Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Advertisements

FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
Készítsünk DIP-et! Szatucsek Zoltán. OAIS DIP Dissemination Information Package (DIP): The Information Package, derived from one or more AIPs, received.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
Útmutató az adatbázis használatához. − 1957 – ODK - Orvostudományi Dokumentációs Központ − 1960-tól: OOKDK - Országos Orvostudományi Könyvtár és Dokumentációs.
„Webra” nyílt beszerzési rendszer gyakorlati bemutatása Szeged, június 18. Készítette: Fekete Tibor Irodavezető-helyettes Telefon:
European Commission Enterprise and Industry Az INNO-Way program bemutatása Székesfehérvár november 05.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
A KÖZÖSSÉGI VÁSÁRLÁS ELTERJEDÉSE KÜLFÖLDÖN ÉS MAGYARORSZÁGON Kurucz Imre
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Vitaj! Üdvözöllek!. napriek tomu – ennek ellenére Nemá študentský preukaz. Napriek tomu chce lacný lístok. Nincs diákigazolványa. Ennek ellenére olcsó.
Title Sub-title European Commission Enterprise and Industry BCD.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
„ Tágas városom kis lakásra cserélem” Hajléktalanok önálló lakhatásának elősegítése, munkaerő-piaci integrációjának megalapozása TÁMOP /
A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE május 26.. A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE Beszerzés vs. közbeszerzés Az új közbeszerzési törvény tükrében Willinger Kornél NVMT Elnökségi.
Marketing és szerződéskötés digitális platformokon - vonzások és változások? Marketing és m-commerce - QR kód, ÁSZF megjelenítése, fogyasztói tájékoztatás,
„Internetes kommunikáció” pótkurzus Készítette: Tóth Tímea Szak: Tantárgykódja: Tanár neve:
40/40/20 ? Mitől függ a DM kampány sikere? 40% - adatbázis, célcsoport ismeret 40% - ajánlat 20% - kreativitás.
John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS A Te praxisod, a Te karriered, a Te életed – gond van?
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
Vitaj! Üdvözöllek!. V hoteli/príchod - A hotelben/érkezés Máte voľnú izbu? Van egy szabad szobájuk? Rezervoval som si jednu izbu. Foglaltam egy szobát.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
Internet tudományos használata
VPN kapcsolat a Központi Könyvtár honlapján
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
EGÉSZSÉGES TÁPLÁLKOZÁS
DIGITÁLIS VÁSÁRLÁSOK, GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK
Az „első lépés” TÁMOP
Adóhatósági tapasztalatok az e-kereskedelem ellenőrzése során
VPN kapcsolat a Központi Könyvtár honlapján
Videojáték.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban
1. dia A szakdolgozat címe
Nem kell az appba a vásárlás
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
ERASMUS + Stredná odborná škola – Szakközépiskola Ul. SNP 41, Šahy
Vitaj! Üdvözöllek!.
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
Rangsorolás tanulása ápr. 13..
Környezeti teljesítményértékelés
MOZGÓ SZÍNPAD Molino Kft
Vitaj! Üdvözöllek!.
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
2. Bevezetés A programozásba
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
Körmendi Dániel MAS Meeting Scheduler.
Nemeskocs Község Önkormányzatának Településkép-védelmi Rendelete
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
VPN kapcsolat a Központi Könyvtár honlapján
MEDZINÁRODNÝ GEODETICKÝ PÄŤBOJ
Új pályainformációs eszközök - filmek
Felszín alatti vizek kémiai állapotfelmérése
Programjaink fizikából a es tanévben
Lapkiadó, rendezvényszervező vállalatirányítási rendszer SQL alapon
Interaktív Adatmenedzsment Kft.
14 év szakmai tapasztalat
Informatikai eszközök a földrajzórán
HIRING 101: BEVEZETÉS A TOBORZÁS-KIVÁLASZTÁSBA
Dr. Vasas Lívia, PhD december
Ki mit tud?- művészeti nap december 15. szombat
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
OVIDIUS Info-Service Co Ltd.
12 év szakmai tapasztalat
VPN kapcsolat a Központi Könyvtár honlapján
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Előadás másolata:

Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban 1

ETARGET hirdetési rendszer * kulcsszavak, honlapok, megyék, érdeklődési kör (célcsoportra jellemző kulcsszavak) szerinti célzás * tartalmi, közösségi honlapokon megjelenő hirdetések: Origo, Iwiw, Femina * szöveges, szöveg + kép hirdetések * CPC szerinti árazás

