Barcsák Marianna KPSZTI

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A pedagógusok előmeneteli rendszerének jogszabályi háttere
Advertisements

A pedagógiai-szakmai ellenőrzés
Az OH TÁMOP fejlesztései
„A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” Az intézmények minőségfejlesztési folyamatainak támogatása /4. pillér/
III. Nemzeti Köznevelési Konferencia
Tanfelügyelet és minősítés
A PEDAGÓGUS ÉLETPÁLYAMODELL
A köznevelés fejlesztési irányai és eredményei KPSZTI február 12. Emberi Erőforrások Minisztériuma Köznevelésért Felelős Államtitkárság MTI Fotó.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
Helyi oktatásirányítás fejlesztése TÁMOP /
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az átalakuló tanárképzés és a pedagógiai szolgáltató rendszer kapcsolódási pontjai.
A szaktanácsadás támogató szerepe
XXI. századi közoktatás a TÁMOP projekt bemutatása
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kaposi József főigazgató A pedagógiai szakmai szolgáltatás új rendszerének.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Educatio Nonprofit Kft.
Az Oktatási Főosztály és a köznevelési intézmények feladatai a
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A Z OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN A MÉREI FERENC Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet valamint a FOK Fővárosi Oktatástechnológiai Központ Szolgáltató.
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Ajánlás-változások Pedagógus-továbbképzés „Kongresszus után - a változások folyamatában” Konferencia Csillag Márta Budapest, május 27.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Pedagógiai Közművelődési és Képzési Intézet jelene és jövője” augusztus 23.
Szakál Ferenc Pál EMMI Köznevelés-fejlesztési Főosztály
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
Pedagógus-továbbképzések hasznosulása
Az Oktatási Hivatal és a felvételi eljárás
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kinek áll érdekében? - KERETRENDSZER az egész napos iskola nevelési-oktatási.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
BEVEZETŐ.
A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATOK MEGÚJULÁSÁNAK SZAKMAI TÁMOGATÁSA, EREDMÉNYEI (TÁMOP B) Kapcsáné Németi Júlia szakmai vezető.
Felkészülés a pedagógusok szakmai ellenőrzésére
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az OFI szerepe pedagógiai szakmai szolgáltatások megújításában Hancock Márta Budapest február.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
A pedagógusminősítés rendszerének bevezetése, mérföldkövei
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
A 2016.ÉVI PEDAGÓGUS MINŐSÍTÉSRŐL
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Pedagógus minősítési vizsgák és eljárások meghatározása
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
TÁMOP KÖZNEVELÉSI REFORMOK OPERATÍV MEGVALÓSÍTÁSA
Intézményvezető helye és szerepe a pedagógusok minősítési rendszerében
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
A SZAKTANÁCSADÁS INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS KAPCSOLÓDÁSA.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Barcsák Marianna - KPSZTI
Barcsák Marianna KPSZTI
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Tanfelügyelettel kapcsolatos előzetes feladatok - intézményvezetők
főosztályvezető-helyettes
KPSZTI pedagógiai-szakmai szolgáltató
Szakértés/szaktanácsadás módszertana
Változások a közoktatásban
Előadás másolata:

Barcsák Marianna KPSZTI TÁMOP 3.1.1: XXI. századi közoktatás (fejlesztés, koordináció) II. szakasz A projekt megvalósítója: Oktatási Hivatal (együttműködve az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézettel és az Educatio Társadalmi Szolgáltató Kft.-vel) A projekt megvalósítási ideje: 2012. augusztus 1. – 2015. január 31. A megvalósítás költsége: 1 200 000 000 Ft Barcsák Marianna KPSZTI

Barcsák Marianna KPSZTI A projekt célja: A közoktatás-fejlesztés szakmai, informatikai támogatása, minőségbiztosítása, nyomon követése a Nemzeti Köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvénynek megfelelően, a közoktatás információs rendszeréhez kapcsolódóan. Barcsák Marianna KPSZTI

Barcsák Marianna KPSZTI a Köznevelési Információs Rendszer megújítása (KIR, FELVI, diákigazolvány, pedagógusigazolvány, iskolatáska) az új köznevelési rendszerhez kapcsolódó jogalkotási feladatok közoktatás-szakmai támogatása a Nemzeti Köznevelési Akkreditációs Központ kialakítása (központ infrastruktúrájának megteremtése, kerettantervek, tankönyvek és digitális tananyagok akkreditációs eljárása) Barcsák Marianna KPSZTI

