Tanulásszervezés By the PINK csoport.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
Advertisements

Játékváros (Ditzingen játékvárosainak példái alapján) Időpont: június vége- július eleje Helyszín: GYAKI-5.Sz. Általános Iskola és Sportiskola Játékváros.
Differenciált tanulásszervezés 3. Szervezési módok, munkaformák
A Dalton-terv létjogosultsága és megvalósításának gyakorlata a nyugat-dunántúli régióban
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Kulcsárné dr. Papp Enikő:
„Ezt egy életen át kell játszani”
Repülőgép nagyjavítás. ÍRORSZÁGI PÉLDA Munkaterhelés és kapacitás összehangolása.
Készítette: Galán Anita Debreceni Egyetem Szociálpolitika MA, I. évf.
Teljesítménytervezés
Az alvásról az időmérleg tükrében Néhány társadalmi faktor hatása
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
MAG Készítette: Bojtor Attiláné NKI Babay József Általános Iskola és Sportiskola.
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
Szeretettel köszöntjük az iskolánk, és ezen belül az informatika-matematika szakirány után érdeklődő nyolcadikos tanulókat.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing
Szabadidős tevékenységek /Felmérés készült egy vidéki gimnáziumban, 2006 februárjában/ Civitas Polgár az Európai Demokráciában Csapat: Tetrarchia.
A kompetencia alapú oktatás gyakorlati megvalósítása a Damjanich János Általános Iskolában szakmai beszámoló Készítette:Kézérné Tótok Bernadett.
Matematika kompetenciaterület
JÓ GYAKORLATOK AZ IKT ISKOLAI ALKALMAZÁSÁBAN
Differenciált tanulásszervezés szemlélete és módszerei
A kolozsvári Báthory Líceum
Burai Béla Történelem Szakkör december 4.. Mi a szakkör? - iskolán (órákon) kívüli tevékenységi forma - más országokban már több évtizede működik.
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
A „Storyline” - módszer alkalmazása a tanulásban akadályozott gyermekek ismeretszerzésében Szakál Judit Siteri Anikó Bárczi Gusztáv EGYMI Debrecen.
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
SZERVEZETI ALAPFORMÁK
 2 egér  Sorozat feladatok: 80 pénz érme 4 mérés  Egymásután következő számok és csak a szembelévőét látja 5-ször mondják, hogy nem tudom utána tudom.
Bagaméri Zsuzsanna, BME Nyelvvizsgaközpont 1 SZAKMAI NAP Az akkreditált egynyelvű és kétnyelvű középfokú francia nyelvvizsgák bemutatása 2. Ebédszünet.
A közoktatás „dobbantási” esélye Dobbantó Programindító Konferencia Setényi János 2008 Budapest.
Szervezeti kultúra Definíció: a szervezet tagjai által elfogadott közösen értelmezett előfeltevések, értékek, meggyőződések, hiedelmek rendszere Hofstede:
Az egészségügyi szakképzés fejlesztésének lehetséges irányai Kiss Mária Balatonfüred, augusztus 25.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
1 Témafelvetés Tanulásmódszertan 2. kurzusra Papp Endre – Molnár Attila.
A moduláris szerkezet szervezési problémái az iskolai rendszerű és az iskolarendszeren kívüli képzések esetén Tóth Lászlóné Vitaindító.
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Kéttanítós modell Bethlen Gábor Református Általános Iskola, Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Törökszentmiklós.
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
Rocket team Hajdúszoboszló Engedjék meg, hogy néhány percben bemutassuk a Hajdúszoboszlói Bárdos Lajos Általános Iskolát.
Kompetensek lettünk? június 27..
Az iskola az én szememmel Iskolánk diákjai a fent említett pályázatra készítettek diafilmeket, melyek közül a következőt véltük a legjobbnak.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
1 A kötöttpályás szakma perspektívái – Egész életen át tartó tanulás?! Zsoldos Marianna Humán Erőforrás Igazgató MÁV Zrt.
TÉMAZÁRÓ ÖSSZEFOGLALÁS
Pedagógusképzést segítő hálózatok fejlesztése a Dél-Dunántúlon Pécsi Tudományegyetem TAMOP 4.1.2B.2-13/ projektje Pécs, november 25. Janovics.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Társ a tanulásban. Marketingterv létrehozása 3. szakasz Összefoglaló bemutató.
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Bemutatkozik A Debreceni Szakképzési Centrum Péchy Mihály Építőipari Szakközépiskolája NYITOTT KAPUK NAPJA
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Közösségi gyakorlat A Gyakorlóiskolában. TUDÁS Ismeri azokat a főbb módszereket, amelyekkel megismerheti a gyerekek kognitív, emocionális és erkölcsi.
Köszöntelek Benneteket! Tanár neve. Osztály órarendje 8:20 - 8:45 Tanítás kezdete, névsorolvasás 8:45 - 9:30Olvasás és írás 9: :15Helyesírás és.
Álmodtunk egy iskolát magunknak
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
EGYENES ARÁNYOSSÁGGAL
Tanulási görbék.
3. osztályban.
Közösen a bántalmazás ellen
Cím Alcím.
Előadás másolata:

Tanulásszervezés By the PINK csoport

Táblázat Iskolák összehasonlítása szempontok Színezés AKG

Óraszám Több óra Nem arányos a tudás növekedésével Csökkenti a szabadidőt Jobban elmélyül a tudás Nem arányos a tudás növekedésével Az utolsó órákra csökken a figyelem

Szünetek hossza Ebédszünet 15 perc Nincs hosszú szünet Órák után Nehéz folyamatosan figyelni

Házi feladat szabadidőtudás elmélyülése Jó mert átismétled amit tanultál Általában kevés helyen sok Szaktól is függ

Tanulásra fordított idő Szerkezet nélkül változik a mennyisége  nem lehet vele tervezni Néha alvás rovására megy

Csoportmunka Nem jellemző máshol Jövőben hasznos Együttműködés

Dolgozat bejelentése Készülés Általában bejelentik Röpdolgozatot nem

Verseny az iskolán belül Változó Kis mennyiségben jó Rivalizálás lehet belőle Osztályok között

Iskolán kívüli verseny Versenyszellem Összetartás Csapat verseny Tapasztalat TOP listákon helyezés

Frontális oktatás Gyorsan át lehet adni az anyagot Nagy mértékben Csökkenő figyelem

Projectek Együttműködés Való életben is önállóság Kevés van

Köszsönjük a figyelmet!44!!4444!