Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Budapest: az eladható márka

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Budapest: az eladható márka"— Előadás másolata:

1 Budapest: az eladható márka

2 Kinek akarjuk eladni a várost?
Turistáknak Befektetőknek Hogyan?

3 Hogyan? Budapestieknek!!!  ezért jött létre a BVA
Leghitelesebben maguk a használók, esetünkben a budapestiek adják el a márkát: Külföldön  idelátogatásra ösztönöz, befektetés ösztönzés Idelátogató turisták  visszatérésre, további pozitív WOM-ra ösztönöz A legjobb márka nagykövet maga a lakosság Tehát kiknek akarjuk eladni? Budapestieknek!!!  ezért jött létre a BVA

4 BVA Budapesti Városarculati NKft.
A Fővárosi Önkormányzat 2015 nyarán hozta létre Meghatározott feladatkörök: Kulturális és közösségi tevékenységek Városimázs, városarculati tevékenységek A főváros idegenforgalmi értékeinek feltárása Gazdaságszervezési- és terezési tevékenységek

5 Mi nem a BVA? Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. ≠Magyar Turizmus Zrt. ≠BFTK

6 Akkor mi is a BVA? 6 fős szervezet - „Kommunikációs és projekt ügynökség” az alábbi feladatokkal: Budapest brand újragondolása, definiálása és tartalommal való feltöltése (BVA projektek) = Budapest márka eladása a Budapestieknek

7 Erre teremt platformot a BVA
Akkor mi is a BVA? Budapest brand újragondolása (kutatás, stratégiai háttérmunka, kommunikáció a lakossággal) Budapest brandet meghatározó szereplők közötti kommunikáció kezdeményezése Erőforrás optimalizálás – üzenetek összehangolása, közös gondolkodás, közös üzenetek megfogalmazása  egymást erősítő szinergiák feltérképezése Tájékoztatás: Láthatóvá tesszük, ezzel közelebb hozzuk a lakossághoz (Fővárosi Önkormányzat és intézményeit, amelyek működtetik a várost) Erre teremt platformot a BVA

8 Mitől eladható egy márka?
Hiteles – nem állít magáról többet, mint ami Koherens – nem kell sok üzenet, viszont azokat következetesen kell használni Van mögötte stratégia - karakterjegy meghatározása, felépítése és folyamatosan visszatérő nyomatékosítása

9 Mindez városi szinten Mi határozza meg egy város imázsát? Gazdasági, társadalmi, politikai, kulturális környezet (lakosság, cégek, intézmények, attitűdök, építészet, mennyire zöld, gyermekbarát, akadálymentes, kulturális programok, tömegközlekedés, …∞) Eladható város = Szerethető város = Élhető város

10 A meglévő pozitívumokra hívjuk fel a figyelmet

11 Láthatóvá tesszük a láthatatlant

12 Élhetőbbé tesszük a várost

13 Teret adunk a közösségnek a diskurzusra

14 2016-ban is… Közpumpa Integrált játszótér/street workout pálya
Duna brand Város gyermek szemmel könyv MIPIM

15 2016-ban is…

16 2016-ban is… Meglévő pozitívumokra hívjuk fel a figyelmet
Láthatóvá tesszük a láthatatlant Élhetőbbé tesszük a várost Teret adunk a közösségnek Az én tevékenységem milyen hatással van Budapest imázsára?

17 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Budapest: az eladható márka"

Hasonló előadás


Google Hirdetések