Az italfogyasztás új trendjei

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Isten kétféle bort teremtett.
Advertisements

A helyi termékek szerepe a gazdaságfejlesztésben TAPASZTALATOK, PÉLDÁK, A FEJLŐDÉS LEHETSÉGES IRÁNYAI.
A Nemzeti Iskolagyümölcs-program jelentősége – hazai gyakorlatok, értékelés Dr. Feldman Zsolt agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár Budapest,
Hilltop Neszmély Borászat
A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT ÉS A PIAC
A TUDATOS VÁSÁRLÁS Venni vagy nem venni?.
Felszolgálási módozatok
Önkormányzatok idegenforgalmi feladatai Tegyünk együtt Fejér megye idegenforgalmáért Garán Éva.
Biarritz Catering A Biarritz étterem tulajdonosa Berkes Gyula, és jól képzett csapata örömmel vállalja különleges vendégei professzionális gasztronómiai.
Coke Zero sampling
5.1. Marketingkutatás •Szekunder- versenytársak, nyilvános adatok •Primer- versenytársak •Szóbeli megkérdezésköltséges.
A bio élelmiszerek olyan növényi vagy állati eredetű élelmiszerek, amelyeket az ökológiai gazdálkodás szabályainak megfelelően állítottak elő.
BEMUTATKOZIK THE ONE AZ ÚJ SMINK TERMÉKCSALÁD as évek1970-as évek1980-as évek1990-es évek2000-es évek.
Készítette: Balázs Attila BAAPAHP.PTE.  A megszólításban a férfiak neve elé tett Herr szóval történik.  (Régebben használatos volt még a „führer” megszólítás.
A marketing Készítette: Fajka Melitta Zeng Fanni.
Etyek-Budai Borvidék borturisztikai stratégiája
Készítették: Barta János Kardos János Konkoly Gergő Orosz Dániel
A piac Szakiskola.
B-vércsoport.
Mennyi mindenre képes a fahéjas Méz ?!?
Mc'Donalds egyetem – Az egyetemista lét, mint a tömegkultúra hordozója.
A vendéglátás folyamatai
NAGYMAROS-BORSKANZEN
Újjáéledt bencés szőlő- és borkultúra Pannonhalmán
Dr. Mikulás Ildikó november 3. A borpiaci helyzet és a borpiaci rendtartás várható reformja.
Photovoltaikus kiserőművi rendszerek jelene és jövője Magyarországon
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
Akciók Szolgáltatások Infrastruktúra Folyamatok Minőségjavítás Újítások Termékportfólió Quickfixek a havi felmérések eredményei alapján Éves kiértékelést.
HÍR gyűjteményből Íz-régiók a Kárpát- medencében Szegedyné Fricz Ágnes elnök HÍR Bíráló Bizottság.
Nemfizetési kockázatok Magyarországon és a régióban Dercze Zoltán, COFACE Hungary, november 25.
1. A fogyasztói társadalmak átalakulása az utóbbi fél évszázadban.
Fogyasztói magatartás 2006
Készítették: Darnai Nikoletta Dénes Péter Ott Melinda Szilágyi Judit
Italfelszolgálás alapelvei
Barangolás a borok birodalmában. A pince előtt panoráma teraszt alakítottunk ki, ahol nyáron rosé kóstolót, fröccs kóstolót tartottunk.
Hungarikumok a Parlamentben II Gyaraky Zoltán főosztályvezető Gőgös Zoltán államtitkár.
„ A bor az embernek teremtett csodálatos adomány; feltéve, hogy egészségben, vagy betegségben, ésszel és mértékkel, jellemhez szabva fogyasztják. ” (Hippokrates)
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
A jövő az energia hatékony lakásoké nyílászáró csere, külső hőszigetelés és megtakarítási lehetőségek :19.
Siker a tőzsdén A/10 A Dow elmélet, az örök „igazság”
Helyettesítő termékek a tej esetében
Villány, május 7. Mester Zoltán
Családbarát szolgáltatások Tényleg jó üzlet? december 2.
Vegyipari trendek az EU-ban és Magyarországon
„Helyi márka kialakítása a Bakonyban” című projekt bemutatása
Dr. Csuták János borlovag
Mire jók az üzletben díjak? László Géza. Díjak a világban Mi alapján?  Tényalapú díjak  Értékelés alapján kiosztott díjak  Garancia díjak Ki adja?
Francia Köztársaság.
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Az értékkategóriák.
„ INNOVATÍV TECHNOLÓGIÁK MEGHONOSÍTÁSA A HAGYOMÁNYŐRZÉS ÉS A HOZZÁ KAPCSOLÓDÓ KÉPZÉS ÉS KUTATÁS TERÉN „ TÁMOP BALATONKENESE VÁROS ÖNKORMÁNYZATA.
NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP TÓTH ANDRÁS ANTENNA HUNGÁRIA DECEMBER 11. TÓTH ANDRÁS ANTENNA.
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
A válság, mint lehetőség: a motivációs kulcs
Az árképzés pszichológiája
2017. Június Élelmiszer kosár Júniusban a legolcsóbb: Ft.
Az egymillió darabos piac
2017. Szeptember Élelmiszer kosár Szeptemberben a legolcsóbb: Ft.
2017. Március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Október Élelmiszer kosár Októberben a legolcsóbb: Ft.
Készítette: Farkasné Veres Edina
Nemzeti Élelmiszer Nyomon Követési Platform
2018. Január Élelmiszer kosár Januárban a legolcsóbb: Ft.
A kereskedelem fogalma, szerepe a gazdaságban
2018. április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
TERMÉKPOLITIKA Kószó Kriszta.
Hellner Szelina, Kincses Gábor, Bartha Zsolt
A legtöbbet promóciózott márkák
2018. május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
A legtöbbet promóciózott márkák
Előadás másolata:

