Mérnökinformatikus alapszak

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
A környezetvédelmi megbízott szerepe a vállalkozások tevékenységében és Önkormányzati munkakörben Önkormányzati munkakörben.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
Budapest-Fasori Református Kollégium Julianna Általános Iskola.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
Az Európai Unió fogyatékosügyi stratégiája Szombathely, június 22.
A év értékelése és a év újdonságai
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Mercedes-Benz-Iskola
Új kihívások a pályaválasztásban 2017
A 2017-es felsőoktatási felvételi pontszámítás
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
cím: Nyíregyházi SZC Wesselényi Miklós Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma OM: Telefon: 70/
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
Hogyan épül az IKSZ az iskola életébe és dokumentumaiba?
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Quality 4 Children: a minőségi gyermekgondozás sztenderdjei az európai családon kívüli gondozásban.
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
Energetikai gazdaságtan 2017.
VIK - Mérnökinformatikus szak
Miért a VIK? Miért mérnökinformatikus?
BME VIK Mérnökinformatikus Szak Ajánló
Miért a bme vik-et válasszam?
Miért pont a bme-vik?.
Miért válaszottam a bme-t?
Miért válasszuk a BME VIK-et?
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
Sinkó sára katalin Mérnökinformatikus hallgató
Quality 4 Children: a minőségi gyermekgondozás sztenderdjei az európai családon kívüli gondozásban.
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Miért Választottam a BME-t?
Villamosmérnök képzés a BME-n
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Készítette: Boros Bence
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
Út a BME VIK mérnökinformatikus alapszakig
mérnök leszek a3 feladat
A BME mérnökinformatikus alapszak előnyei
BME-VIK Drexler Konrád.
Készítette: Garzó Benjamin
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
Merre tovább a középiskola után?
DARUS.
Környezeti Kontrolling
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Rappai Gábor, szeptember 25.
Érveléstechnika-logika
Tájékoztató KGNB_NETM004.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
A tehetséggondozás kihívásai
Szigeti-Böröcz Ferenc 2013 November 26, Kecskemét URBACT konferencia
Előadás másolata:

Mérnökinformatikus alapszak Miért éppen a BME? Mérnökinformatikus alapszak

Mi vonzott a BME-ben? Versenyképes diploma Megfelelő kollégiumi elhelyezés Ismerőseim jó véleménye Jó hírű előadók és tanárok Szakmai szabadidős tevékenységek Egy igazi közösség tagja lehetek Ösztönző környezet

Az általam megjelölt szakok felvételi pont határai 2016 2017 BME mérnökinformatika 370 375 ELTE Programtervező inf. 350 360 matematikus 351 348 Felvételi pontszám alapján is a legerősebb A felvett hallgatók száma növekedett, de emellett még mindig nőtt a felvételi pontszám is

Előnyök más szakokkal szemben Tanulmány Jól beosztott ZH-k Gyakorlati órák száma Közösségi élet Schönherz kollégium Tankör rendszer Sport Mindenhez adottak a körülmények Sokkal könnyebb minden héten egy-egy ZH-t írni, mint egy héten 5-öt Csökkentették az előadások számát, így nagyobb hangsúlyt kapnak a gyakorlatok és a laborok Kiváló közösség és minden szabadidős tevékenység adott ahhoz, hogy jó hangulatban teljenek az egyetemi éveid