Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

CRM rendszer.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "CRM rendszer."— Előadás másolata:

1 CRM rendszer

2 CRM rendszer Jellemzők
Az üzleti partnerek főbb és kiegészítő adatainak nyilvántartására alkalmas rendszer Ügyféladatok egy helyen - az egyes üzletkötők által karbantartva Az egyes üzleti partnerekkel kapcsolatos aktivitások, projektek nyomonkövethetők Értékesítés folyamán felmerülő nyomtatványok előállítása támogatott Önálló rendszer SQL adatbázissal Paraméterezéssel megoldható, hogy a Szinva integrált ügyviteli rendszer törzs adatbázisából (cikk, partner, dolgozó) adatokat kapjon

3 CRM rendszer Törzsek A törzs menüben kialakíthatók az üzleti partnerek csoportosításához szükséges szempontok, pl. iparág, érdeklődési kör.

4 CRM rendszer Üzleti partnerek 1.
Az egyes üzleti partnerekhez hozzárendelheti az adatokat a kapcsolattartó az alábbi ablak fülein. Általános adatok és csoportba sorolások: érdeklődési területek, minősítés, iparág.

5 CRM rendszer Üzleti partnerek 2.
A partnerekkel kapcsolatos események, értékesített termékek köre megadható a Projekt menedzsment/Főlap fülön. Az egyes eseményekkel kapcsolatos teendők és azok készültsége ellenőrizhető,valamint iratok kapcsolhatók az eseményhez.

6 CRM rendszer Üzleti partnerek 3.
Az üzleti eseményhez/értékesítéshez kapcsolódó dokumentumok pl. ajánlat, adásvételi jegyzőkönyv, jótállási jegy, stb. egy lépésben elkészíthetők és csatolhatók a partner adatlapjához. A nyomtatvány készítés támogatása sablongyűjtemény alapján körlevél módon történik. A sablongyűjtemény a Törzsek menüben alakítható ki.

7 CRM rendszer Listák Listák segítik az üzletkötőket (pl. napi tevékenységek) és a vezetőket (pl. partner összefoglaló) a tájékozódásban.

8 info@szinvacomp. hu Tel:. 46/504-841. 46/504-842. 46/504-843
Tel: 46/ / / / Fax: 46/ Miskolc, Bedegvölgy u. 2


Letölteni ppt "CRM rendszer."

Hasonló előadás


Google Hirdetések