Értékesítési oktatás Előadó: [Név].

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Szervezetfejlesztési Program ÁROP Budapest, Károlyi-Csekonics Rezidencia November 12. VÁLTOZÁSKEZELÉS FEJLESZTÉSI MÓDSZERTAN.
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Az üzleti terv.
10. Tétel Sikeresen működő üzletét az igényeknek megfelelően bővíteni szeretné. Ehhez szüksége van egy üzleti terv elkészítésére. Foglalja össze, hogy.
DPR kommunikáció alapelvei
TÁMOP /A
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Jakab András Program-koordinátor Microsoft Program.
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
AIIR projekt Autósiskolai Integrált Információs Rendszer.
Helyzetfelmérés Helyzetfelmérés elemzése, értékelése
European Computer Driver Licence
Microsoft® Lync™ 2010 Meghatalmazás – oktatás
Új ügyfél nélkül mit érek én? Január 30.. Tartalom 1.Bemutatkozás 2.Értékesítés. Hatékonyan. 3.Jelzőlámpa az üzleti élet forgatagában 4.Több, mint.
Panaszok kezelése Forgalomból kivonás
Bevezetés az ebXML-be Forrás: An Introduction to ebXML ebXML and Web Services Practical Considerations In Implementing Web Services Romin IraniRomin Irani.
Felhasználói kérdőíves felmérés a MEK-ben Moldován István OSZK MEK.
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Tanuló szervezet.
Project Monitoring and Control (PMC)
Az adminisztráció hegyének meghódítása Akkreditált képzések adminisztrációjának támogatása Moodle-ban Az adminisztráció hegyének meghódítása Akkreditált.
Kereskedelmi levelezés
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
Előadó: Karacs Nóra HR asszisztens

Foglalkoztatási Információs Pontok
Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató És Szakmai Támogató Hálózat.
Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek.
Online oktatóanyag Android mobilalkalmazás- fejlesztéshez Nagy József.
IVSZ START-UP KONFERENCIA ÉS VERSENY ÁPRILIS 4. A versenyre való jelentkezés határideje: március 10..
Globomax Zrt. külpiacra jutásának lépései: Előadó: Csonka László Globomax Zrt. kereskedelmi vezérigazgató helyettes Mi kell tehát a külpiacok meghódításához?
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Rendszer bemutató /22. oldal Előadó: Elektronikus Közbeszerzési Rendszer Kft.
KONFIGURÁCIÓKEZELÉS è A projektirányítás a költségekkel, erőforrásokkal és a felhasznált idővel foglalkozik. è A konfigurációkezelés pedig magukkal a termékekkel.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Üdvözöljük!. Napirend és tárgyalandó témakörök Cégtörténet és a cég jövője Ki kicsoda Cégen belüli szabályok Előnyök Teljesítménykimutatások Egyéb források.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Az üzletek operatív működtetése
A kreatív találkozó Előadó neve.
A TERMÉK- ÉS A MARKETINGKONCEPCIÓ KIFEJLESZTÉSE
Biyovis a mi üzletünk.
9. tétel.
Útmutató a click4suppliers easy használatához
2/18/2018 Marketingterv Név.
Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.
Az ISO 9001 jelenlegi helyzete
Üzleti terv bemutatása
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Vállalati terv bemutató
PMK minőségirányítási szakmai nap
Típusos kockázatértékelési algoritmusok a szervezetek működési sajátosságainak figyelembe vételével Tarján Gábor.
Projekt neve Cég neve Előadó neve
"Ha nem tudod, hogy hová mész,
CRM rendszer.
Minőségmenedzsment alapjai szeptember 12.
A(z) xy szervezet (a társadalmi vállalkozást bemutató ppt)
Üzleti terv.
Üzleti terv bemutatása
Üzleti terv.
Projekt neve | Cégnév | Előadó neve
valamint korábbi befejeződés/csúszás/ átfedés és kombinációik
50 időt megtakarító Outlook-billentyűparancs
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Előadás másolata:

Értékesítési oktatás Előadó: [Név]

Cég áttekintése Munkakör leírása Cég üzenete Versenytársak

Munkakör leírása A termékek és szolgáltatások megértése A termékek és szolgáltatások értékesítésének előmozdítása A kijelölt értékesítési kvóta elérése, majd túllépése A cég professzionális képviselete a piacon

Cég üzenete Kik vagyunk? Mik a legfontosabb értékeink? Piaci helyünk és profilunk Mik a legfontosabb értékeink? Küldetésünk Mivel foglalkozunk? Termékeink és szolgáltatásaink Mivel szolgálunk ügyfeleinknek? Értékajánlatunk

Versenytársak Kik a versenytársaink? Mivel foglalkoznak? Mivel szolgálnak ügyfeleiknek?

Értékesítési folyamat Potenciális ügyfelek és érdeklődők keresése Személyes értékesítések megtervezése Találkozók Személyes értékesítés utáni teendők Dokumentáció Bemutató Jóváhagyás

Potenciális ügyfelek és érdeklődők keresése Az aktuális ügyfélbázis meghatározása A potenciális ügyfelek azonosítása és rangsorolása Személyes értékesítések ütemezése

Személyes értékesítések megtervezése A potenciális ügyféllel kapcsolatos kutatás Célközönség azonosítása Értékesítés előtti támogatás definiálása (például mérnökök bevonása) Találkozó napirendi pontjainak megtervezése Találkozó összehívása és idő előtti megerősítése

Találkozók Bemutatkozás A potenciális ügyfél céljainak definiálása, majd megerősítése A saját célok definiálása Üzleti igények áttekintése A sikert segítő tényezők azonosítása Lehetséges megoldások ismertetése Konszenzus elérése (megfelelő, nem megfelelő, további kivizsgálást igényel)

Személyes értékesítés utáni teendők Összefoglaló e-mail vagy levél küldése a potenciális ügyfélnek, majd ismételt megkeresés telefonon Köszönetnyilvánítás a találkozóért A találkozó összefoglalása A közösen meghatározott következő lépések áttekintése A jövőbeli célok megfogalmazása A megfelelő belső források (például a mérnök) értesítése a következő lépésekben való segítségért Az ügyfél fájljának vagy rendszerének frissítése Az értékesítési folyamattal kapcsolatos ügyféladatok frissítése

Dokumentáció A megfelelő dokumentumok elkészítése A dokumentumok áttekintése a potenciális ügyféllel

Bemutató A végső dokumentumok kézbesítése Ajánlat bemutatása Értékesítés kérése

Jóváhagyás Dokumentumok aláírása Az értékesítés lezárása