Milyen idő lesz holnap? Időjárás-előrejelzés az ELTE-n

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
SZÁMÍTÓGÉPES JÁTÉKOSOK MOTIVÁCIÓINAK LONGITUDINÁLIS VIZSGÁLATA Kiss Orhidea Edith Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi.
Advertisements

Duális felsőfokú képzés a PMMIK-n
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
Rigó Róbert: „Természettudományos ismeretek integrált és komplex közvetítésének és elsajátításának új formái”
„CSOPORT VEZET CSOPORTOT”
Kisvállalkozói Szakirány Belső vállalkozásokkal dinamizálni a nagyvállalatokat! Kisvállalkozói Szakirány!
V. ETR konferencia április Fogalomrendszer: ETR & ETN Kodácsy Tamás etn at kodasoft.hu.
Felsőoktatási változások hallgatói szemmel Miskolczi Norbert.
A Szénhidrogén Kutatás Menedzsmentje
A kolozsvári Báthory Líceum
Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Molekuláris Bionika.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
A gyakorlatvezető mentor
Az E-TANÁR portál.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Brettner Zsuzsanna PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék
Közismeret Osztályfőnöki Kommunikáció-magyar ( KO-MA) Matematika Idegen nyelv Természetismeret Társadalomismeret.
A BSc képzés tapasztalatai BME VBK Műhelykonferencia – ELTE Bolyai Kollégium október 17.
1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
New View Beszámoló a tanárokkal történt interjúról.
Általános paleobiológiai módszerek és modellek
Felzárkóztatás, tehetséggondozás
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Cziráki Szabina, az OTDT titkára Szakkollégiumi Műhelykonferencia, Debrecen December 14. Szakkollégiumi tehetséggondozás.
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
A tanárképzés szerkezete
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
Környezettan BSc Diploma előtt
Interdiszciplináris, innovatív kutatási irányok és az ipari kooperáció infrastrukturális hátterének fejlesztése valamint új oktatási technológiák bevezetése.
HEFOP és projekteredmények, hasznosíthatóság és egymástól tanulás Dr. Podruzsik Szilárd.
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Vegyész szak.
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Nyílt nap január 23. Kémiatanári szak.
Az Alkalmazott bábjáték pedagógiájának Adaptálása
FERENCES ÖSZTÖNDÍJ PROGRAM
A környezettudományi képzés az ELTE-n, együttműködési lehetőségek
Dr. Németh Gábor egyetemi docens Faipari mérnöki alapszak duális képzésének szakfelelőse Duális képzés a faipari mérnöki alapszakon.
2008 Mit kell tudnom a tudományos diákköri munkáról? a Nyíregyházi Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Főiskolai Karán.
Szociális vállalkozások az európai polgári kultúra erősítése érdekében - Ezer gyerek módszertan A projekt az Európai Unió Európa a polgárokért programjának.
A felsőoktatási gyakorlóhelyek nyilvántartása november 27. Laczky Gabriella.
MESZ Utánpótlás Bizottságának évi beszámolója Készítette: Nagy Gábor Bizottság vezetője.
Gyakorlatorientált emberi erőforrás tanácsadó MA képzés – a szakmai gyakorlat szerepe az NYME-AK képzésében VI. Országos Tanácsadói Konferencia BKIK székház.
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből Rozner Gábor.
Biztosítási matematika és kockázatelemzés I. Egészségbiztosítási szakirány Előadó és gyakorlatvezető: Vályi Sándor Fogadóóra: kedd 14-15, 208/4. szoba.
Gazdaságstatisztika Tantárgyi követelmények szeptember 6.
Csík Orsolya, Horváth László TÁMOP X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged április Kompetencia- és tanulási eredmények alapú képzési.
TÁMOP /2/A SZOCIÁLIS KÉPZÉSEK FEJLESZTÉSE, SZAKEMBEREK ÉS ÖNKÉNTESEK KÉPZÉSE, TOVÁBBKÉPZÉSE ÉS KÉSZSÉGFEJLESZTÉSE, VALAMINT A HELYI FEJLESZTÉSI.
Közösségi gyakorlat A Gyakorlóiskolában. TUDÁS Ismeri azokat a főbb módszereket, amelyekkel megismerheti a gyerekek kognitív, emocionális és erkölcsi.
Eötvös Loránd Tudományegyetem
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
Duális logisztikai menedzsment mesterképzési program
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Az Erasmus eredményei dióhéjban
A KönyvTÁRva-nyitva jó gyakorlat
KRE-AKTÍV motivációs projekt
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Tanár neve | Kurzus száma
2018/2019 tanév.
Család – és Gyermekjóléti Központ
NGB_AJ040_1 Forgácsolás és szerszámai
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
tanév 1. félévében szakmai gyakorlatot teljesítőknek
Előadás másolata:

Milyen idő lesz holnap? Időjárás-előrejelzés az ELTE-n BeleSTEM - Felsőoktatási jó gyakorlatok a tudomány, a technológia, a műszaki tudományok és a matematika szolgálatában 2014. április 29. Milyen idő lesz holnap? Időjárás-előrejelzés az ELTE-n Soósné Dr. Dezső Zsuzsanna, Merics Attila, Kohlmann Márk, Leelőssy Ádám, Mona Tamás Eötvös Loránd Tudományegyetem Meteorológiai Tanszék

Előrejelzési gyakorlat - Kinek, mikor, miért? Mesterszakos, előrejelző szakirányos meteorológus hallgatóknak Az MSc képzés 2. és 3. félévében, heti 3 órában (6 kredit) Hogy az elméleti meteorológia területén megszerzett tudásukat a mindennapi időjárás-előrejelző tevékenységben is alkalmazni tudják

A gyakorlat pillérei

Tantermi gyakorlati órák Az időjárás-előrejelzéshez szükséges eszközök és módszerek elsajátítása Az Országos Meteorológiai Szolgálat jóvoltából rendelkezésünkre bocsátott HAWK meteorológiai munkaállomás megismerése

Időjárás-előrejelző szolgálat Félévente egyhetes operatív szolgálat Nyilvános megjelenés a tanszéki honlapon

Prognózismegbeszélés Minden nap 12 órakor a Meteorológiai Tanszék Szinoptikus Meteorológiai Laboratóriumában Az időjárás-előrejelző hallgató szóban is elmondja előrejelzését, ismerteti annak elméleti hátterét

Előrejelzési vetélkedő 20. versenysorozat a 2013/14-es tanév tavaszi félévében Félévente heti gyakorisággal 11 forduló Hallgatók szervezik Minden forduló után megbeszélés, értékelés Játékos keret – egészséges versengés

A vetélkedő résztvevőinek létszámának alakulása

Blogírás Blogbejegyzés írása egy-egy érdekes időjárási helyzetről Rövid, tömör, közérthető, és nyilvánosan megjelenik

Tanulási eredmények Széleskörű tapasztalatszerzés a valós időjárással kapcsolatban Korszerű eszközök, technológiák megismerése A nyilvánosság felelősségének megtapasztalása A hivatástudat elmélyítése Csapatmunka, közösségi élmény

Nehézségek, kockázatok Hogyan illesszük bele a kurzust a hagyományos órarendi struktúrába? – Nagy hangsúly az önkéntességen Időnként előfordul egy-egy rosszabbul sikerült előrejelzés – A hibákból is tanulunk

Már csak egy kérdés maradt: Milyen idő lesz holnap?