Adatvezérelt employer branding

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A marketing információs rendszer
Advertisements

Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
Látássérült munkavállalók és munkaadóik felkészítése Siketvakok Országos Egyesülete AMSZ LFR program Látássérült Személyek Foglalkozási Rehabilitációja.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
I. AZ EMBERI ERŐFORRÁS MENEDZSMENT SZEREPE A SZERVEZETEKBEN
Elbocsátás.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Az országos monitoring rendszer fejlesztése. Egy adott tevékenység pénzügyi és fizikai nyomon követése. Előrehaladással kapcsolatos adat és információgyűjtés.
2. pódiumbeszélgetés Bécs december 4. Dr. Leopold Stieger Active Ageing a Centrope-ban.
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
Nem számít!. Nem számít! Lezárás Lényegi Részei HATÁRIDŐ BEMUTATKOZÁS JÓ STRATÉGIA, ÉS TAKTIKA TERMÉKLÉTRA KIFOGÁSKEZELÉS.
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
SZERVEZETFEJLESZTÉS Dr. Magura Ildikó.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Mi a COACHING? A COACHING angol eredetű szó, amely edzést jelent. Az üzleti életbe kb. 20 évvel ezelőtt került be, gyökerei a sport pszichológiából eredeztethetők.
Péczeli Katalin előadása
Válságkezelés. Mi a célja? A válság negatív hatásainak csökkentése vagy kiküszöbölése A szervezet (imázsa) és az érintettek védelme.
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
SZEMÉLYZETI MARKETING
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Munkahelyi Egészségvédelem Egyéni felelősség vagy vállalati érdek ?
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató.
Kell –e érzékenyíteni a munkáltatókat? Csapó Gábor OSGOOD Szolgáltató Az OFA FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban című TÁMOP – /
A HR respektusa Energin Kft. Energin Kft. Megismerés Hasznosság Felhatalmazás Szakértelem Hitelesség Egyensúly.
Tanuló szervezet.
Leading Change A változás vezető szemmel. Hogyan lehet sikeresen levezetni egy változási folyamatot?
Szervezeti viselkedés Bevezetés
A JÓ PAP IS… – Képzések és tanácsadások szakembereknek, munkáltatóknak Előadó: Garadnay Tea FEMI vezető Budapest Esély Nonprofit Kft.
A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft május 29. Web 2.0 Symposium.
Tagszervezeti munka erősítése
Velünk egy jobb világért! Fő támogató: Partner: Andersen Munkaerő-piaci Támogató és Képzési Program 11 Lukács András vezető „Esély a munkára – Civil együttműködés.
Copyright by Republic 2007 Employer Branding BCCH - HR munkacsoport részére Készítette: Soltész Krisztina, Január 07.
Kommunikáció a Vincés Családban Készítette: Sz ű cs Péter.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
8. Előadás Szervezetek és szervezeti formák
A munkával való elégedettség
Munkaerőbiztosítás II. TOBORZÁS
Motiváció.
2020: HR a virtuális térben A humán erőforrás menedzsment jövője.
Outplacement, azaz „gondoskodó elbocsátás”
Az információ, mint erőforrás
A TÁVMUNKA Balázs Viktória Emberi erőforrások III. évfolyam.
Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia június 5.
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
A Bologna-folyamat a munkáltatók szempontjából Gerner Péter
JÓLÉT ÉS IDEOLÓGIÁK: FEJLETTSÉG ÉS BÉREK
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A magánbiztonsági szektor megérett a változásra, problémáink kulcsa a kezünkben van.
SZTE ÁJK Munkajogi és Szociális Jogi Tehetségnap június 29.
Vállalatirányítási rendszerek bevezetése és tapasztalatai a KKV szektorban Oldal Zoltán vállalati tanácsadó Gy-M-S Kereskedelmi és Iparkamara KKV vezetők.
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
Az online marketing legújabb generációja
A munkaerőpiac mai kihívásai
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Employer Branding - gyakornokok
Operatív HR helyett stratégiai HR: történetek a Generali életéből
HOGYAN LÁTJÁK A VÁLLALATI
Ágazatközi szakmai találkozók
Y-Z generációs munkáltatói márka építése a közszolgálatban
Megokosodott a munkavállaló? Használjon „Employer Branding-et”!
Tagszervezeti munka erősítése
Előadás másolata:

Adatvezérelt employer branding Tóth-Nagy Péter Hive Creative Kft.

