Intézmény minőségirányítási programja

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2008 Versenyképesség Minőség Boldogulás Menner Ákos.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
„NŐ AZ ESÉLY” TÁMOP B-2- 12/ A romák munkaerő-piaci reintegrációjának elősegítése, -A TÁMOP B-1-11/1kiemelt projektre épül,
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
… HOL JÁR AZ ISTEN? BENNÜNKET ELFELEJT?. HOL? Dél-Baranya Kedvezőtlen gazdaságföldrajzi elhelyezkedés Rossz infasrtuktúrális ellátottság Alacsony képzettségi.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
MOB (MAGYAR OLIMPIAI BIZOTTSÁG) felügyeletével
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Mayer József Budapest február 27.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Teljesítményértékelési rendszer
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Mátészalkai Szakképző Iskola
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
1993-as közoktatási törvény
HHR.
Az ÁFSZ feladatai az „Út a munkához” program végrehajtásában
Intézményvezetői célkitűzések
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
Lorem ipsum.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Iskolai szociális segítő
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Az iskolai szervezet és fejlesztése
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Előadás másolata:

Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.

Intézmény minőségirányítási programja Szülői kérdőívek Tanulói kérdőívek Intézményi klímateszt Pedagógus értékelés

Szempontok A tanítás nevelés minősége Nevelési-oktatási eredmények Az iskolai környezet A szülőkkel való kapcsolattartás Excel

Szülői kérdőívek

Tanulói kérdőívek A tanítás nevelés minősége Nevelési-oktatási eredmények Az iskolai környezet A szülőkkel való kapcsolattartás Excel

Intézményi klímateszt Vélemények a tantestületről Igazgatóról Igazgatóhelyettesről Pedagógus – alkalmazott témakör Vélemények a vezetésről Excel

Vélemény a tantestületről Eredmény:3,9

Vélemény az Igazgatóról Eredmény:4,6

Vélemény az Igazgatóhelyettesről Eredmény:4,8

Vélemény a pedagógus-alkalmazott témakörben Eredmény:4,4

Vélemény az iskolavezetésről Eredmény:4,6

2008/2009. tanévtől alkalmazzuk PEDAGÓGUS TELJESÍTMÉNY ÉRTÉKELÉSE Értékelés szempontjai: Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 1. Adminisztráció A pedagógiai tevékenységgel összefüggő ügyviteli tevékenység, tanügyi dokumentumok vezetésének minősége. Kimutatások, jelentések, beszámolók. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 2. Feltételek Diplomák száma minősége. Végzettsége, képesítése alapján alkalmazása dinamikus lehetőségeket biztosít. Továbbképzési kötelezettségének eleget tesz. Részt vesz a feltételek megteremtésében, pályázatokat ír, pedagógiai újításai vannak. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 3. Szakmai tevékenység Képességeinek, adottságainak, érdeklődésének megfelelő nevelésben és oktatásban részesíti a tanulókat. Értékeli a tanulók teljesítményét. Folyamatosan visszajelez a tanulók előmeneteléről. Külső-belső mérések, vizsgák. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 4 . Pedagógiai programban rögzített, a tanítási órák keretében meg nem valósítható foglalkozások megtartása Napközis foglakozások, naplóvezetés. Szakkör, énekkar, művészeti csoportok. Iskolai sportkör. Tanulmányi, szakmai, kulturális versenyek, házi bajnokságok, iskolák közötti versenyek, bajnokságok, diáknap, testvérkapcsolatok ápolása. Tanulmányi kirándulások szervezése, környezeti nevelés, osztályépítő rendezvények megtartása, táborok szervezése. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel

7. Hátrányos helyzetű tanulók fejlesztésében való közreműködés Kompetenciák, kulcskompetenciák fejlesztése. Továbbtanulásra készíti fel a tanulókat. Felzárkóztató tevékenységet végez. Vizsgára készíti fel a 8. osztályos tanulókat. Egyéni fejlesztési tervek alapján fejlesztést végez. (logopédiai, fejlesztő pedagógiai tevékenység) A hátrányok enyhítése érdekében támogató tevékenységet végez, konzultál, kapcsolatot tart. Osztályfőnökként konzultál, végzi az osztályfőnöki munkával összefüggő tevékenységeket. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 6. Tehetséges tanulók felismerése, fejlesztése Versenyekre készíti fel a tanulókat, felkészíti a képességeinek megfelelő középiskolára, művészeti iskolára. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 7. Nevelés- normaközvetítés Magatartási nehézséggel összefüggő tevékenység. Diákmozgalommal összefüggő tevékenység segítése. Egészségnevelési programban való részvétel. Tanuló- és gyermekbalesetek megelőzésével kapcsolatos tevékenységek. pedagógus, mint munkavállaló A nevelőtestület munkájában való szerepvállalás. Intézményi dokumentumok készítésében, végrehajtásban való közreműködés. Tanulókkal való törődés, tanulók felügyeletének ellátásának minősége. Szünetben felügyel, vagy felkészül órára. Helyettesítési feladatokat szívesen vállal. Tiszteletben tartja mások, (szülők, tanulók, kollegák) emberi méltóságát. 9. Kapcsolatrendszer, társadalmi aktivitás Kapcsolattartás minősége a partnerekkel (tanulókkal, szülőkkel, pedagógus kollegákkal, más szakemberekkel). Az elvárt módon képviseli az intézményt. Titoktartási kötelezettségének eleget tesz az összes partnerrel szemben. Részt vállal a település közéletében, térségi kapcsolattartásban közreműködik. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 10. Önismeret – személyes attitűd Ismeri saját adottságait, lehetőségeit, erényeit, hibáit. A visszajelzéseket, bírálatokat pozitívan hasznosítja munkája során. Személyes tulajdonságai segítik az eredményes munkavégzést (megbízható, pontos, következetes,kiegyensúlyozott, feladatvállalásban aktív, empatikus). Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel 11. Közösségépítés Részt vállal a közösség konfliktusainak megoldásában. Közösségépítő tevékenysége példaértékű. Kiváló, jó, megfelelő, irányítást igényel

Teljesítmény értékelése Kiemelkedő minősítés: (kimagasló teljesítményt nyújtó) : 3 pont Megfelelő minősítés: (jó teljesítményt nyújtó) : 2 pont Kevéssé megfelelő minősítés: (vezetői korrekciót, fejlesztést igénylő) : 1 pont Nem megfelelő minősítés: (egy minősítési szempont értékelése nem megfelelő) : 0 pont   Kiválóan alkalmas: 100% - 80% - ig Alkalmas: 79% - 60 % - ig Kevéssé alkalmas: 59% - 30 % - ig Alkalmatlan pontértéke : 30% alatt van.

Pedagógusok teljesítményének értékelése 2 év összehasonlításában 2006 -2007 2007 - 2008