A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Budapest, május 29. Bizalomépítés az alapoktól A public relations szerepe az egészségügyi kommunikációban.
A Turizmus sajátosságai a marketingben
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
A direkt marketing fogalma
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Coke Zero sampling
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
Kommunikációs Főosztály
REKLÁMESZKÖZ TERVEZÉS
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Reklám.
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
A kommunikációs mix elemei
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
A marketing alapjai.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Helyzet- és igényfelmérés.
Sajnos nincs a homlokukra írva… Szegmentált célcsoport elérés - jogszerűen.
Sponsorare necesse est
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
A megye napilapja= a hatékony hirdetéshordozó. 4 megye: Fejér, Vas, Veszprém, Zala 5 napilap: Dunaújvárosi Hírlap, Fejér Megyei Hírlap, Napló, Vas Népe,
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
A kulturális turizmus trendjei és a
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Virtuális mediáció? – Hagyományos és új mediációs módszerek
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
REMARKETING STRATÉGIÁK
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Előadó: Hortobágyi Ágoston
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
tervezés & projekt & átkötés (reminder)
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Google Data Studio A Bétán túl Pere Patrícia HWSW mobile!
Budapest: az eladható márka
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE... Gulya Gergely EVOLUTION Konferencia 2017. március 1.

PERSZONALIZÁLJUNK MIÉRT? HOGYAN? Zavaró hirdetések – főleg ha nem releváns Egyre pontosabb célzási lehetőségek GA – FB – Programmatic – Adverticum A relevancia a szándék, attitűd és érdeklődés adatok sokszor fontosabbak, mint a demográfiai jellemzők. Hiába érjük el a célcsoportot, ha az üzenet nem neki szól. A hatékony reklám: (1) megfelelő embert (2) megfelelő időben (3) a megfelelő üzenettel (4) költséghatékonyan érjük el.  Mind a négy a perszonalizáció része, a célzás épp olyan fontos, mint a kreatív. 

Bízzuk magunkat TÖBB KREATÍVRA Lokalitás Több országban/városban/régióban van azonos kommunikáció Differens célcsoportok Célcsoport-specifikus üzenetek Több termék hirdetése Termékenkénti egyedi információk Perszonalizáció, remarketing Többféle remarketing lehetősége Kampány közben felmerülő változások hatékony kezelése Termékár-, üzenetváltozás A/B teszt futtatása

PÉLDA 2 4 5 3 x x x Mindezt megszorozzuk a 10 alap bannermérettel Regionalitás A kampányom fut Budapesten és a Balatonnál is x 4 Szeretném elérni a bulizni vágyó fiatalokat, a nyugdíjasokat, a irodában ülőket és az épp szabadságukat töltő embereket Differens célcsoportok x 5 Több termék hirdetése Coca-Cola márka alatt kommunikálhatjuk akár az „eredetit”, Light, Zero változatokat, vagy 0,33l-es vagy épp a 2,25L-es kiszereléseket. x 3 Perszonalizáció, remarketing 3 különböző üzenettel szeretném megszólítani például azokat akik jártak már a landing oldalon Mindezt megszorozzuk a 10 alap bannermérettel

1 200 bannerre van szükségünk

A megoldás a sablonok mentén robotizáltan elkészített kreatívok

HOGY GYORSULJÁK LE A KKV-K A MULTIKAT? Egyszerűsített megoldások használata Google, Criteo, RTB House stb. Elsődlegesen termék kommunikációra Remarketing céllal Nem túl szép Nem épít brandet A KKV-nak ez nem kockázat, tisztán lehetőség!

Mindez MULTI szemmel Meg kell felelni a szigorú CI - Corporate Identity előírásoknak Hatékonyan kell elérni a célcsoportot Pozitív márkakép építése: nem mehet a kreatív minősége a pozitív márkakép rovására Korlátos anyagi és emberi erőforrások gátolták a kreativitást Kizárólag emberi erőforrással nem előállítható, nem kezelhető ekkora mennyiség Még nem épültek be a stratégiába az automatizált kreatív megoldások

MI A MULTIK SZÁMÁRA A MEGOLDÁS? Márkaspecifikus template-ek Költséghatékony és gyors célcsoport elérés Szigorú CI szempontok betarthatósága Van elérhető megoldás

POMS DEMO - WizzAir A kampányt megelőzően szükséges setupolni. Szoros együttműködés a marketing és a kreatívok között. Template-ek készülnek a médiatervnek megfelelő mutációs méretekre optimalizálással. Meghatározásra kerültek a célcsoportok, üzeneteket, termékek.  (Ideális esetben ezeket feed-ből kapja a rendszer bannerek generálásához, de kampány közben akár kézzel is belenyúlhatunk a generálásba!) A robot pillanatok alatt elkészíti az összes célcsoportunkra specializált, összes üzenetet, valamennyi termékünk/szolgáltatásunk variációival. 

Desztinációk (termékek) POMS DEMO - WizzAir Budapest Indulás Bukarest Barcelona 8 990 Ft-tól Desztinációk (termékek) Moszkva 9 990 Ft-tól London 6 990 Ft-tól

Remarketing lehetőségek POMS DEMO - WizzAir Üzletemberek Bulizni vágyó fiatalok Célcsoportok Nyugdíjasok Családi nyaralásra indulók Látta a hirdetést Remarketing lehetőségek Lekattintotta a hirdetést, de kilépett A foglalási folyamat félbemaradt 38 bannerméret Összesen: 38x2x3x4x4 = 3648 banner

POMS DEMO - WizzAir

HOGYAN TOVÁBB? Már csak az a kérdés, hogy kezeljük le a kapott kreatívokat?

Folytatás következik

ELÉRHETŐSÉGEK Gulya Gergely MediaSales Kft. Mobil: +36 20 318 1833 E-mail: gulya.gergely@mediasales.hu