Az italfogyasztás új trendjei Voleszák Zoltán szakíró Schnitta-díjas éttermi mester

A piaci hatások érvényesülnek KERESLET – ÁR - KÍNÁLAT

Italfogyasztási szokások

Miért fogyasztunk italokat? Szomjoltás Üdítő-frissítő hatás

Miért fogyasztunk italokat? Étvágygerjesztés Emésztés megkönnyítése

Miért fogyasztunk italokat? Melegítő hatás Szórakozás

Miért fogyasztunk italokat? Hagyományok, szokások Presztízs

Miért fogyasztunk italokat? Divat

Milyen italokat fogyasztunk?

Az italok kiválasztása

Igényes, tudatos fogyasztók megjelenése – erre fel kell készülni Trend Igényes, tudatos fogyasztók megjelenése – erre fel kell készülni

Szervezett italkóstolók tartása Trend Szervezett italkóstolók tartása

Új vagy kevésbé ismert italféleségek megjelenése Trend Új vagy kevésbé ismert italféleségek megjelenése

Új vagy kevésbé ismert italféleségek megjelenése Trend Új vagy kevésbé ismert italféleségek megjelenése

Az alapitalok ízválasztékának bővülése Trend Az alapitalok ízválasztékának bővülése

A palackozott kevert italok választékának bővülése Trend A palackozott kevert italok választékának bővülése

A minőségi italok választékának bővülése Trend A minőségi italok választékának bővülése

Valamennyi italcsoportban bővült a választék Trend Valamennyi italcsoportban bővült a választék

Kézműves és helyi termékek megjelenése Trend Kézműves és helyi termékek megjelenése

Minőségi eszközök megjelenése, amelyek fogyasztásra ösztönözhetnek Trend Minőségi eszközök megjelenése, amelyek fogyasztásra ösztönözhetnek

Minőségi eszközök megjelenése, amelyek fogyasztásra ösztönözhetnek Trend Minőségi eszközök megjelenése, amelyek fogyasztásra ösztönözhetnek

Látványelemek megjelenése Trend Látványelemek megjelenése

Gyümölcsös jellegű fehér- és rozéborok, könnyebb vörösborok Trend Gyümölcsös jellegű fehér- és rozéborok, könnyebb vörösborok

Kevésbé kedveltek a túlzottan barrique-olt borok Trend Kevésbé kedveltek a túlzottan barrique-olt borok

Trend Chardonnay, sauvignon blanc, cabernet sauvignon helyett pinot blanc, pinot noir

A szénsavas borok egyre népszerűbbek Trend A szénsavas borok egyre népszerűbbek

Igény a bioitalok iránt Trend Igény a bioitalok iránt

Trend Kávé, tea, kevert italok

A divat kiemelt szerepet kap Trend A divat kiemelt szerepet kap

A divat kiemelt szerepet kap Trend A divat kiemelt szerepet kap

A választék és az igények további bővülése Mi várható? A választék és az igények további bővülése

Az üzlet italválasztékának összeállítása A piac szegmentálásával

Az italfogyasztás új trendjei Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Voleszák Zoltán szakíró Schnitta-díjas éttermi mester