Vezető Partner Szeminárium IMIR

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
IMIR monitoring és információs rendszer
Advertisements

FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Kábítószerügyi „hazai” pályázatok sikeres elkészítésének segítése 2008.
PÁTY ÖNKORMÁNYZATA POLGÁRMESTERI HIVATALÁNAK SZERVEZETFEJLESZTÉSE E-KÖZIGAZGATÁSI ALAPISMERETEK AZ ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS ÉS HATÓSÁGI SZOLGÁLTATÁS Bemutató.
E-BANKING SUMMIT március 3. Biztonságos kommunikáció biztosítása a pénzintézetek és a hatóságok között Szabó Katalin Termékmenedzsment osztályvezető.
Fókuszban az önkormányzati tagsággal rendelkező szociális szövetkezetek _ A pályázatkezelői felület bemutatása.
A Végrehajtó Ügynökség, a pályáztatást támogató elektronikus rendszerek, valamint az elszámolhatóság főbb kérdéseinek bemutatása Németh Veronika – NFFKÜ.
A kifizetési kérelem összeállítása TÁMOP-3.2.9/B-08 Audiovizuális emlékgyűjtés.
Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár szeptember 7. Könyvtárosok Teadélutánja / „Next Generation” Önképzőkör Beke Gabriella Semmelweis Egyetem Központi.
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
Iskolai információs rendszer. Alapkövetelmények Oktatási, nevelési intézmények részére fejlesztett Oktatási, nevelési intézmények részére fejlesztett.
A rendszerről A korábbi papír alapú ügymenet kiváltására, belső fejlesztésben létrejött humánpolitikai igénylési rendszer A Humánpolitikai Igazgatóság.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
Gazdasági informatika - bevezető
Munkáltatói intézkedések közlésének Kttv. szerinti szabályozása
NIIF Behívás projekt aktualitások
Az „első lépés” TÁMOP
Intelligens céginformációs megoldások
Operációs rendszerek.
KSH Statisztikai koordinációs főosztály
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
A víziközmű-szolgáltatásról szóló évi CCIX
Magyarország-Szlovákia Határon Átnyúló Együttműködési Program
HUNTÉKA Integrált Könyvtári (Közgyűjteményi) Rendszer
TESZTSOR.HU REGISZTRÁCIÓ, VÁSÁRLÁS ÉS TESZTKITÖLTÉS ELKEZDÉSE
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban

Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Magyarország-Szlovákia Határon Átnyúló Együttműködési Program
Magyar Tudományos Művek Tára
SZÁMVITEL.
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
Oracle WebInvoice – elektronikus számlakezelés
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
Újszegedi Rendezvényház Június 29.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Merre tovább a középiskola után?
A minőségellenőrzést támogató program bemutatása, Kérdőívek értékelése
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Felszín alatti vizek kémiai állapotfelmérése
A Microsoft SharePoint testreszabása Online webhely
LEADER LEADER Intézkedések a Déli Napfény LEADER Egyesület területén
Az elektronikus aláírás
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
A Szociális Ágazati Regiszter használatával kapcsolatos tudnivalók
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Helyi támogatási kérelmek benyújtásának ügymenete
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Értékeink mentén TOP Pályázat benyújtása.
Áramlástan mérés beszámoló előadás
A dolgozói teljesítménymérés gyakorlata a százhalombattai Hamvas Béla Városi Könyvtárban Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár Minőségirányítási szakmai nap.
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
AC/DC Találd meg a helyed! Előadó: Fodor Ágnes, a VGYKE elnöke
Erdőtelepítések, fásítások támogatási lehetőségeinek várható alakulása
OpenBoard Kezelő Tananyag közzététele a KRÉTA rendszerben.
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Előadás másolata:

Vezető Partner Szeminárium IMIR 2007-2013 A Magyarország-Szlovákia Határon Átnyúló Együttműködési Program közös monitoring és információs rendszere dr. Futó Adrienn – igazgató Koi Éva – monitoring koordinátor Budapest, 2011. január 13. www.husk-cbc.eu

Napirend Elektronikus jelentésbeadás az IMIR 2007-2013 rendszerben Előnyei Belépés a rendszerbe A benyújtási folyamat lépései Technikai információk Az Előrehaladási Jelentés kitöltése Szünet Egyéni gyakorlás, kérdések-válaszok

IMIR 2007-2013 és az elektronikus jelentésbeadás

Tartalom Az IMIR 2007-2013 rendszer Az elektronikus jelentésbeadás Az Előrehaladási Jelentés benyújtásának folyamata Az IMIR 2007-2013 Front Office felületének bemutatása

Mi is az IMIR 2007-2013? Speciálisan az ETE programokra kifejlesztett rendszer (Vezető Partneri – projekt végrehajtási modul és hazai Projekt Partneri – hitelesítési modul) Integrált Monitoring és Menedzsment IT rendszer Egy közös rendszer a teljes programterületre Interneten keresztül elérhető Folyamat alapú munkavégzés (workflow)

Front Office - Back Office Internet IMIR 2007-2013 Front Office Előrehaladási Jelentés és Kifizetési Kérelem elektronikus benyújtása Back Office Vezető Partnerek Menedzsment (JTS, MA, CA, NA, etc.)