PPC tartalmi oldalakon, közösségi honlapokon DIRECT RESPONSE + BRAND Druhý, nazvime ho PPC navel, je PPC v obsahovej sieti. Okrem direct response možností má v sebe ešte pupok, ktorý ponúkne viac. PPC v obsahovej sieti je navyše má rovnako dobrý direct response a navyše patrí, ako vraví Jeremiah, medzi brandingové nástroje. 3

60% hisz a honlapon található információknak 20% hisz a reklámoknak 60% hisz a honlapon található információknak Ako navyše vraví Nielsen report, iba 20% ľudí verí reklame, a naopak až 6O % ludi veri informaciam, ktore najdu na stranke firmy. Ako to teda čo najlepšie využiť? (NIELSEN RESEARCH)‏ 4

TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól 1. Priamy titulok Titulok, ktorý sa na nič nehrá a priamo vyjadruje vašu hlavnú myšlienku. Príklad: Biznis plán, ktorý okamžite generuje peniaze 7

TIPP 2: Újdonság a fejlécben * az emberek szeretik az újdonságokat * új, bevezető, most, végre * ilyen szavak használata felkelti az emberek érdeklődését 2. Novinky v titulku Ľudia majú radi novinky. Slová ako nový, uvádzame, teraz či konečne upozorňujú, že máte niečo nové, čo by zákazníka mohlo zaujímať. 8

TIPP 3: a „HOGYAN“ szó * a probléma megoldását ígéri vagy * érdekes információt 3. „Ako“ titulky Takýto typ titulku sľubuje riešenie problému alebo zaujímavú informáciu. Príklad: Ako prestať fajčiť za 30 dní 9

Példa: HOGYAN... „Hogyan szokjunk le a dohányzásról 30 nap alatt“ „7 tipp, hogyan újítsuk fel lakásunkat“ PRÍKLAD: AKO... „Ako prestať fajčiť za 30 dní“ „7 tipov, ako zrekonštruovať byt“ 10

TIPP 4: Kérdés * az Ön előnyére kell irányulnia vagy * az ügyfél problémájára 4. Otázka Titulok vo forme otázky. Ak si dáte záležať na tom, aby sa otázka dotýkala vašej konkurenčnej výhody, máte veľkú šancu získať pozornosť zákazníka. Spýtajte sa navyše aj na zákazníkov problém - a úspech máte zaručený. Príklad: Ako zistím, či je druhý pilier pre mňa dobré riešenie? 11

Példa: Kérdés „Milyen kabáttal készül a télre?“ „Milyen mobilt a fa alá?“ „Honnan tudom, melyik biztosítás előnyösebb a számomra ?“ PRÍKLAD: AKO... „Akú bundu máte na zimu?“ „Aký telefón pod stromček?“ „Ako zistím, ktoré poistenie je pre mňa najvýhodnejšie?“ 12

TIPP 5: tettre késztető szavak * Ezek a szavak motiválhatják az ügyfelet a vásárlásra 5. Príkaz Príkaz vie zaktivizovať zákazníka a naviesť ho rovno k predaju. Príklad: Zavolajte dnes a objednajte si lístok na film Dobrodruh 13

Példa: tettre késztető szavak „Kérjen ajánlatot [az Ön terméke] „Hívjon...“ „Regisztráljon...“ PRÍKLAD: AKČNÉ SLOVÁ „Vyžiadajte si ponuku na [doplňte váš produkt] „Zavolajte...“ „Staňte sa...“ 14

TIPP 6: INFORMÁCIÓ * az emberek információk alapján döntenek * szerezze meg érdeklődésüket és hosszútávú bizalmukat 6. Informácia Ľudia sa rozhodujú na základe informácii, ktoré im poskytnete. Vzdelávajte ľudí, tak získate ich pozornosť a dlhodobú dôveru. 15

60% hisz a honlapon található információknak 20% hisz a reklámoknak 60% hisz a honlapon található információknak Ako navyše vraví Nielsen report, iba 20% ľudí verí reklame, a naopak až 6O % ludi veri informaciam, ktore najdu na stranke firmy. Ako to teda čo najlepšie využiť? (NIELSEN RESEARCH)‏ 16

Eszközök a célok eléréséhez: * 87%-os elérés a magyar piacon * célcsoportra jellemző kulcsszavak * regionális célzás * hirdetés variációk * honlapok szűrése kategóriák szerint * tesztelés, tesztelés, tesztelés... 5. Príkaz Príkaz vie zaktivizovať zákazníka a naviesť ho rovno k predaju. Príklad: Zavolajte dnes a objednajte si lístok na film Dobrodruh 17

gyogy_konf

blog.etarget.hu - reklamtorta.blog.hu j blog.etarget.hu - reklamtorta.blog.hu