Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: 201030 6100 Kiskunfélegyháza,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Advertisements

Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Hogyan készüljünk a francia nyelvi érettségi változásaira?
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
A bementi mérések és a visszajelzések értékelése a szakiskola 9. – 10. évfolyamában 626. Szakképző Iskola és Kollégium Mezőtúr.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
MOB (MAGYAR OLIMPIAI BIZOTTSÁG) felügyeletével
Információs Társadalom Parlamentje, június 1., Budapest
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
TÁJÉKOZTATÓ ÉS INDÍTÓ BESZÉLGETÉS A LABORVEZETŐKNEK ÉS MINŐSÉGÜGYI MEGBÍZOTTJAIKNAK SZÓLÓ TANFOLYAM TÉMÁIRÓL, SZERVEZÉSÉRŐL EŐZMÉNYEK Korábbi laborvezetői.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Pályaválasztási tanácsadás
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
Kispálné Horváth Mária
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
VEZETŐI ÉLETPÁLYAMODELL – PORTFOLIÓ BŐVÍTÉS
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
Mátészalkai Szakképző Iskola
A kétszintű érettségi.
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
Szakmai tanulmányút az SZFPII
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
A VERESEGYHÁZI KATOLIKUS GIMNÁZIUM felvételi tájékoztatója a 2018/2019-as tanévre „Ahol ugyanis ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben, ott vagyok.
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
A gyermeki jogok érvényesítése
BTMN.
626.Szakképző Iskola és Kollégium Készítette: Bíró Gáborné
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
KRÉTA-ESL Bemutató.
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Intézmény minőségirányítási programja
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Érettségi tájékoztató 2019
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ által végrehajtott TÁMOP program eredményeinek bemutatása.
Kórházi és ágazati gazdálkodást érintő informatikai fejlesztések és az azokban rejlő lehetőségek Horváth Tamás Vezérigazgató CompuTREND Zrt.
Előadás másolata:

Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: 201030 6100 Kiskunfélegyháza, Oskola u. 1-3. Telefon/fax: 06-76/461-022 E-mail: tanari@mezgazd-kkfh.sulinet.hu

Az intézmény szakmastruktúrája

Szülő értesítése az ellenőrző könyvben

„Az év eleji kompetenciamérés lebonyolítását milyennek ítéled meg?”

„Ki segített értelmezni a kompetenciamérés rád vonatkozó értékelésében szereplő megállapításokat?”

„Egyetértesz-e a kompetenciamérés értékelésének rád vonatkozó megállapításaival?”

„Elfogadhatónak tartod-e a szöveges értékelésben rád vonatkozó javaslatokat?”

„Véleményed szerint ez a fejlesztési program segít neked abban, hogy a jövő évi kompetenciamérés megoldása jobban sikerüljön?”

„Az év eleji kompetenciamérés lebonyolítását milyennek ítéled meg?”

„Ki segített értelmezni a kompetenciamérés rád vonatkozó értékelésében szereplő megállapításokat?”

„Egyetértesz-e a kompetenciamérés értékelésének rád vonatkozó megállapításaival?”

„Elfogadhatónak tartod-e a szöveges értékelésben rád vonatkozó javaslatokat?”

„Milyennek látod az idei eredményeidet a tavalyihoz képest?”

Szülői kérdőív a kompetencia mérésről 1. Tudomást szerzett-e az országos kompetenciamérés lebonyolításáról? a) Igen, a gyermekem szóban tájékoztatott b) Igen, gyermekem ellenőrzőjében olvastam a tájékoztatásban c) Igen, szóban és írásban is kaptam tájékoztatást d) Nem tudtam róla 2. Kapott-e információt a mérés eredményéről? b) Igen, tanulmányoztam az értékelő lapok mindegyikét c) Igen, láttam az értékelő lapokat, de nem néztem meg azokat d) Az értékelésről nem volt tudomásom 3. Elfogadhatónak tartja-e gyermekéről írt szöveges értékeléseket? a) Igen teljes mértékben b) Igen, de csak részben c) Nem tartom elfogadhatónak 4. Egyetért-e a megjelölt fejlesztési lehetőségekkel? c) Nem értek egyet d) Nem tudok ezekről

„Tudomást szerzett-e az országos kompetenciamérés lebonyolításáról?”

„Kapott-e információt a mérés eredményéről?”

„Elfogadhatónak tartja-e gyermekéről írt szöveges értékeléseket?”

„Egyetért-e a megjelölt fejlesztési lehetőségekkel?”

Egyéni fejlesztési programok az osztályokban

Osztályokra vonatkozó fejlesztési feladatok Minden osztályra: probléma megoldási kompetencia fejlesztése (minden tanórán) 9/d és 9/c osztály: olvasás, szövegértés fejlesztése szabályok felismerése ábrákon keresztül mértékegységek ismerete, átváltása