Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az egymillió darabos piac

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az egymillió darabos piac"— Előadás másolata:

1 Az egymillió darabos piac
Steigervald Krisztián, GfK Hungária Piackutató Kft.

2 Fokozatosan csökkenő lélekszám A legheterogénebb „közösség”
Kb fiú Kb lány Összesen kb fő Copyright GfK Hungária 2011

3 Nincs olyan, hogy tinédzser szegmens Kb
Nincs olyan, hogy tinédzser szegmens Kb. két évenként változó életstílus 9-11 év között kiskamasz 12 év átmeneti időszak 13-14 év késő kamasz kor 15-16 év fiatalkor 17 év átmeneti időszak 18-20 év kora felnőtt szakasz Copyright GfK Hungária 2011

4 ZENE SPORT TIZENÉVES „LIFESTYLE”
A tini életstílus két alapdeterminánsa: szubkultúrák Ez a kiinduló-állapot, ami utána gyorsan módosul az életstílus ZENE TIZENÉVES „LIFESTYLE” DIVAT- TRENDEK SPORT Copyright GfK Hungária 2011

5 18 éves kor után a szubkultúrák megszűnnek ill
18 éves kor után a szubkultúrák megszűnnek ill. átalakulnak év közötti időszak az emberek egyik legnagyobb változását hozza Ez a kor(osztály) mind a fiatalabb, mind pedig az idősebb korcsoportok számára aspiratív, maguk után húzzák a többieket … - 18 Fiatal felnőttek 35 - … Vágyik: a (pénzügyi) függetlenségre megfelelő fellépésre megbecsülésre meghatározhassa a trendet Visszahozná: a szabadságot külső adottságait a még nyitott lehetőségeket a szabadon eltölthető időt Copyright GfK Hungária 2011

6 Fókusz az extra fogyasztáson Egységes különbözőség
Rágógumi fogyasztás (az elmúlt 1 hétben): 10-14 évesek: 87% évesek: 83% Csokoládé fogyasztás (az elmúlt 1 hétben): 10-14 évesek: 87% évesek: 82% Nyalóka fogyasztás (az elmúlt 1 hétben): 10-14 évesek: 19% évesek: 11% Gyümölcsös cukorka fogyasztás (az elmúlt 1 hétben): 10-14 évesek: 33% évesek: 21% Általában ki vásárolja a fentieket? 10-14 évesek: valaki más 58% évesek valaki más: 31% Copyright GfK Hungária 2011

7 Divat minden mennyiségben Eltérő design: függ a szubkultúrától
Spontán divat-márka ismertség (15-19): Copyright GfK Hungária 2011

8 TV: szintén minden mennyiségben Eltérő nézési struktúra: ez is függ a szubkultúrától
14+ évesek 12-14 évesek 12-14 évesek 9-11 évesek 14h 15h 16h 17h 18h 19h 20h 21h 22h 23h Internet Copyright GfK Hungária 2011

9 És ha újra 17 lennék…? www.gfk.com krisztian.steigervald@gfk.com
Copyright GfK Hungária 2011


Letölteni ppt "Az egymillió darabos piac"

Hasonló előadás


Google Hirdetések