertetése a teljes tantestülettel Elemzés a szakmai munkaközösségekben és a projekt team keretében Leginkább fejlesztendő terület : problémamegoldás Közös feladatmegoldást igénylő módszerek alkalmazása a projektórákon