Funkcionalitás 1. Projekt modul (BO) 2. Előrehaladási jelentés és Kifizetési Kérelem benyújtás (FO) 3. EJ&KK jóváhagyása (BO) 4. ERDF források átutalása a Vezető Partnereknek 5. Riportolás a Bizottság felé

Jellemzők Az elektronikus jelentésbenyújtó rendszer főbb jellemzői: Az Előrehaladási Jelentés és a Kifizetési Kérelem interneten keresztül tölthető fel Az Előrehaladási Jelentést és a Kifizetési Kérelmet a rendszer generálja le Az Előrehaladási Jelentés és a Kifizetési Kérelem tárolható, lementhető és kinyomtatható Lehetséges dokumentumok feltöltése Közvetlen kommunikáció a monitoring rendszerrel

A rendszer támogatja a „tökéletes” Előrehaladási Jelentés elkészítését Előnyök I. A rendszer támogatja a „tökéletes” Előrehaladási Jelentés elkészítését Beépített ellenőrzések Automatikus kalkulációk – adatok aggregálása „Minta” Előrehaladási Jelentés – az áttekintéshez A Kifizetési Kérelem az Előrehaladási Jelentés alapján áll elő Az elektronikus és a papíralapú dokumentumok között nem lehet eltérés

Előnyök II. Mindig látszik a Jelentés aktuális státusza Under preparation (Előkészítés alatt) Submitted (Benyújtott) Need amendment (Kiegészítés szükséges) Approved (Jóváhagyott) Rejected (Elutasított) Felgyorsítja a kifizetési folyamatot A jelentés értékelését a JTS rögtön a benyújtás után megkezdheti Mindig követhető a pénzügyi előrehaladás Tervezett összegek, Korábban lejelentett összegek, Aktuálisan jelentett, összesített összegek Partnerenkénti és költségsoronkénti projekt költségvetés

Technikai Információk

Tartalom Belépés és a Front Office nyitó képernyő Előrehaladási Jelentés: a főoldal felépítése A benyújtás módja: Ellenőrzési riport futtatása Dokumentum generálás Mező típusok, táblázat típusok, gomb típusok Infrastruktúra

Front Office Belépés: Front Office: internet link felhasználói név jelszó Front Office: egyszerű menüstruktúra jelszó módosítási lehetőség

Előrehaladási Jelentés főoldal Overview fül: A jelentés áttekintése Fejléc Sheets to fill in fül: Adatbevitel Attachments fül: Dokumentum menedzsment

Egyszeri adatbevitel – 2 legenerált dokumentum A benyújtás módja I. Egyszeri adatbevitel – 2 legenerált dokumentum 1. Adatbevitel a Sheets to fill in fülön 2. A Check report (Ellenőrzési riport) futtatása 3. A Check report-ban kilistázott hibák javítása 4. A Next (Tovább) gomb megnyomása 5. Megjelenik a Submit (Benyújtás) gomb

A benyújtás módja II. 6. Kattintás a Submit gombon: Hitelesítési nyilatkozatok (Declarations) feltöltése A végleges dokumentumok legenerálása: EJ & KK 7. Kattintás ismét a Submit gombon: a jelentés hivatalos benyújtása A dokumentumokat a Check report lefuttatása előtt is bármikor meg lehet tekinteni, de ezek csak „minták”, melyet a rendszer azzal jelez, hogy egy jól látható „Sample – do not submit” (Minta, kérem, ne nyújtsa be) mondatot helyez el rajtuk.

Mező típusok Üres mező Sárga mező Piros mező Szürke mező Legördülő mező Szöveges mező

Táblázat típusok I. Közvetlen adatbevitel Kattintás a Modify (Módosítás) gombon Közvetlenül vihet be adatot a mezőbe

Táblázat típusok II. Közvetett adatbevitel Kattintás a Modify (Módosítás) gombon Adatbevitel a megnyíló képernyőn

Képernyő szintű gombok Gomb típusok Adat-szintű gombok Képernyő szintű gombok

Infrastruktúra I. Online rendszer (Interneten keresztül érhető el) Technológia: Java front end Oracle adatbázis A rendszer nyelve: Angol Titkosított kliens-szerver kommunikáció (Certificate: személyes felhasználói kulcs) A rendszer által használt programok: Internet Explorer/Mozilla Firefox, MS Office, Adobe Pdf reader, Java

1 projekt – 1 online felhasználó egyidőben Infrastruktúra II. Hálózati problémák esetén: „Please try to log in again as network problem has occurred” (Kérjük, lépjen be újra, mivel hálózati hiba lépett fel!) Ha a felhasználó több, mint 20 percig nem végez műveletet a rendszerben az IMIS 2007-2013 biztonsági okokból automatikusan megszakítja a kapcsolatot a kliens gép és a szerver között és ismételten a fenti üzenetet küldi. A rendszer időnként kéri a telepített Certificate megerősítését (e.g. inaktív állapot, dokumentum generálás) 1 projekt – 1 online felhasználó egyidőben

dr. Futó Adrienn, Koi Éva, Szabó Péter Információ VÁTI Nonprofit Kft. Területi Együttműködési Üzletág Menedzsment Szolgáltatások Igazgatóság 1016 Budapest, Gellérthegy u. 30-32. dr. Futó Adrienn, Koi Éva, Szabó Péter Tel.: (+36 1) 224-32-11, 224-3239, 224-4510 E-mail: afuto@vati.hu, ekoi@vati.hu, pszabo@vati.hu

Köszönjük kedves figyelmüket!