Online marketing a gyógyszerkommunikációban Budai László

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
…ami másolható az nálad is működhet! Tibai Eszter.
Advertisements

Online mozgóképes tartalmak hatékonysága Gyógyszerkommunikációs konferencia február. 28.
Nagyprezentáció Társaság a Lakásépítésért Egyesület lobby tevékenység a magyarországi lakásépítések élénkítése érdekében Előadó:
KÖZÖS UTAKON – PÁRBESZÉD A TÁRSADALMI FELZÁRKÓZÁSÉRT KONFERENCIA DECEMBER 2. DR. GARAI PÉTER EU FEJLESZTÉSEK VÉGREHAJTÁSÁÉRT FELELŐS HELYETTES-ÁLLAMTITKÁR.
Az Akadémiai Kiadó szolgáltatásai a kutató és betegellátó orvosok számára Akadémiai Kiadó Zrt. dr. Bencsik Péter INFORMATIO SCIENTIFICA – INFORMATIO MEDICATA.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
Útmutató az adatbázis használatához. − 1957 – ODK - Orvostudományi Dokumentációs Központ − 1960-tól: OOKDK - Országos Orvostudományi Könyvtár és Dokumentációs.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
Választott megoldás Együttműködő partnereink Választott csatorna Elért eredmények A projekt célja, célcsoportja PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés.
EGT Finanszírozási Mechanizmus Kulturális és természeti örökség megőrzése, megújítása program A kulturális és a művészeti sokszínűség előmozdítása.
Előkészületek az on-line referensz útján történő orvos-biológiai és egészségügyi információszolgáltatásra.
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
A biztos befektetés Szabó Gábor Brand manager IBM Magyarország Budapest,
Marketing és szerződéskötés digitális platformokon - vonzások és változások? Marketing és m-commerce - QR kód, ÁSZF megjelenítése, fogyasztói tájékoztatás,
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
Internet tudományos használata
Év végi szám- és betűvető B. Hegedűs Katalin, Kommunikációs Osztály
Új szolgáltatások a Corvinában
Légy több, mint a diplomád!
VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Előadó: Kajdocsi László
Kortárs előadó-művészeti tevékenységek előmozdítása c. intézkedés
Kőszegi Forrás- Kőszeg
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
Adóhatósági tapasztalatok az e-kereskedelem ellenőrzése során
Dr. Kovács László Főtitkár
Az Internet megismerése
Vásárolj úgy, ahogy tetszik!
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Adatok importálása, rendezése és szűrése
A Digitális szakadék csökkentése (GINOP-6. 1
LabVIEW bevezetéstől a feszültség-áram karakterisztikáig Vida Andrea
Kórházi könyvtárak lehetőségei a tudáspiacon
Tapasztalatok 3 hónap Facebook
Nyomtatott lapok ellenőrzése
SZÁMVITEL.
Környezeti teljesítményértékelés
VENDÉGLÁTÁS - HELYZETJELENTÉS
Program környezeti értékeinkért
A beteggé válás folyamata
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
A Cisco Systems Munkaerőpiac a hálózati szegmensben
Nap és/vagy szél energia
Informatikai gyakorlatok 11. évfolyam
Mobilkommunikáció Eszközök és hálózatok
félév Régiós Értékesítési Ösztönzők Gyakran Ismételt Kérdések
3, u-próba, t-próba Kemometria 2016/2017 3, u-próba, t-próba
Modern Vállalkozások Programja
Környezeti Kontrolling
MODERN VÁLLALKOZÁSOK PROGRAMJA
Lapkiadó, rendezvényszervező vállalatirányítási rendszer SQL alapon
Interaktív Adatmenedzsment Kft.
MÉZEK KÉMIÁJA PÁLYÁZAT
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
OTDK Konferencia, Gyöngyös, 2003
Toborzás és megtartás Sámson Dorottya, Fodor Zsolt.
TIENS PROPOLISZ TABLETTA
(Geolevel Geoinformatikai és Szolgáltató Kft.)
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
„VIRÁGOK KÖZT VELED LENNI, TUDOM SZÉP VOLNA KEDVESEM” (BRÓDY JÁNOS)
OVIDIUS Info-Service Co Ltd.
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Értékeink mentén TOP Pályázat benyújtása.
DIGITÁLIS MEGOLDÁSA.
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Diszkrimináció a polgármesteri fogadóórára való bejelentkezésnél?
Az operációs rendszer definíciója
Előadás másolata:

Online marketing a gyógyszerkommunikációban Budai László budai@google Online marketing a gyógyszerkommunikációban Budai László budai@google.com 1 1

Agenda Google Kereső & Display Hálózat Hirdetési formátumok Keresési folyamat – a relevancia pillanatai a böngészés folyamán Keresési eszközök - Varázskerék Keresési Trendek – Google Insights for Search Kérdések?

A Google kereső és Display hálózat Egy releváns környezetbe helyezett hirdetés a vásárlókat sokkal fogékonyabb tudatállapotban kapja el, amely nagyban növeli a hirdetés hatását. 3

A kereső és a tartalmi hálózat összehasonlítása Aktiv keresésre ad választ Csak szöveges hirdetések Kevés, de célzott megjelenés Kiváló közvetlen értékesítés támogatásására Habár releváns, mégis egy passzív hirdetésbefogadói szituáció Szöveg, kép és videó hirdetések is Nagyságrendekkel nagyobb megjelenésszám, a sok tartalomnak és böngészési szokásoknak köszönhetően kiváló branding eszköz A tartalmi hálózatos megjelenés kereséseket indukál.

Hirdetési formátumok Virágküldés 4000 Ft-tól Rózsa, tulipán és más virágok kiszállítása másnap. Ajándék váza! Egyonlineviragbolt.hu 25 35 Vizuális hirdetés Videóhirdetés 5

A relevancia pillanatai az interneten KERESÉS Keresés : allergia Allergia gyógyszerek Allergia spec. oldalak szénanátha Szénanátha kezelése Allergia kezelés készítmények, betegtájékoztató TARTALOM 6

Google Kereső Kereső Tartalmi hálózat

Google Kereső »» Több eszköz »» Varázskerék Tartalmi hálózat

Google Kereső »» Több eszköz »» Varázskerék Tartalmi hálózat

Google Kereső »» Több eszköz »» Varázskerék Tartalmi hálózat

Kereső Tartalmi hálózat Google Insights for Search – Keresési Trendek »» google.hu/insights/search Kereső Tartalmi hálózat

Kereső Tartalmi hálózat Google Insights for Search – Keresési Trendek »» google.hu/insights/search Kereső Tartalmi hálózat

Kereső Tartalmi hálózat Google Insights for Search – Keresési Trendek »» google.hu/insights/search Kereső Tartalmi hálózat

Kereső Tartalmi hálózat Google Insights for Search – Keresési Trendek »» google.hu/insights/search Kereső Tartalmi hálózat

Köszönöm a figyelmet! budai@google.com