Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
A Non-Profit teljesítménymérés problémái (mérési és fejlesztési lehetőség) Márkus Gábor CVS, PVM, TVM, igazgató Stúdium Kft. Oktatás és Projekt menedzsment.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Komárom – Esztergom Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság Hiányszakmák.
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
A bementi mérések és a visszajelzések értékelése a szakiskola 9. – 10. évfolyamában 626. Szakképző Iskola és Kollégium Mezőtúr.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
1 Beszámoló összeállítása Kérdések – feladatok. 2 Bevezetés A törvényi változások alkalmazása Elmélet – gyakorlat közötti összhang megteremtése Mérlegcsoportok.
Bánki Donát Szakképző Iskola Kisbér Mérés Értékelés Csoport munkája és terve a 2006/2007 tanévre, 2011-ig.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
A székesfehérvári fiatalok helyzete
A szakiskolák aktuális problémái
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
NIIF VoIP projekt aktualitások
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Projektszellemű tanítási foglalkozások a szakiskola évfolyamán
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
A magyar LLG Tanács ülése
Mayer József Budapest február 27.
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
OLVASÓ KÖZÖSSÉG OLVASÓTÁBOR, IFJÚSÁGI OLVASÓKÖRÖK DUNAÚJVÁROSBAN
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
Bemeneti kompetencia mérése
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
VÁRATLAN MŰSZAKI ESEMÉNYEK
Projektmunka Földrajzolok
Vállalati értekezlet Cégnév.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
A felsőoktatási kompetenciamérés bevezetése
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
KRÉTA-ESL Bemutató.
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Intézmény minőségirányítási programja
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Németország BESZÁMOLÓ 2014
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév Kalyi Jag Roma Nemzetiségi Szakiskola, Szakközépiskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény

Résztvevők Diákok 9. évf.- 3 osztály, 52 fő ( 89%) ( 85%) Tanárok Megíratás – 6 fő Javítás - 2 fő Speciális helyzet: nagy tanulói fluktuáció miatt a tavalyi bemeneti mérés (9. o.) és az idei követő mérés (10.o.) tanulói közötti átfedés 22 fő

Tájékoztatás Tanulók – 105 fő (100%) Feladatok megbeszélése osztályfőnöki órán Iskola %-os eredményeinek ismertetése Tanárok – 21/11 fő (100/52%) Tantestületi értekezlet Projekt team megbeszélések Munkaközösségi megbeszélések Szülők - 24 fő (22%) Szülői értekezlet

Visszajelzések Tanulói „Mi köze ennek a tanuláshoz?” Túl sok volt a feladat Unalmas volt Elért eredménynek örültek Tanári Csoportszintű értékelés Hiányosságok összegzése Elért eredmények tantárgyi eredményekkel történő összevetése

Tanulói visszajelzések Feladatok ismételt átgondolása Egymás megoldási javaslatainak megvitatása „Rossz” Feladatok értelmének megkérdőjelezése Éles elválasztás az iskolai munkától

Tanári visszajelzések Az „osztály trendek” áttekintése Eredmények alapján fejlesztési irányok meghatározása Fejlesztési irányok beépítése az oktatásba „Rossz” Tavalyi eredményekkel nem igazán hasonlíthatók össze az ideiek Fejlesztés nem lett tanulókra lebontva

Fejlesztési feladatok meghatározása Eredmények ismertetése a teljes tantestülettel Elemzés a szakmai munkaközösségekben és a projekt team keretében Leginkább fejlesztendő terület : problémamegoldás Közös feladatmegoldást igénylő módszerek alkalmazása a projektórákon