REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Étrend-kiegészítő vagy gyógyszer? Határterületi termékek elhatárolásának szempontjai Medical Tribune konferencia október 1. Dr.
Advertisements

Szegi község turizmusfejlesztése Kérdőív a fejlesztés koncepciójának összeállításához értékelés.
A fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre, illetékessége és eljárása a villamosenergia-, földgáz-, víziközmű-, távhő- és hulladékgazdálkodási közszolgáltatás.
GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
Számítógépes alapismeretek Kommunikáció Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT)
A felhasználói interfész A felhasználói interfész az a felület, amellyel a szoftver az ember felé „fordul”; amellyel a felhasználó nap mint nap találkozik.
Készítette: Kovács Anna A kultúrakutatás módszertana.
A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
Új kutatási megoldások a termékfejlesztésben Nobody’s Unpredictable május 30. What do we see? Szonda Ipsos.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 1. Kommunikáció, a meggyőző kommunikáció.
E-BANKING SUMMIT március 3. Biztonságos kommunikáció biztosítása a pénzintézetek és a hatóságok között Szabó Katalin Termékmenedzsment osztályvezető.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
Hogyan készüljünk a francia nyelvi érettségi változásaira?
A kifizetési kérelem összeállítása TÁMOP-3.2.9/B-08 Audiovizuális emlékgyűjtés.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE Az 5M rendszere 1. A Brief.
Régi típusú Városkártya Egyszerű kedvezménykártya, felmutatása után jár kedvezmény. Ennek hátránya, hogy nem nyomon követhető a használata, a vállalkozók.
A FELNŐTTKÉPZÉSI A FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZMÉNYEK HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA Felnőttképzők Szövetsége Borsi Árpád Budapest, december 10.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
A Europe Direct és más európai uniós tájékoztató hálózatok szerepe Székesfehérvár 2009.március 24.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
Az információs forradalom  Minden jog fenntartva.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
„Internetes kommunikáció” pótkurzus Készítette: Tóth Tímea Szak: Tantárgykódja: Tanár neve:
Befolyásolásra törő kommunikáció. Az emberi kommunikáció egyik sajátossága és törekvése a befolyásolás. A befolyásolás tartalmi jellege és megjelenési.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
Internet tudományos használata
Nemzeti Audiovizuális Archívum
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
Gyűjtőköri szabályzat
Mayer József Budapest február 27.
Hitelkonstrukciók a pályázati rendszerben
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Az üzlet működésével kapcsolatos szabályok
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Öröklési szerződés és Köteles rész
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
A mozgóképi közlésmód sajátosságai
Ács Szabina Kommunikáció és Médiatudomány
Digitális reklám Mit, kinek, hogyan? A célcsoport
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
Konszolidáció Guzmics Zsuzsanna
Szervezetfejlesztés II. előadás
A közfoglalkoztatás gyakorlati tapasztalatai
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
A Hálózat és Az internet
Nemeskocs Község Önkormányzatának Településkép-védelmi Rendelete
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
Felhasználóképzés a kórházban
Cash flow A vállalat működése, befektetései és pénzügyi tevékenysége által genarált pénzáramlásokat tartalmazó kimutatás. Az eredménykimutatásban és a.
FELÉR EGY DIPLOMÁVAL! A JÓ SZAKMA KÉTKEZI SZAKMÁVAL IS
Hosszúidejű Spektrogram mérés az ELQ 35 - el
Új pályainformációs eszközök - filmek
Felszín alatti vizek kémiai állapotfelmérése
A CRM alkalmazásának korlátai a bankszektorban
Lapkiadó, rendezvényszervező vállalatirányítási rendszer SQL alapon
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Készletek transzformációja
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Hosszúidejű Spektrogram mérés az ELQ 30A+ - al
VÁLLALKOZZ! Pénzügyi és Vállalkozói Témahét 2019 Órai segédanyag
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
OpenBoard Kezelő Tananyag közzététele a KRÉTA rendszerben.
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Előadás másolata:

REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK

1. Alapfogalmak A médium: kommunikációs csatorna, a konkrét üzenettől függetlenül létezik, igénybe vehetjük saját információink közlésére, továbbítására. 2019.01.01.

1. Alapfogalmak Reklámeszköz: Reklámeszközök azok az eszközök, amelyek segítségével a reklám mondanivalóját kifejez-zük. A reklámeszköz a reklámgondolat kifeje-zési elemeinek a rögzítésére szolgálnak. Céljuk a reklámgondolatnak a reklám alanyai által ér-zékelhetővé tétele 2019.01.01.

1. Alapfogalmak Reklámeszköz: azok az eszközök, amelyek segítségével a reklám mondanivalóját kifejezzük. A reklámeszköz a reklámgondolat kifejezési elemeinek a rögzítésére szolgálnak. 2019.01.01.

1. Alapfogalmak Reklámanyag: a reklámüzenetet konkrétan tartalmazó, a reklámhordozó technikai követelményeinek megfelelő közvetítő közeg.

1. Alapfogalmak Médiamix: A kommunikációs csatornáknak egy adott információ közvetítéséhez felhasznált konkrét összeállítását. (Optimális médiamix, ami leginkább átfogja a célcsoportot) 2019.01.01.

2. A médiumok kiválasztásának szempontjai I. milyen jellegű a termék és piaca, milyen az értékesítés formája és a terítés szélessége, mi a reklám vagy a reklámkampány célja, a reklám-mondanivaló milyen érveket használhat fel, 2019.01.01.

2. A médiumok kiválasztásának szempontjai II. a rendelkezésre álló költségkeret milyen nagy, adott hordozót a konkurensek milyen mértékben vesznek igénybe, a médium szórásának mértéke, a célcsoport jellege szerint. 2019.01.01.

3. A médiumok jellemzői I. a médium presztizse, a befogadói szituáció, a médium technikai adottságai, fogyasztói összetétele, célozhatósága, 2019.01.01.

3. A médiumok jellemzői II. a hirdetés költsége, a médium rugalmassága, a hirdetés élettartama, jogi korlátozás. 2019.01.01.

4. A reklámeszközök csoportosítása: 3.1. Klasszikus reklámeszközök (ATL): - Nyomtatott sajtó - Televízió - Szabadtéri eszközök - Mozi - Rádió - Internet

4. A reklámeszközök csoportosítása: 3.2. BTL eszközök - Direkt marketing - Szponzorálás, - Vásárlásösztönzés - Személyes eladás - Vásárok, kiállítások - Public Relations - Eseménymarketing, rendezvények - Nyomtatványok - Eladóhelyi reklám (Point of Purchase, POP)