A CSOPORTMUKA VÁZLATOS FOLYAMATA ÁLTALÁNOS CSOPORTTERVEZÉSI MODELL

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Advertisements

A családsegítő és gyermekjóléti szolgálatokat érintő változások A család és gyermekjóléti szolgáltatás.
Szakmai hálózatok működésének eredményessége és dilemmái Innováció – megújulás – növekedés VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március.
KÖVETELMÉNY, ELVÁRÁS MEGNEVEZÉSTARTALOM EGÉSZSÉGÜGYI KÖVETELMÉNYJÓ ÁLLÓKÉPESSÉG EGÉSZSÉGES IDEGRENDSZER ÉP HALLÁS, ÉRTHETŐ BESZÉD KIZÁRÓ OK: MOZGÁS ÉS.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
Európai Foglalkoztatási Stratégia június
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS A Te praxisod, a Te karriered, a Te életed – gond van?
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
A év értékelése és a év újdonságai
Gazdasági informatika - bevezető
Számítógépes Folyamatirányítás
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Kőszegi Forrás- Kőszeg
A felvilágosodás korának testkultúrális reformjai
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Pályaválasztási tanácsadás
Innováció a vezetési tanácsadásban
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
A CMMI modell alkalmazása SOA-környezetben
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Az Európai Unió közlekedési politikája és a transzeurópai hálózatok
A cégvezetők problémái az informatikával kapcsolatban
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
Országos Tűzvédelmi Szabályzat KÖZÖSSÉGI LÉTESÍTMÉNYEK,
Követelményelemzés Cél: A rendszer tervezése, a feladatok leosztása.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
CSOPORT - A minőségellenőrök egy megfelelő csoportja
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A szaktanácsadásról.
A földrajzi kísérletek szervezése és végrehajtása
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
A VERESEGYHÁZI KATOLIKUS GIMNÁZIUM felvételi tájékoztatója a 2018/2019-as tanévre „Ahol ugyanis ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben, ott vagyok.
Sajátos nevelési igényű tanulók a kompetenciamérésben
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Tevékenységünk Célunk P92rdi Kft - p92rdi.hu Kutatás (Research)
Környezeti Kontrolling
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Mentőhívás Készítette: Szluka Tibor.
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Szerzője Konzulens neve
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
Természetismereti kirándulásra való felkészüléshez javaslat
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Családi vállalkozások
FÖLDRAJZ 1.
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Céges értekezlet címe Előadó.
Az innovációs célú beszerzések gyakorlata
Pszichológia BA műhelymunka és szakdolgozat tájékoztató
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
Az „Open Banking” Kagylója
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

A CSOPORTMUKA VÁZLATOS FOLYAMATA ÁLTALÁNOS CSOPORTTERVEZÉSI MODELL A MUNKA FÁZISAI FŐBB VEZETŐI FELADATOK ELŐKÉSZITŐ FÁZIS 1.Általános, előzetes célt kitűzni. 2.Felmérni: - a szervezeti környezetet - a potenciális tagokat - az erőforrásokat - a problémákat 3.Tagokat toborozni. 4.Dönteni a csoport- összetételről.

5.A tagokat orientálni a csoportra. 6.Szerződést kötni a tagokkal. 7.A csoport működési feltételeit biztosítani. 8.Megtervezni a teljes folyamatot. 9.Megtervezni az értékeléseket:- folyamat-közieket és a záró’t 10.Részletesen megtervezni az első összejövetelt. 11.Tagokat összehívni.

INDULÓ FÁZIS Első foglalkozást lebonyolítani:- bemutatkozás csoport célját tisztázni tagok elvárásait motivációit tisztázni szerződést kötni a csoport egészével

KÖZÉPSŐ FÁZIS 1.Felkészülni az egyes összejövetelekre. 2.Struktúrálni a csoport működését. 3.Segítséget adni a tagoknak céljaik megvalósításában. 4.Nyomonkövetni a csoport munkáját.

5.Folyamatközi értékeléseket elvégezni. 6.A folyamatban szükséges korrekciókat meghatározni és megtenni. 7.A tagokat és a csoportot folyamatosan motiválni és visszajelzéseket adni számukra.

ZÁRÓ FÁZIS 1.Az összejöveteleken: -a változásokra irányuló erőfeszítéseket erősíteni. - a csoport vonzerejét csökkenteni - a tagoknak a befejezéshez fűződő érzéseit feldolgoztatni. - a jövőt megterveztetni 2.Az utolsó összejövetelen értékelni a csoport munkáját 3.A beszámolókat és a záró értékelést elkészíteni.