A németországi gyakorlat eredményei

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Készítette: Ötvös Zsolt 13DK. Oktober.6.án indultunk 6-an Németországba gyakorlatra Márton Zsuzsanna tanárnővel. Hosszú út után megérkeztünk észak-németországba.
Advertisements

Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Europass önéletrajz.
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Német Nemzetiségi Gimnázium és Kollégium. Így indultunk…..
Leonardo da Vinci szakképzési projektek Magyarországon TÓTH Csenge Tempus Közalapítvány Az Élethosszig tartó tanulás program nemzeti irodája.
Tapasztalatszerzés külföldön Munka Ösztöndíj Önkéntes munka Segédanyag a “9B” osztályfőnöki óráira készítette: Szabó István ELTE 2012.
Egy lépés a munkahely megszerzéséig képzési projekt az aktív munkakeresés témakörében fiatalok számára IFJÚSÁG, IFJÚSÁGPOLITIKA - ÚJ KIHÍVÁSOK előadó:
TÁMOP /A Személyiség kialakulása, fejlődése.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
„Európai Gasztro-Portré” Leonardo da Vinci mobilitási projekt 2009/2010 projektév 53 résztvev ő vel 2010/2011 projektév 68 résztvev ő vel 2011/2012 projektév.
Angol nyelvi kompetencia
Orosz szépkiejtési verseny
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
Europass dokumentumok cégeknek We mean business, október 18.
Ajánlat - Projektmenedzsment oktatási rendszer Audi HungariaMotor Kft. Audi Akademie HungariaKft. Projektmanagement Audi Hungaria.
Az osztály és az iskolapszichológus együttműködési lehetőségei Iskolapszichológusok Módszertani Bázisa Budapest, november 27.
Dudley Challenge Harmath Zsolt, Menczel Dániel. Dudley Challenge 2000 Problémamegoldó utazás én indult a weblap 6 nap alatt 80 iskola nevezett.
Élménypedagógia avagy Kalandok és Álmok a Ridensben november 21. Bányai Sándor Kalandok és Álmok Szakmai Műhely TÁMOP / RIDENS.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Közoktatás irányítás Minőségirányítási rendszer Tapasztalatok alapján kiegészítések Farkas Olga Budapest, október 5.
Készítette:Keresztes Katalin Borbála KEKOAAF.PTE II. éves szabad bölcsészet szakos hallgató Óra: Kommunikáció az egyetemen Oktató:Viszket Anita
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
A kulturális intelligencia
professional coach, motivációs előadó
Oxford Czinege Julianna Trinity Term Mi volt nehéz? Minden héten volt tutorialom, ami azt jelentette, hogy minden hétre kellett írnom egy dolgozatot.
A JÓ PAP IS… – Képzések és tanácsadások szakembereknek, munkáltatóknak Előadó: Garadnay Tea FEMI vezető Budapest Esély Nonprofit Kft.
Az interprofesszionális együttműködés munkaformáinak sajátosságai (Mohácsi – Lakatos) ESETKONFERENCIA: - résztvevők érdekeltek a kliens/klienscsoport problémájának.
„A hátrányos helyzetű gyerekek anyanyelvi kompetenciáinak megalapozása, fejlesztése” c. könyvtári program gyakorlati tapasztalatainak összegzése.
Partnerség és hálózatok – elmélet és gyakorlat Pálné Kovács Ilona MTA RKK MTA Regionális Kutatások Központja.
TanítaniaTaníthatatlant.  Cselekedve, tevékenykedve tanulás  Kihívást jelent (fizikai, szociális, kognitív)  Strukturált gyakorlatokat és keretet biztosít.
Bodor Tamás főosztályvezető-helyettes Gyermek és Ifjúsági Osztály
 II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u. 67.  
ZRÍNYI IFJÚSÁGI KÖR „Kiművelt emberfők által tenni nagy nemzetté a magyart” (Széchenyi István)
Mottó „A tanítvány nem pohár, amelyet meg kell tölteni, hanem fáklya, melyet lángra kell lobbantani.” (I. Tamm)
„ Gasztro-karrierek az EU-ban ” Leonardo da Vinci mobilitási programok németországi szállodákban Pályázatkiíró Magyarországon: Tempus Közalapítvány Budapest.
2014. november 26. Tordai Péter igazgató Tempus Közalapítvány
Erasmus program az Eötvös Loránd Tudományegyetemen Orosz Magdolna tudományos rektorhelyettes Budapest, október 2.
„Nemzetköziesítés az oktatásban és a képzésben” Az Egész életen át tartó tanulás program ( ) eredményei és a tapasztalatok hasznosítása az Erasmus+
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Tájékoztató A járási tréningekről Dr. Marosi János MKKSZ Szabó F. Attila MKKSZ Budapest, május 19. „Önkormányzati kapacitásépítés norvég‐magyar együttműködéssel”
AZ MNKSZ RÉSZVÉTELE A „TRAME” PROJEKTBEN AZ EU / GRUNDTVIG FELNŐTTOKTATÁSI PROGRAM KERETÉBEN ( ) TAPASZTALATOK ÉS EREDMÉNYEK KONFERENCIA A self-narration.
Szociális vállalkozások az európai polgári kultúra erősítése érdekében - Ezer gyerek módszertan A projekt az Európai Unió Európa a polgárokért programjának.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület február 11.
Hegesztő munkacsoport Szakmai nap Beszámoló április 10. TÁMOP B-12/1 „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés.
„A tanácsadás emberi oldala” – az érzelmi kompetencia jelentősége a tanácsadásban – Dr. Szabó Szilvia (PhD.) főiskolai docens, ZSKF elnökségi tag, HSZOSZ.
„ Európai Gasztro-Portré” Leonardo mobilitási programok 2009/2010 projektév 53 résztvev ő vel 2010/2011 projektév 68 résztvev ő vel 2011/2012 projektév.
ERASMUS+ PROGRAM HU01-KA Külföldi vendéglátóipari szakmai gyakorlatok az iskola tanulói számára németországi, ciprusi, ausztriai.
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
A VIZSGA FÓKUSZPONTJAI
Chugyik Attila villamosmérnöki szak
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!!
Kiel-2017 !iH Ciao! Grüß dich! Hallo! május 25.
Pályázatkiíró: Tempus Közalapítvány Budapest
Égigérő mesefa Biblioterápiás foglalkozások az életminőség javításáért
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
FORD KARRIER PROGRAM Értékesítők 2. szintű vizsga követelmények
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Kiss Dániel Tanársegéd
Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt
Út a munkához program Pécs
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
„Tudásátadás – generációk összefogása a családban és a munkahelyen”
Esély a szülőknek, lehetőség
Közösen a bántalmazás ellen
Tájékoztató Az EFOP VAN HELYED
Építs a külföldi szakmai gyakorlatra álláskereséskor!
Pályázatkiíró: Tempus Közalapítvány Budapest
Előadás másolata:

