Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: 201030 6100 Kiskunfélegyháza, Oskola u. 1-3. Telefon/fax: 06-76/461-022 E-mail: tanari@mezgazd-kkfh.sulinet.hu
Az intézmény szakmastruktúrája
Szülő értesítése az ellenőrző könyvben
„Az év eleji kompetenciamérés lebonyolítását milyennek ítéled meg?”
„Ki segített értelmezni a kompetenciamérés rád vonatkozó értékelésében szereplő megállapításokat?”
„Egyetértesz-e a kompetenciamérés értékelésének rád vonatkozó megállapításaival?”
„Elfogadhatónak tartod-e a szöveges értékelésben rád vonatkozó javaslatokat?”
„Véleményed szerint ez a fejlesztési program segít neked abban, hogy a jövő évi kompetenciamérés megoldása jobban sikerüljön?”
„Az év eleji kompetenciamérés lebonyolítását milyennek ítéled meg?”
„Ki segített értelmezni a kompetenciamérés rád vonatkozó értékelésében szereplő megállapításokat?”
„Egyetértesz-e a kompetenciamérés értékelésének rád vonatkozó megállapításaival?”
„Elfogadhatónak tartod-e a szöveges értékelésben rád vonatkozó javaslatokat?”
„Milyennek látod az idei eredményeidet a tavalyihoz képest?”
Szülői kérdőív a kompetencia mérésről 1. Tudomást szerzett-e az országos kompetenciamérés lebonyolításáról? a) Igen, a gyermekem szóban tájékoztatott b) Igen, gyermekem ellenőrzőjében olvastam a tájékoztatásban c) Igen, szóban és írásban is kaptam tájékoztatást d) Nem tudtam róla 2. Kapott-e információt a mérés eredményéről? b) Igen, tanulmányoztam az értékelő lapok mindegyikét c) Igen, láttam az értékelő lapokat, de nem néztem meg azokat d) Az értékelésről nem volt tudomásom 3. Elfogadhatónak tartja-e gyermekéről írt szöveges értékeléseket? a) Igen teljes mértékben b) Igen, de csak részben c) Nem tartom elfogadhatónak 4. Egyetért-e a megjelölt fejlesztési lehetőségekkel? c) Nem értek egyet d) Nem tudok ezekről
„Tudomást szerzett-e az országos kompetenciamérés lebonyolításáról?”
„Kapott-e információt a mérés eredményéről?”
„Elfogadhatónak tartja-e gyermekéről írt szöveges értékeléseket?”
„Egyetért-e a megjelölt fejlesztési lehetőségekkel?”
Egyéni fejlesztési programok az osztályokban
Osztályokra vonatkozó fejlesztési feladatok Minden osztályra: probléma megoldási kompetencia fejlesztése (minden tanórán) 9/d és 9/c osztály: olvasás, szövegértés fejlesztése szabályok felismerése ábrákon keresztül mértékegységek ismerete, átváltása