Gerillareklám, vírusmarketing

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gerillareklám, vírusmarketing
Advertisements

Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk... Hiányzik egy jól strukturált rendszer.
Smart Times Budapest 2015 Készítette Készítette: Kamarás Gábor.
Számítógépes alapismeretek Kommunikáció Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT)
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 1. Kommunikáció, a meggyőző kommunikáció.
Foglalási rendszerek és adók a szállásadásban Csapó László Attila Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet Alkalmazott Informatika.
RÖVIDEN A GERILLAMARKETINGRŐL Dr. Orosdy Béla Pécs, január 29.
Ellenőri továbbképzés Budapest, Ellenőri továbbképzés Budapest, MLSZ JB.
LT01-KA OER Megjelenés Jó és Rossz tervezés Universidade Aberta Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 4.0 Nemzetközi.
1 Számítógép Hálózatok A hálózatok kialakulása, alapfogalmak Készítette: Csökmei István Péter ( CsIP ) Szegedi Tudományegyetem Természettudományi Kar levelező.
Követelményelemzés – követelményspecifikáció A szoftverfejlesztés kapcsán az elemzés speciálisan egy kezdeti szakaszt jelöl, amelynek alapvető feladata.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
A KÖZÖSSÉGI VÁSÁRLÁS ELTERJEDÉSE KÜLFÖLDÖN ÉS MAGYARORSZÁGON Kurucz Imre
Nyitó szakértői találkozó. "C" komponens-informatika Készítette: Farkas László január.28.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Az események bejelentésének és kezelésének folyamata Nagy Zsigmond, balesetvizsgáló október 19.
Internet tudományos használata
A szakiskolák aktuális problémái
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Berényi Eszter – Damásdi Judit
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Intelligens céginformációs megoldások
Szakálné Kanó Izabella Bajmócy Zoltán
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Jogi alapismeretek 2013.
Made in Hungary kiállítás
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
HÉL (Hasonló értelmű licit)
SZÁMVITEL.
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály.
Kereskedelmi Eszközök Specialista
A bölcs ember Cliccate per sfogliare..
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
szakmai referens, országos versenyszervező
Colorianne Reinforce-B
a feledés definíciója:
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Csongor és Tünde és a Varázsfuvola
Környezeti teljesítményértékelés
Innovációs képesség és jólét összefüggései
ADAT ÉS TECHNOLÓGIA ORIENTÁLT MARKETING TEVÉKENYSÉG, VÉGE A MEGÉRZÉSEK ÉS AZ ÉRZELMI ALAPÚ DÖNTÉSHOZATALNAK.
A rendszeres gyógyszerszedők aránya %
Dr. Hubai Ágnes Közbeszerzési Tanácsadók Országos Szövetsége, elnök
Körmendi Dániel MAS Meeting Scheduler.
Nemeskocs Község Önkormányzatának Településkép-védelmi Rendelete
Számítógépes Hálózatok
Reftantár bemutatása Merényi László.
Környezeti Kontrolling
A Microsoft SharePoint testreszabása Online webhely
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
TÁRGYI ESZKÖZÖK ELSZÁMOLÁSA
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
Hallgatói ösztöndíjak
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
SWIFT csatlakozás Wittmann György
Gerillareklám, vírusmarketing
A szállítási probléma.
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
KRÉTA-ESL Bemutató.
Ki mit tud?- művészeti nap december 15. szombat
Iskolai szociális segítő
Informatika Oktató: Katona Péter.
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Generali Alapkezelő beszámolója Gyöngyház Nyugdíjpénztár részére
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
A POWERPOINT 2007 újdonságai
Hipotéziselmélet Adatelemzés.
Előadás másolata:

Gerillareklám, vírusmarketing Reklámelmélet Gerillareklám, vírusmarketing

Gerillareklám Reklámok hatásának elkerülése A reklámosok ezért minden lehetőséget megragadnak Ambient reklám: A gerilla reklám egyik fajtája A környezeti elemeket használja fel Különleges helyekre helyezik el a reklámot

Ambient reklám The Economist gazdasági hetilap

Outdoor nagy díj Canes reklámfilmfesztivál

Gerilla reklám, gerilla marketing Az eszköz felhasználásának időpontjában újszerű nem szokványos Hatását a média megsokszorozza Alternatív szituációk Példa: szõke hölgyek „azonos jogokért, bánásmódért” tüntetnek a Parlament elõtt, majd már a médiával közösen vonulnak a Blondie nevû szórakozóhely elé, ahol a tulajdonos, miután megdobták egy elõre bekészített tortával, mindenkit meginvitál a nyitóbulira.

Vírusmarketing Az emberek valamilyen motiváció, motívum alapján hajlandóak továbbítani az üzenetet az interneten Pl.: ajándék (te is nevess rajta), benfenntesség (nekem megküldik!), csoporttagság (közétek tartozom!) A hagyományos, egyirányú információáramlás többszörösen interaktívvá válik. Many to many!

Vírusmarketing Az internetes network fontos elemei: Mikromarket: földrajzilag távol álló egyéneket fog össze Hub: elosztó, csomópont (aktív továbbküldő) Bunch: fürt, a hub-baé kapcsolatban álló személyek

Buzz - zsongás Ha egy reklámmal kapcsolatos mindenféle kontaktus elér egy kritikus tömeget, beindul a „zsongás. Ez pedig növeli az emlékezeti hatást és a tetszési indexet. Mindenki erről beszél!

Balatoni nyár