Csecsemő- és kisgyermeknevelő Alapszak

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A MATARKA használata a Nyíregyházi Főiskolán Pillanatképek egy tájékoztató könyvtáros életéből. Nyíregyházi Főiskola Központi KönyvtárHatvani István.
Advertisements

Forrás: Educatio folyóirat 2003/III szám, - E-LEARNING / Buda András: Virtuális oktatás című cikke Előadó: Burai István György cím:
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Diplomát adó alapszakjaink:
Nyíregyházi Főiskola Pedagógusképző Kar.
Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
Korai fejlesztés a bölcsődénkben
Szakmatanulás érettségi után a Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központban (BeTISZK) 1073 Budapest Dohány utca 65.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Önkéntesség Miért is jó a Nyíregyházi Főiskola diákjaként önkéntes munkát vállalni és miért különösen jó ez egy Tanodában? Készítette: Hajdu Zsolt és Dudás.
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr Győr, Kálóczy tér
Színes programok minden korosztálynak
Szakmai hét ig Vokony Éva: Bölcsődei ellátás Budaörsön
2013/ félév. Katalógus mindig!(előadás/gyakorlat) Katalógus mindig!(előadás/gyakorlat) Jelenlét igazolásához diákigazolvány kellhet! Jelenlét igazolásához.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Hol található a Gépészmérnöki Kar?
 Az egyetemi évek alatt a legcélszerűbb külföldön élni egy darabig > támogatott, legkevesebb függőség itthon  Kalandvágy, önállóság, nyelvi akadályok.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata Családsegítő Szolgálat Gyermekjóléti Központja.
A szeretetről.
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
A gyakorlatvezető mentor
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
Családi napközi.
Tanítók: egy szakmacsoport az adatok tükrében Nagy Mária, Országos Közoktatási Intézet Tanítóság: szakma, mesterség, hivatás Előadóülés. MTA, június.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
P E D A G Ó G I A I K A R. Alapképzési (BA) s z a k o k Nappali tagozat SzakKöltségtérítésKépzési idő (félév) Andragógia Ft6 Gyógypedagógia 110.
INFORMATIKA SZAK 2013 Antal Margit. Áttekintés Elhelyezkedés és továbbtanulás Oktatott tantárgyak Egyebek.
Vélemények az Egészségügyi Szociális Munka mesterképzésről
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október
(Program-akkreditációs lajtsromszáma: PL-2661)
Óvodapedagógus szak (BA)
Üdvözöljük Karunkon!. „TUDÁS – JÖVŐ – SIKER” Amit ígérünk és teljesítünk is!
Miskolci Egyetem Állam- és Jogtudományi Kar. Az Állam- és Jogtudományi Kar.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
TOVÁBBTANULÁSI TÁJÉKOZTATÓ. MATEMATIKA MIÉRT ÉRDEMES MATEMATIKÁT TANULNI? Hasznos Közismert tény, hogy a matematikus szakma a világon az egyik legjobb.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr
1 Gyermekvédelmi képzések a Sapientia Szerzetesi Hittudományi Főiskolán.
Gyermekek napközbeni ellátási rendszerének átalakítása május 26. Hajdúböszörmény.
Környezetmérnök mesterképzés A legjobb választás, ha a Földnek is jót akarsz!
Emberi erőforrások FOKSZ. FOKSZ Felsőoktatási szakképzés 4 félév 2 szakirány: személyügyi és humánpolitikai 120 kredit  90 kredit, besorolási szakon.
Közösségi gyakorlat A Gyakorlóiskolában. TUDÁS Ismeri azokat a főbb módszereket, amelyekkel megismerheti a gyerekek kognitív, emocionális és erkölcsi.
BUDAPESTI MŰSZAKI ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNY I EGYETEM MŰSZAKI MENEDZSER SZAK KIG Pályaválasztási Napok Papp Gabriella (KIG )
Pályaválasztási napok Pszichológia képzés Pálinkás Brigitta Károli Gáspár Református Egyetem.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
Az Alapítványról A Gézengúz Alapítvány győri tagozataként 1993 óta látjuk el Győrben a születési károsult csecsemőket és kisgyermekeket. Gyógyító, egészségügyi,
10 érv, hogy a Nyíregyházi Egyetemet válaszd!
„Engedjétek hozzám jönni a kisgyermekeket…” (Mt 19,13-15)
DUÁLIS KÉPZÉS felépítése
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
Álmodtunk egy iskolát magunknak
Tanítási filozófia Gyetvai Anna.
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
Szociálpedagógia BA szak, Nappali és levelező tagozat
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Nyíregyházi Egyetem Alkalmazott Humántudományok Intézete
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Alkalmazott Humántudományok Intézete
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Tedd fel magadnak a kérdést:
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Universitat de Barcelona Facultat d’Educació Campus Mundet
Előadás másolata:

Csecsemő- és kisgyermeknevelő Alapszak "Egy csecsemő csak mosolyog: nem mérlegeli, ki méltó a mosolyára és ki nem. Mi is újra tanulhatnánk mosolyogni, még mielőtt bármit megítélnénk."

