Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Advertisements

Távlati öntözési vízigények felmérése Somlyódy Balázs főigazgató Országos Vízügyi Főigazgatóság.
E-BANKING SUMMIT március 3. Biztonságos kommunikáció biztosítása a pénzintézetek és a hatóságok között Szabó Katalin Termékmenedzsment osztályvezető.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
Készítette: Gondos Borbála
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE Az 5M rendszere 1. A Brief.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
Követelményelemzés – követelményspecifikáció A szoftverfejlesztés kapcsán az elemzés speciálisan egy kezdeti szakaszt jelöl, amelynek alapvető feladata.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
A WALLIS CSOPORT BEMUTATKOZIK Bajnai Gordon előadása Március 18.
Magyar Lízingszövetség - Eszközfinanszírozás Lízing Reggeli Targoncapiaci áttekintés Horváth Zoltán, március 30.
Melyik számlaosztályban szerepelnek az alábbiak? a) Szállítók b) Vevők c) Anyagok d) Anyagköltség e) Pénztár f) Árbevétel g) ElÁBÉ h) Forgóeszközhitel.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
A biztos befektetés Szabó Gábor Brand manager IBM Magyarország Budapest,
Környezeti fenntarthatóság. A KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG JELENTÉSE A HELYI GYAKORLATBAN Nevelőtestületi ülés,
A „Mintaprogram a minőségi időskorért” Pilote Project for Quality Ageing Az idősgondozás Magyarországon, elvek, szabályok, gyakorlat, intézmények Brettner.
Az Európai Unió fogyatékosügyi stratégiája Szombathely, június 22.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Hidak a közgazdaságtan és a gazdálkodástan között: a vállalatelméletek
„Szeptember végén” A felsőoktatási pályázati tevékenység jelene és jövője Szitáné dr. Kazai Ágnes Semmelweis Pályázati és Innovációs Központ.
DIGITÁLIS VÁSÁRLÁSOK, GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK
A szerkezetátalakítási programban bekövetkezett változások
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
Mastermind A tudatos vállalkozók agytrösztje
Összeállította: Horváth Józsefné
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Folyamatmanagement eszközök hódítása Teremts rendet a káoszból PPM-el
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
Részvétel és pártszimpátia Sik Endre – Szeitl Blanka (TÁRKI) Parlamenti választások és politikai előrejelzés VI március Politikatörténti Intézet.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Kérdések és válaszok az előfizetéses rendszerekről
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
Szervezetfejlesztés II. előadás
Vállalati brosúra A cég általános célkitűzése
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
Érték-, ár-, volumenindexek
Rendszerfejlesztés gyakorlat
AZ OKOSHÁZAK BEMUTATÁSA
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
KÖFOP VEKOP A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése Az értékelési szempontok.
A CRM alkalmazásának korlátai a bankszektorban
14 év szakmai tapasztalat
Válság – kezelés – válságkezelés
Sebők Sándor projektvezető MKT IG2 fórum, február 8.
HIRING 101: BEVEZETÉS A TOBORZÁS-KIVÁLASZTÁSBA
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Vállalati brosúra A cég általános célkitűzése
Üzleti projektterv Előadó neve | Cégnév.
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Céges értekezlet címe Előadó.
A tudáspiacok.
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
Generali Alapkezelő beszámolója Gyöngyház Nyugdíjpénztár részére
Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ által végrehajtott TÁMOP program eredményeinek bemutatása.
12 év szakmai tapasztalat
Az „Open Banking” Kagylója
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Üzlezi információelemző specializió
Előadás másolata:

Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia

Médiapiac alakulása Forrás: Kantar Media, Szektorranking 2010YTD alapján, költések ‘000 HUF-ban és listaáron

Bank Kategória – Szegmens megoszlás 35 493 mio 50 385 mio 58 116 mio 47 040 mio 27 160mio 25 142mio +41,9% +15,3% -19,1% -7,4% Forrás: Kantar Media

Milyen helyzettel kell szembenéznie a szektornak a válság végeztével? Több fontos faktort kell figyelembe venni a következő évek kommunikációjában: Bizalomvesztés Budgetek várható alacsonyabb/stagnáló szintje Változó médiapiac Új termékek megjelenése a termékportfóliókban Edukáció szükségessége

Szükség van-e változásra a kommunikációban? A banki kommunikáció jellemzően termékalapú a magyar piacon: A termékek a kommunikációban nem integrálódnak Egy adott banki termék nem szolgáltatásként jelenik meg, hanem áruként. Valóban a pénz a termék? A kommunikációnak jellemzően csak a kreatív platformnak van hosszú távú üzenete Az Ügyfélnek ajánlatokat kommunikálunk, nem szolgáltatást

Milyen az ideális Ügyfél? Aki nagy volumenü bevételt generál a pénzintézetnek! Magas jövedelemmel rendelkezik Sok terméket vesz igénybe Nem jelent jelentős kockázati tényezőt … De mi biztosítja, hogy hosszú távon az én Ügyfelem legyen? A jelenlegi kommunikációs zaj nem!

The Consumer Pathways A jelenlegi banki kommunikációk zöme három szakaszra fókuszál: Involvement Active Consideration Purchase A vásárlás utánra nem fókuszálunk olyan mértékben, mint szükség lenne rá

Milyen irányba szükséges elmozdulni a kommunikációban? A kondíciók helyett szolgáltatást is kommunikáljunk Hosszútávú, stratégia célként kezeljük a szolgáltatás kommunikációját Legyen a bank a középpontban: Értékei Hitvallása Szolgáltatásai A szereplők közötti döntési helyzetekben kapjon nagyobb hangsúlyt a szolgáltatás, az élmény amit megtapasztal az Ügyfél az igénybevétel során

Hogyan használjuk a médiaeszközöket erre a célra? A kommunikációs stratégiának tükröznie kell ezeket az elemeket Hosszútávú stratégiák gerincét alkossa a szolgáltatás alapú szemlélet Rövidtávon a termékkommunikációt támogassa Interakcióra kell ösztönözni a célcsoportot: Az interakció hozza közelebb a bankot Építsen bizalmat, kapcsolatot Fókuszáljon a kondíciókon túlra Edukálja az Ügyfelet

Köszönöm a figyelmet!