Szakmai köszöntő Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Uniós források – Fejlesztési irányok (A gyermekvédelmi területek várható fejlesztései európai uniós forrásokból) Csizmár Gábor Szociális és Munkaügyi Minisztérium.
„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
Az Észak-Alföldi Operatív Program által nyújtott fejlesztési lehetőségek Dr. Grasselli Norbert igazgatóhelyettes.
Intézményi Férőhelykiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Kalocsai Szociális Szakellátási Központ kiváltása.
MIBŐL VALÓSULHATNAK MEG A HELYI STRATÉGIÁK? REGIONÁLIS PÁLYÁZATI FORRÁSOK.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
„KAPASZKODÓ” SZOCIÁLIS BÖRZE november 24. Szakmai programok és kihívások az FSZK jelenében és jövőjében.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” c. kiemelt projekt Általános.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Pályázati lehetőségek Nagy Réka Közművelődési és kulturális intézmények pályázati lehetőségei.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
„ Tágas városom kis lakásra cserélem” Hajléktalanok önálló lakhatásának elősegítése, munkaerő-piaci integrációjának megalapozása TÁMOP /
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
A „Mintaprogram a minőségi időskorért” Pilote Project for Quality Ageing Az idősgondozás Magyarországon, elvek, szabályok, gyakorlat, intézmények Brettner.
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Az EGT és Norvég Alapok ( ) eddigi eredményei
NEMZETI SZOCIÁLPOLITIKAI KONCEPCIÓ 2011
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Mayer József Budapest február 27.
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
Kispálné Horváth Mária
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése
Dr. Varga Csaba, SZTE TTIK,
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ február 6.
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
HHR.
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Baranya Megyei Paktum Konferencia
„Adjunk esélyt mindenkinek
Zalaegerszeg, 21 February 2018
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
Lorem ipsum.
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Iskolai szociális segítő
Baranya Megyei Önkormányzat
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Szolnoki gyakornoki program dr. Versitz Éva Szolnok, március 01.
Üzlezi információelemző specializió
Előadás másolata:

Szakmai köszöntő Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens Intézményi vagy projektlogó Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens

A projekt Társadalmi Megújulás Operatív Program „Szociális képzések fejlesztése, szakemberek képzése, továbbképzése és készségfejlesztése valamint a helyi fejlesztési kapacitások megerősítése” c. pályázat A kistérségi szolgáltatások fejlesztése az önkormányzatok és képzőintézmény közötti kapcsolat erősítésével c. projekt TÁMOP-5.4.4-09/2-A-2009-0015 Komponens 8 szervezet konzorciuma 2010. év április hó 1. nap 2012. év március hó 31. nap Az igényelt támogatás összege (ezer Ft) 29 998,340 SZE támogatás összege (ezer Ft) 5 988, 388 A támogatás mértéke (%)100 % Intézményi vagy projektlogó Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens

Célok A projekt során: a Győri kistérségben feladatot ellátó, szolgáltató és fenntartó önkormányzatok (27), valamint a képző intézmény (SZE), közötti együttműködés erősítését kívántuk elérni annak érdekében, hogy a kistérségben működtetett szociális illetve gyermekjóléti-gyermekvédelmi szolgáltatások színvonala emelkedjen, és a magasabb színvonalon szolgáltató szakemberek tudásukat tereptanárként átadva fejlesszék a képző intézményben tanuló leendő szociális munkások tudását, ismereteit, készségeit, akik megszerzett tudásukat a Győri kistérség szociális szolgáltatásaiban felhasználva emelhetik tovább az ellátórendszer működésének színvonalát. Intézményi vagy projektlogó Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens

Egyetem szerepe IP mentor képzés – 5 alkalommal, 20 fővel, IP együttműködés fejlesztése, tereptanár-mentorok képzése Szakirodalmi mátrix a terepoktatás hazai irodalmainak rendszerezésével Módszertan: „Terepgyakorlatok módszer- és eszközrendszere”, valamint „Az együttműködések rendszerének kidolgozása”, és a „Szempontok a terepképzés megújításához:SWOT elemzés” projekttermék elkészítése Kistérségi szakmai műhelysorozat és a tereptanár-műhelyek szakmai tartalmának megújítása Két képzés megvalósítása: Animáció I. és Animáció II., 25-25 fővel Tereptanárképző pilot kurzus tantervének kidolgozása és szakirányú továbbképzéssé fejlesztése, a kurzus megvalósítása (35 fővel) A pilot kurzushoz „Terepgyakorlatok kézikönyve” és „Munkafüzet” készítése – tanulmányírások a gyakorlati szakemberekkel együtt Intézményi vagy projektlogó Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens

Tapasztalatok Konzorciumi együttműködés nagyszámú partnerrel - meglévő kapcsolatok fejlesztése és mélyítése: ÖK, EESZI, HSSZ, ACSGYO, újak kialakítása: GYTKT, EBI Közreműködés kistérségi szintű projekttermékek elkészítésében: szükségletfelmérés, szolgáltatáskoordinációs koncepció, egyéni képzési tervek, szervezetfejlesztés Képzésszervezés és megvalósítás, az IP szemlélet győri képzési filozófiájának meghonosítása A terepképzés megújítása: kataszter frissítése, kilépés kistérségi intézmények és tereptanárok felé, új műhelyek Képzésfejlesztés: tereptanárképző pilot kurzusban regionális szintű kapcsolatépítés Szolgáltatásfejlesztés a kistérségben és a piloton keresztül regionális metszetben Intézményi vagy projektlogó Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens

Köszönöm a figyelmet Intézményi vagy projektlogó Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens