Az intézmény alapadatai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
„ Hívogat az iskola, kapuját kitárja…”. Sarkad-Kötegyán-Újszalonta Közoktatási Intézményfenntartó Társulás Óvoda, Általános Iskola és Egységes Pedagógiai.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
SZAKMAI MUNKÁNK MISKOLC Készítette: Machán Jánosné.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
„KAPASZKODÓ” SZOCIÁLIS BÖRZE november 24. Szakmai programok és kihívások az FSZK jelenében és jövőjében.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
K ÖZNEVELÉSI SZAKÉRTŐK FELKÉSZÍTŐ MŰHELYMUNKÁJA T ÁMOP március 17 Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Gödöllői Tankerülete és Aszódi.
Integráció-szegregáció:probléma, eszközök, gyakorlat Havas Gábor Lillafüred, április 24.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
… HOL JÁR AZ ISTEN? BENNÜNKET ELFELEJT?. HOL? Dél-Baranya Kedvezőtlen gazdaságföldrajzi elhelyezkedés Rossz infasrtuktúrális ellátottság Alacsony képzettségi.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
Új típusú tehetséggondozás a gyógypedagógiában
GAZDASÁGI FÓRUM SZENTGOTTHÁRD
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Kollégiumi nevelők módszertani munkaközössége
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Érdi Vörösmarty Mihály Gimnázium
A matematikatanítás aktuális kérdései február
Kispálné Horváth Mária
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Oktatás helyzete az óvodai nevelésben
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Áttekintés a HÉTFA Kutatóintézet Önkormányzati témájú kutatásaiból
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
DARUS.
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
SZAKMAI ÉLETRAJZ Dr. HÓDI Sándor
Felnőttképzés a közművelődésben
Általános iskola eredménye, értékelése
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
A BTMN és SNI tanulókról (jogszabály-változások, vezetői feladatok)
Lorem ipsum.
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Intézmény minőségirányítási programja
Iskolai szociális segítő
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
A tehetséggondozás kihívásai
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Előadás másolata:

Dr. Mező Ferenc Általános Iskola NÉVADÓNK SZELLEMI OLIMPIAI BAJNOK 1928 AMSZTERDAM

Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145 Budapest, Pétervárad u. 2. tanulólétszám: 771 fő, osztályok száma: 32, pedagógus: 79 fő; iskolapszichológus: 1 fő; gyermekvédelmi felelős: 1 fő fejlesztőpedagógus: 2 fő pedagógiai asszisztens: 2 fő gyógypedagógiai asszisztens: 2 fő

Alap és egyéb feladatok az intézmény alaptevékenysége: általános iskolai oktatás 1-8. évfolyamon a sajátos nevelési igényű gyermekek integrált nevelése-oktatása (mozgásszervi fogyatékos, nagyothalló, autizmus spektrumzavar, egyéb pszichés fejlődési zavarral küzdők)/Alapító okirat/

Miért jó „mezősnek” lenni? személyiségközpontú a nevelés együttműködésén alapuló partneri a viszony motiváló, megértő, szerető a közeg a gyerek fontosnak érzi magát, teljesedik az egyénisége, sikerélménye van esélyegyenlőség,differenciált képességfejlesztéssel és tehetséggondozással értékeink, a hagyomány és új szintéziséből alkalmazható, korszerű, gyakorlatias ismeretet és tudást közvetítünk (élménypedagógia)Témanapok fakultációs rendszerben angol nyelv, matematika, informatika, életvitel és pénzügyi kultúra

tanulmányi versenyekre nevezés ÖKOISKOLAKÉNT működünk (fenntartható fejlődés és jövő, egészségtudatos életmód,kiskert,papírgyűjtés,komposztálás) olimpiai iskolaként a sportágak széles választékát kínáljuk( görkorcsolya, szivacskézilabda, röplabda, kosárlabda, fiú és lány foci, aikido, karate Erasmus+, Határtalanul pályázatok szocializációs folyamatokat új alapon, integráció, tolerancia, önkéntesség közösségépítő programok

Az intézmény infrastruktúrája könnyűfém szerkezetű, háromszintes épület

Tantermek száma: 42, 32 osztályterem; 6 szaktanterem; 4 fejlesztőterem

sportudvar, tornaterem, tornaszoba

Játszóudvar az alsósoknak

Könyvtár, 12000 kötet

2 informatika terem

Az intézmény saját szervezetei alapítványaink: Diákokért Alapítvány; Mesterfogás Alapítvány Feladatuk: tanfolyamok szervezése, tanulók jutalmazásának, szabadidős és kulturális tevékenységének finanszírozása egyesület: Mező Tandem Egyesület, Mező Diák Sportegyesület Feladatuk: rendezvények szervezése, intézményi szintű jutalmazások, Mező-díj, Mező- emlékérem  

Külső kapcsolataink Magyar Olimpiai Akadémia, olimpiai iskolák, ökoiskolák, Humusz Szövetség, sportegyesületek, (gyorskorcsolya,röplabda, szivacskézilabda, foci- Bozsik pedagógiai munkát segítő intézmények Pető Intézet, Mozgásjavító Intézet, EGYMI, Siketek Intézete, Fórum Táncház, Szent István Király Zeneiskola, Zugló TV, Zuglói Lapok, Zuglói Polgárőrség,

Hagyományaink,rendezvényeink Mezős próba, mezős diákká avatás

Mikulás nap, adventi vásár

karácsony

farsang

Mező-nap

Nemzeti ünnepeink Október 23. Március 15.

Témanapok

Halloween

Luca- nap

Idök- nap

Ballagás

Nyári táborok

Kirándulások

Versenyek (sport, tanulmányi)

lombgyűjtés papírgyűjtés

Kórusok

Továbbtanulási mutatóink   4. évf. 6. évf. 8. évfolyam gimnázium szakközépiskola szakiskola 2017 8 7 45 44 3 2016 - 10 32 39 5 2015 42 29 2014 1 41 33 4 2013 11 53 36 2012 6 26 13 2011 25 22 2010 18 37

Legyen az Önök gyermeke is a 2018-2019-es tanévtől „Mezős” Legyen az Önök gyermeke is a 2018-2019-es tanévtől „Mezős”! - mert mi egy mosolygós iskola vagyunk ……