A marketing automatizációs szoftverek 12 pontja - avagy ezt szinte KÖTELEZŐ tudnia a rendszernek, amit használsz
Hírlevélküldő vagy marketing automatizációs rendszer?
Manapság már kevés a hírlevélküldő, mert az "csak" ennyit tud: → hírlevélküldés abszolút időpontban → különböző csoportok / szegmensek szerinti kommunikáció → automata levélsorozatok → esetleg néha A/B teszt
Mit kell tudnia a marketing automatizációs rendszerednek?
1. "Mindent, amit a hírlevélküldő"
Megrendelések kezelése: 2. termékek rendelése, kuponok 3. automatikus számlázás (e-számla, díjbekérő) 4. átutalásos fizetés beérkeztetése 5. logisztika kezelése
Megrendelések kezelése: 6. postai levél küldése 7. bankkártyás fizetés 8. upsell lehetőségek 9. vásárlási történet alapú kommunikáció
Akár beérkező ügyek kezelése Ügyfélszolgálat Akár beérkező ügyek kezelése 1 2 Admin teendők automatizálása
Admin teendők automatizálása 10. számla sztornózása, újra kiállítása 11. szállítási cím automatikus módosítása 12. visszaigazoló levél újbóli küldése
Nálad a 12 pontból mennyit tud most a rendszer, amit használsz? Ha nem eleget, akkor jó szívvel ajánljuk a SalesAutopilot nevű szoftvert www.onlinekatapult.hu/salesautopilot