Barcsák Marianna KPSZTI Köznevelési Információs és Közösségi Portál kialakítása (folyamatos tájékoztatás az aktuális szakmai és igazgatási feladatokról, a jogszabályok változásairól, elektronikus tájékoztatók, segédletek, Köznevelési „Help Desk”) Barcsák Marianna KPSZTI

Barcsák Marianna KPSZTI a szolgáltatások és termékek egyenletesen magas minőségi szintjének biztosítása (a tankönyvek, taneszközök fejlesztéséhez kapcsolódóan, közösségi szolgálat, Híd-program, egész napos iskola, pályaorientáció, határon túli osztálykirándulás), az óvodai neveléshez kapcsolódó fejlesztések, valamint a tanórán kívüli tevékenységek minőségbiztosítási rendszerének kidolgozása a minőségbiztosítási tevékenységet támogató informatikai rendszer kialakítása.) Barcsák Marianna KPSZTI

Barcsák Marianna KPSZTI TÁMOP 3.1.5/12: Pedagógusképzés fejlesztése A projekt megvalósítója: Az Oktatási Hivatal, az Educatio Társadalmi és Szolgáltató Nonprofit Kft., Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet konzorciuma A projekt megvalósítási ideje: 2012. augusztus 1.–2015. január 31. A megvalósítás költsége: 9 997 000 000 Ft. Barcsák Marianna KPSZTI

Barcsák Marianna KPSZTI A projekt célja: a pedagógus-továbbképzési rendszer tartalmi, szerkezeti megújítása, az életpályamodellhez kapcsolódó továbbképzési programok fejlesztése, a pedagógusok szakmai előmenetelét támogató szaktanácsadói szolgáltatások megújítása Barcsák Marianna KPSZTI

Barcsák Marianna KPSZTI 1/ pedagógus-továbbképzés: új képzési standardok, minták, ajánlások kidolgozása; pedagógus-továbbképzési nyilvántartó rendszer kialakítása; az új pedagógus-továbbképzési rendszer minőségfejlesztése. Barcsák Marianna KPSZTI

Barcsák Marianna KPSZTI 2/ A pedagógus Életpálya fokozataihoz kapcsolódó képzési és minősítési rendszer kialakítása: szempontrendszer kidolgozása a pedagógus pályára jelentkezők pálya iránti elkötelezettségének vizsgálatához; a gyakornoki évek szakmai programjának kidolgozása; mentorképzés; a gyakornoki minősítő vizsga szakmai részleteinek kidolgozása Barcsák Marianna KPSZTI

Barcsák Marianna KPSZTI Pilot projekt: a Pedagógus I. jelöltek felkészítése a gyakornoki minősítő vizsgára, a minősítési eljárás szakmai részleteinek kidolgozása; a pedagógus életpálya nyomon követéséhez szükséges informatikai rendszer kidolgozása; Minősítő Bizottságok tagjainak felkészítése; Minősítési eljárások pilot projekt: portfolió védések lebonyolítása. Barcsák Marianna KPSZTI

Barcsák Marianna KPSZTI TÁMOP 3.1.8: Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban A projekt megvalósítója: Oktatási Hivatal A projekt megvalósítási ideje: 2011. november 15.–2013. augusztus 15. A megvalósítás költsége: 2 046 000 000 Ft Barcsák Marianna KPSZTI

Barcsák Marianna KPSZTI A projekt célja: a közoktatási szolgáltatások szakmai elszámoltathatóságának biztosítása, az országos mérések és vizsgák kidolgozása, helyi és országos minőségértékelési eljárás kidolgozása Barcsák Marianna KPSZTI

Barcsák Marianna KPSZTI 1/ Az intézményi önértékelés és külső értékelés rendszerének fejlesztése a közoktatásban minőségbiztosítás: országos pedagógiai szakmai ellenőrzés (EMMI-OH-KH) (2011. évi CXC. törvény a nemzeti köznevelésről 86-87. § és a nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII.31.) EMMI rendelet 145-152.§) pedagógus, intézményvezető, intézmény ellenőrzése Barcsák Marianna KPSZTI

Barcsák Marianna KPSZTI 2/ A vizsgarendszer fejlesztése (az érettségi vizsgakövetelmények felülvizsgálata, feladatbank létrehozása) 3/ Országos mérési rendszer 4/ Magyar Képesítési Keretrendszer fejlesztése Barcsák Marianna KPSZTI