A németországi gyakorlat eredményei 2016 A németországi gyakorlat eredményei Az ötödik csoport résztvevői értékelték a gyakorlatot.

Olyan tapasztalatok birtokába jutottam, amit az iskolában nem tudtam volna megszerezni.

Az iskolában elismerték a gyakorlaton teljesítetteket Az iskolában elismerték a gyakorlaton teljesítetteket. Nem kellett hazatértem után különbözeti vizsgát tennem.

Fejlődött a nyelvtudásom.

A gyakorlat során sok segítséget és támogatást kaptam.

A gyakorlat hozzájárult ahhoz, hogy a nehéz helyzeteket most már könnyebben oldom meg.

Azóta egyszerűbb a döntéshozatal. http://mediaciospont.com/donteshozatali-attitud-fejleszto-trening/

Jobban észreveszem más kultúrák és emberek értékeit.

Könnyebb az együttműködés. http://www.komarom.org/2010/04/egyuttmukodes-a-kezdet/ Könnyebb az együttműködés.

Az önismeretem is fejlődött. http://kinesiology.blog.hu/2016/04/29/onismereti_gyakorlat_milyen_a_te_pajzsod

Nyitottabb lettem az új kihívásokra.

Europass igazolványt kaptam. Tudod mi az és mire jó?

Úgy érzem, hogy megnőttek az esélyeim a munkakeresésben.

A következő csoport novemberben indul. fabiana@vipmail.hu