Mission:Szitizen A küldetés Kövér Zsuzsa Nemzetközi PR és sajtó koordinátor SMBP workshop, 2015.01.29.
A küldetés 100 küldetés 8 +1 kategória 1 weboldal (Venues // Hungaricum // Artists // Freedom // Impossible // Heroes // International // Fanatics + Together) 1 weboldal
Célcsoport Szitizenek, akik már megvették a jegyüket és a közösség tagjai, de van kedvük a fesztiválig játszani.
Marketing célok Sziget = nemzetközi brand Legfontosabb cél: jegyeladások növelése, márka pozitív kommunikációjának fenntartása Klasszikus ATL/BTL kampányok és erős PR tevékenység
Kommunikációs cél #szitizen A játékban résztvevők a Sziget "nagykövetei" lettek és tovább erősítették az üzenetünket, hogy a Sziget több mint egy zenei fesztivál.
39 ország 410 csapat 4490 küldetés teljesítés Sold out fesztivál :) Számok 39 ország 410 csapat 4490 küldetés teljesítés Sold out fesztivál :)
Várunk a Mission:Szitizen 2.0-ban! Köszi a figyelmet Várunk a Mission:Szitizen 2.0-ban!