Employer branding eddig… Megrendelői brief = csak kommunikációs ötletek VISZONT! nincs releváns információ a szervezetről  Nem látszik az eredmény, DE PÉNZBE KERÜLT. Megrendelői brief  kommunikációs ötletek Csocsóasztal + zöldalma a kollégáknak + karácsonyi buli! + egy kis FB kampány. Kommunikációs sémák. Mindeközben: Nem ismert a munkáltatói márkaérték. Nincs releváns infó a szervezet belső állapotáról.  Nem látszik az eredmény. De pénzbe került.

Mit tapasztalunk? régiek elmennek az új lehetőségek és magasabb fizetés miatt új jelenség: az új dolgozók hamar elmennek a cégtől Miért? nem ismeri a cég a potenciális dolgozói véleményét kommunikál a cég, de nem látszik eredménye a munkaerő megtartásban az employer branding NEM MŰKÖDIK

EMPLOYER BRANDING OLIMPIA BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓ SZERVEZET/ FEJLESZTÉS KÜLSŐ KOMMUNIKÁCIÓ MEGTARTÁS TOBORZÁS

Miért megy el a friss munkavállaló? Mert nem azt kapják a TOBORZÁS során, amit ígértek nekik. Mi lehet az oka? Más gondolnak a cégvezetők, mást éreznek a dolgozok és lehet, hogy más a „valóság” is.

Mi kell a sikeres toborzáshoz? A vállalat és az egyén identitásának összhangba hozása A munkatársak képe A vezetés képe Munkáltatói márka vs. Fogyasztói márka

Esettanulmány szellemi területről 5 munkáltatói márkaértékből (EVP) 3 valós Vezetői kép: innovatív vállalat vagyunk Dolgozói kép: megbízható, erős vállalat vagyunk, de egyáltalán nem innovatív (bár látjuk, hogy azt mondják, hogy innovatívak vagyunk) Toborzáskor a leendő munkavállalónak közvetített üzenetek: 5 EVP (amiből 2 nem valós) Innovatív És az nem, hogy MEGBÍZHATÓ (mert ezt eddig nem tudták)

Miben segít az adatvezérelt employer branding? Megismerjük a munkavállalóink valódi véleményét és igényét (BIZALMAS légkörben) Eljut az információ középvezetőinkhez és munkatársainkhoz Megtaláljuk a jövőbeni munkavállalóinkat, megtudjuk, hogyan szóljunk hozzájuk Tisztába tesszük a brandünket: valós értéket fogunk közvetíteni, így azt az infót kapja az álláskereső, ami a valóság (nem csak nekünk, neki is), így nem lesz csalódott, és ott dolgozik, abban, amit választott – így lesz elégedett.

Milyen weboldalon kommunikál a célközönségünk?

Szakácsok

Programozók

Recepciósok

Visszacsatolás Az employer branding aktivitás és eredménye PONTOSAN tervezhető, mérhető Pontosan meghatározható: ki a célközönség, ők mit olvasnak reális kép a belső és külső kommunikációról a célközönség szemében kik a véleményvezérek, akik meghatározóak a cég megítélésében melyek azok a vállalati intézkedések, események, amelyek befolyásolják a cég megítélését

Employer branding ezentúl médiaelemzés szervezetfejlesztés EB kommunikáció közel 10 éve foglalkozunk employer brandinggel, illetve kommunikációs szakemberek (Hive Creative), szervezetfejlesztő pszichológusok (COVA), és monitoring szakértők (Neticle) közösen fejlesztették ezt a módszert.

Employer branding ezentúl

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Tóth-Nagy Péter info@hivecreative.hu +36 30 283 1727