A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

LEADER Szeged LEADER pályázatok
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
A A helyi kommunikációval foglalkozók képzése A MÚOSZ évtizedes tapasztalatai a helyi médiumok szerkesztőinek képzésében.
Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon A Magyar Tudomány Hónapja Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon.
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
„A MUNKA NEMESÍT II.” "A programot az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány támogatja."
–– Hétköznapi munka több nyelv és kultúra metszéspontján Papp Annamária Nyelvi és kulturális sokszínűség Bemutatkozik.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Pápa Városi Televízió.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Interaktív Multimédia Gyurik Pál Veszprémi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék Egyetem TV.
AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK.
A média funkciói.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
A Szent István Társulat marketingtervének előkészítése Készítette: Orbán Eszter Konzulens: Dr. Pitlik László egyetemi docens.
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
„20 éves a HSZOSZ Országos HR szakmai klubhálózata, avagy az új gondolatok vonzzák az új nemzedéket – Szegedi Klub” Készült a ICF Magyar Tagozata, a Humán.
Az eseményszervezés formái, eszközei
Megváltozott munkaképességű munkavállalók alkalmazása a Szerencsejáték Zrt-nél Rosner Imre, osztályvezető 2013.november 12.
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
Közkincs kerekasztal a kecskeméti Kistérségben Szakmai konferencia június 9. Kecskemét.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
BEMUTATKOZÓ. A SZAKKOLLÉGIUMRÓL A KommON 2012-ben alakult a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen, elődszervezetei, a Mesterhallgatók Tanszéki.
A tömegkommunikáció.
V á rosi Intézményi Központ Remenyik Zsigmond Gimn á zium és Szakközépiskola Érettségi ut á ni szakképzések.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
Érdekképviselet, képzés, távmunka Bihall Tamás alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Budapest, december 7.
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
A Francia Tanszék 50 kredites képzési formái az alapképzésben (BA)
Rádiós hallgatottság október - december
Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Kar Nemzetközi Gazdálkodás Gulyásné Dr. Csekő Katalin egyetemi docens tanszékvezető.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
A projekt megvalósítását támogatja a Belügyminisztérium Nemzeti Bűnmegelőzési Tanácsa „A legkisebb ellenállás” – bűnmegelőzés a szépkorúak körében BM –
A Lear Corporation a Fortune 500-as listában felsorolt vállalat, amelynél tehetséges alkalmazottak sokszínű csapatai világszínvonalú termékeket terveznek.
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
A vendéglátóipari képzésről 2010.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
Kereskedelmi Eszközök Specialista
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
GYÁRTÁSTECHNOLÓGUS A Caterpillar Magyarország gödöllői telephelyére
Árazási és árképzési elemző Dolgozz velünk az Élet habos oldalán
Értékesítési képviselő – Food Téged keresünk, ha rendelkezel:
Országos nagykereskedelmi menedzser
Fejlesztő mérnök A MOM Zrt. duális képzés keretében hirdet felvételt olyan elsőéves hallgatók részére, akik képzésüket a Nyíregyházi Egyetem gépészmérnöki.
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Értékesítési képviselő – HoReCa
Értékesítési képviselő – Food
Értékesítési képviselő – Food
Értékesítési képviselő – HoReCa
Értékesítési képviselő – HoReCa Téged keresünk, ha rendelkezel:
Értékesítési képviselő – HoReCa
Hatékony és pontos munkavégzés
Értékesítési képviselő – Food
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Készítette: Farkasné Veres Edina
Hatékony és pontos munkavégzés
Előadás másolata:

A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE

Média típusai Írott Elektronikus Rádió Tv Internet Napilapok Hetilapok Havilapok

RÁDIÓ TÍPUSOK KÖZSZOLGÁLATI KERESKEDELMI állami finanszírozású tájékoztatás oktatás kulturális értékek közvetítése Kossuth -, Bartók -,Petőfi Rádió önfenntartó profitszerzés szórakoztatás Class Fm (országos) 99,4 Sunshine Fm (helyi) JustMusic.fm (web rádió)

4 A rádió szerepe Vizsgálatokból kiderül, hogy az emberek kétharmada napi rendszerességgel hallgat rádiót és előszeretettel választja a helyi adókat ezzel az internetet és a napilapokat megelőzve a második a médiumok rangsorában. A rádióhallgatás során az emberek elsősorban nem információkat várnak, hanem a szórakozást, kikapcsolódást keresik. A médiumot naponta fogyasztók aránya Rádióra jellemző tulajdonságok

A helyi információkra irányuló figyelem A vizsgált népesség 60%-a gyakran tájékozódik helyi, városi témákról. Csupán 5%-ot nem érdeklik a lokális tartalmak. A legkeresettebb témák a helyi közlekedés, kulturális események és sport. Azok aránya, akik gyakran tájékozódnak az adott témáról Helyi, városi ügyekről való tájékozódás gyakorisága

A SUNSHINE RÁDIÓ BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE

MARKETING - ÉRTÉKESÍTÉS Történeti áttekintés A rádió felépítése: MARKETING - ÉRTÉKESÍTÉS SZERKESZTŐSÉG MŰSOR HÍRSZERKESZTÉS GYÁRTÁS 2006 október végétől sugároz Nyíregyháza és 30km-esvételkörzetében. A rádiónak 20 állandó és több külső munkatársa van. Az elmúlt 7 évben piacvezető státuszt vívott ki magának a médium. Rendszeresen tájékoztatjuk hallgatóinkat a város és a megye eseményeiről. Mi magunk is támogatunk és szervezünk is különböző rendezvényeket.

MARKETING Feladata: - A rádió műsor- és reklámidejének az értékesítése. - Promóciók szervezése - Ügyfelekkel való kapcsolattartás, új lehetséges hirdetők felkutatása. - Piackutatás Szükséges képességek: Jó kommunikációs és szervező készség Gazdasági alapismertek Jó problémamegoldó készség Iskolák- végzettségek: - Kereskedelmi szakközépiskola - Kommunikáció és médiatudomány – főiskola, egyetem

MŰSOR - MŰSORVEZETŐK Feladata: - saját műsorának tartalmi és technikai kivitelezése - forgatókönyv elkészítése - technika kezelése Szükséges képességek: - jó kommunikációs képesség - szép beszéd - kreativitás - jó problémamegoldó képesség Képzések, iskolák: - Kommunikáció és médiatudomány főiskolai és egyetemi szinten - egyéb magánoktatás keretében szerveződő képzések

HÍRSZERKESZTŐK - RIPORTEREK Feladata: - a rádió óránkénti hírblokkjainak összeállítása - sajtótájékoztatókon való részvétel - riportok – interjúk szervezése és kivitelezése Szükséges képességek: - kiváló helyesírás - jó fogalmazókészség - szép beszéd - lényeglátás - önálló munkavégzés - kitartás Iskolák: Magyar nyelv szak Kommunikáció és médiatudomány

TECHNIKUS Feladata: A rádió technikai hátterének biztosítása A rádiós adásvezérlő szoftver és a technikai berendezések működésének ismerete Szükséges képességek: Híradástechnikai és műszaki ismeretek Iskolák Középiskolai színten műszaki ismereteket adó képzés Főiskola/egyetem : Budapesti Műszaki Főiskola

16 Köszönöm a figyelmet!