NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL 03.22.2012 PRESENTATION TITLE 2012.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Nagy Átalakitás televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető m á rcius 18. M é diapiac.
Advertisements

DM ANALÍZIS 2007 Direkt Marketing Szövetség H-1134 Budapest Tüzér u. 39. DM Analízis 2007 Sajtótájékoztató december 12. Budapest.
Új kutatási megoldások a termékfejlesztésben Nobody’s Unpredictable május 30. What do we see? Szonda Ipsos.
KÖZHASZNÚSÁG MEGTARTÁSA, - MEGSZERZÉSE Molnár Elvira Bács-Kiskun Megyei Civil Információs Centrum 2014.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
KÖZGAZDASÁGTANI ALAPFOGALMAK I. Előadó: Bod Péter Ákos.
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő kínálat Opponáló gondolatok Hablicsek László és Kutas János zárótanulmányához Készítette: Dr.
NRC Omnibusz – november. Okostelefon használat  A éves internetezők 64%-a használ okostelefont (saját/céges okostelefont, vagy más készülékét).
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
Az információs forradalom  Minden jog fenntartva.
Jubileumi év partnertalálkozójaPécs, február 29. „Új típusú partnerséggel együtt a jövőért” Pécsi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Kar.
Informatikai rendszerek általános jellemzői 1.Hierarchikus felépítés Rendszer → alrendszer->... → egyedi komponens 2.Az elemi komponensek halmaza absztrakciófüggő.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
A kiadó szerepének változása. Kiadói értéklánc Szerkesztés Információ Fogyasztó 1800 előtt Kiadó.
1. 2 káros tartalmak típusai és előfordulásuk a gyerekek védelmét biztosító szabályok, a felelősség kérdése a korhatár-kategóriák megítélése, a besorolás.
A „Mintaprogram a minőségi időskorért” Pilote Project for Quality Ageing Az idősgondozás Magyarországon, elvek, szabályok, gyakorlat, intézmények Brettner.
„A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” (K ) Az „Innova” kutatás „A helyi innovációk keletkezése,
A székesfehérvári fiatalok helyzete
A szakiskolák aktuális problémái
MOBIL – PLT együttműködés
E-learning modellek osztályozása
Egészség az interneten
Gyermekvédelem.
Muraközy Balázs: Mely vállalatok válnak gazellává?
1Transzplantációs Alapítvány
2. előadás Viszonyszámok
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Becslés gyakorlat november 3.
Dr. Vécsei Pál A lakossági jövedelmek területi változása1992 és 2008 között Budapest, június.
376/2014 EU RENDELET BEVEZETÉSÉNEK
Transzplantációs Alapítvány a Megújított Életekért

Befektetések II. Dr. Ormos Mihály, Befektetések.
Miért volt jogbiztonságos a BÜK javaslata ?
NYUGDÍJ, EGÉSZSÉGÜGY, AGE(I)NG
Környezetgazdaságtan 1
Hipotézisvizsgálat.
A naptevékenységi ciklus vizsgálata a zöld koronavonal alapján
Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája
Innovációs képesség és jólét összefüggései
dr. Jeney László egyetemi adjunktus Európa regionális földrajza
Kvantitatív módszerek
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
KÉPZÉSSEL A MUNKAERŐ-HIÁNY ELLEN?
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Munkanélküliség.
A ragadozás hatása a zsákmányállatok populációdinamikájára
A nagyváros–vidék kettősség az európai térszerkezetben
Új pályainformációs eszközök - filmek
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
A nagyváros–vidék kettősség az európai térszerkezetben
Európa munkaerő igénye
Nagyváros–vidék egyenlőtlenség Kelet-Közép-Európában
Dr. Varga Beatrix egyetemi docens
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
A 21. SZÁZADI TANÁR – TRENDEK, ELVÁRÁSOK, DILEMMÁK
A kommunikáció fejlődése, analóg vs. digitális
A digitális kapcsolástechnika hajnala, 1989
Diplomamunka Készítette: Csányi István Csillagász MSc szakos hallgató
A bevándorlás hatása a hazai munkavállalók munkapiaci helyzetére Európában – összefoglaló az empirikus eredményekről Bördős Katalin, Csillag Márton, Orosz.
A tudáspiacok.
A bioszféra.
Az európai nagyvároshálózaton belüli fejlettségi különbségek
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Energiahatékonysági és Megújuló Finanszírozási Program Erste Bank Hungary Budapest,
Előadás másolata:

NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL 03.22.2012 PRESENTATION TITLE 2012

NE LÁZADJ, 2012.03.22.

NE LÁZADJ, 2012.03.22.

NE LÁZADJ, 2012.03.22.

NE LÁZADJ, 2012.03.22.

„Hétvégi” televíziónézők „Televíziórajongók” TELEVÍZIÓZÁSSAL TÖLTÖTT HETI IDŐMENNYISÉG KORCSOPORTOKON BELÜLI MEGOSZLÁSSAL (BEVALLÁS SZERINT) PRESENTATION TITLE 2012

A fiatal korosztálynál látható az internetezésre fordított idő térnyerése. De a végzettség és a jövedelem (egymással összefüggően) szintén jelzi az internet, illetve általában a „nem televíziós” szabadidő-eltöltés igényét. TELEVÍZIÓZÁSSAL TÖLTÖTT ÁTLAG IDŐ HETI MENNYISÉGE (Bevalló által becsült) NE LÁZADJ, 2012.03.22.

Demográfiai változók mentén nem találtunk szignifikáns eltérést a teljes lakosságra jellemző átlagos attitűdökhöz képest. NE LÁZADJ, 2012.03.22.

A fiatalok kevésbé néznek filmeket – legalábbis televízióban, Műsortípusok nézettsége A fiatalok kevésbé néznek filmeket – legalábbis televízióban, ismeretterjesztő műsorokat, hírműsorokat, természetfilmeket. Gyakrabban néznek viszont videoklipeket, mesét, rajzfilmet és reality show-t. A két nem közti különbségek legerősebbek a sportműsorok, ismeretterjesztők, természetfilmek mesék és reality műsorok közt. MŰSORTÍPUSOK NÉZETTSÉGE PRESENTATION TITLE 2012

NE LÁZADJ, 2012.03.22.

NE LÁZADJ, 2012.03.22.

A fiatalok körében kiemelkedő a tévézés közbeni internetezés és magasabb okostelefon-penetrációjukból következően a mobilon való internetezés is. HÁTTÉRTEVÉKENYSÉGEK TÉVÉZÉS KÖZBEN PRESENTATION TITLE 2012

A Facebook és a Youtube megítélése igen hasonló: inkább fiatalos és vagány, laza márkáknak tartják őket. A Google-ról elsősorban információforrás szerepe ugrik be, de emellett enyhén komolyabb márkának is tartják (értéket közvetít), mint a másik kettőt. Az imázs megítélése nem változik jelentősen a különböző demográfiai csoportokban sem, de minél fiatalabbakat kérdezünk, annál inkább tartják erősnek az egyes jellemzőket. Ennek oka az lehet, hogy jobban ismerik ezeket a márkákat és bátrabban alkotnak róluk véleményt. Néhány Digitális Márka megítélése magyar fogyasztók között PRESENTATION TITLE 2012

NE LÁZADJ, 2012.03.22.

NE LÁZADJ, 2012.03.22.

NE LÁZADJ, 2012.03.22. PRESENTATION TITLE 2012

NE LÁZADJ, 2012.03.22.

NE LÁZADJ, 2012.03.22.

NE LÁZADJ, 2012.03.22.