Bemutatkozás Kertész Boglárka, Kiss Réka másodéves csecsemő- és kisgyermeknevelő alap szakos hallgatók vagyunk. Azért esett a választásunk erre a szakra, mert már elvégeztünk egy csecsemő- és kisgyermeknevelő felsőfokú szakképzést és szerettük volna ismereteinket bővíteni 0-3 éves korú gyermekek tekintetében. Valamint a gyermekek között mi is újra gyermekek lehetünk.

x Karászi Vivien másod éves csecsemő- és kisgyermeknevelő szakos hallgató vagyok. Azért esett a választásom erre a szakra, mert a nálam fiatalabb unokatestvéreimmel nagyon sokat foglalkoztam, játszottam. Ők ösztönöztek arra, hogy gyermekekkel foglalkozzak.

Kiknek ajánljuk? Annak, aki… Szereti a kisgyermekek társaságát, képes együtt örülni másokkal, derűs, játékos, empatikus, sokszínű személyiségével képes hatni az emberekre, gyerekekre, képes kisgyermekek szükségleteit odaadóan kielégíteni, képes a kisgyermekek mindennapi életének megszervezésére.

Hol lehet elhelyezkedni Bölcsődei napközbeni kisgyermekellátásban, családi napköziben, házi gyermeknevelői feladatok ellátásában, gyermekotthonban, lakásotthonban, speciális gyermekotthonban, gyermekek átmeneti otthonában, családok átmeneti otthonában.

A gyakorlatról Egyéni és csoportos formában történik a bölcsődékben a gyakorlat. A tanulmányok során hetente kijárunk a terep bölcsődébe, ahol a gyakorlatban is megtekinthetjük/elvégez-hetjük az elméletben tanultakat. A képzés végén egy egybefüggő gyakorlaton is részt kell venni.

Betekités a hallgatók tanulmányi életébe Saját magunk állítjuk össze az órarendünket a Neptun rendszer segítségével (ez a szabadidő tekintetében kedvező, mert ha nem szeretsz korán kelni akkor úgy állítod össze az óráidat, ahogy neked jó ;) ). A tananyagot az előadások keretein belül sajátítjuk el. Vannak kötelező és szabadon választható tárgyaink, amik nagyon érdekfeszítőek. Ezekkel ismereteinket és tudásunkat egyaránt bővíthetjük.

Tréning a csoportunk A tréningek során megismerhetjük önmagunkat és társainkat ezáltal jobban összekovácsolódik a csoport. Vicces, játékos feladatokkal telik ez az óra, kötetlen beszélgetésekkel egybe kötve. Ez alatt az idő alatt sokat nevetünk. Valamint új ismeretekre is szert tehetünk.

Miért érdemes a Nyíregyházi Egyetemen Csecsemő- és kisgyermeknevelőnek tanulni? Magas színvonalú a képzés: felkészült oktatókkal és gyakorlatvezetőkkel, és hallgatóbarát az oktatásszervezés. Dinamikusan fejlődő infrastruktúra: egy szervezeti egységben és egymás közvetlen közelében az oktatás, a gyakorló hely. A csoporton belül családias légkör, Ösztönző környezet: bensőséges, segítőkész tanár-diák kapcsolat, színes szabadidő programok, élénk diákélet.

… és, ami nem hiányozhat a hallgató életéből ;) A Nyíregyházi Egyetem nemcsak a tanulásról szól, hanem a hallgatók életéhez a bulik is hozzátartoznak. A hallgatói önkormányzat több programot is szervez. Ilyen például: szakestek, gólyanap, gólyabál, tánc verseny, farsang. Mind közül a legnagyobb buli: FŐHE  A szórakozó helyek is közel vannak a kollégiumhoz: Campus Café, Club Seven, Index.

Köszönjük a figyelmet!  Karászi Vivien Kiss Réka Kertész Boglárka