Kerülgetős Verzió: 2.5 Egy egyszerű játék, melyben ki kell kerülni

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kerülgetős Verzió: 2.5 Egy egyszerű játék, melyben ki kell kerülni az akadályokat, és sietni a célba. Új játék Folytatás Játékszabály Kilépés.
Advertisements

Melyiket válasszam? Windows VS. Linux Készítette: Uher Bertalan.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Nemzeti Közszolgálati Egyetem Katonai Vizsgaközpont – regisztrációs folyamat (Minősítő Vizsga)
___________________ Családi kassza ___________________ Készítette:
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
ETailer Kit Lenovo VIBE P Lenovo Internal. All rights reserved. Ildikó Árva
Máté András egyetemi docens ELTE BTK Logika tanszék I. István gimnázium IV. D osztály (1971)
Steierlein István ÁHO-hálózatfejlesztési szakreferens
Helyi védett értékek bemutatása
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Munkalapok védelme az Excelben
Térkép készítése adataiból
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Pályaválasztási tanácsadás
Készítette Tanuló: Kereszturi Patrik
Fodor Edina, 1. óra feladatai Fodor Edina,
A Magyar Természetbarát Szövetség honlapjának bemutatása
TESZTSOR.HU REGISZTRÁCIÓ, VÁSÁRLÁS ÉS TESZTKITÖLTÉS ELKEZDÉSE
Gondolatok egy összegzési feladat kapcsán
Kérdés és válasz Minták és technikák
Prezi Készítette: Zsoldos Norbert Felkészítő tanár: Sarnyai Zoltán
A KINOVEA mozgáselemző rendszer használata
A „fény százada”.
A Széll Kálmán tér irányú vágánnyal létesít közvetlen kapcsolatot b.)
 : a forgásszög az x tengelytől pozitív forgásirányában felmért szög
TAJ KÁRTYA Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A mozgási elektromágneses indukció
Hozam visszaforgatás.
Egy test forgómozgást végez, ha minden pontja ugyanazon pont, vagy egyenes körül kering. Például az óriáskerék kabinjai nem forgómozgást végeznek, mert.
Vannak pillanatok az életben, amikor a másik jelenlétét olyan nagyon hiányoljuk, hogy állandóan magunk mellet szeretnénk tudni.
Ez a címdia 1. szövegdoboza
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
Finish Rendszer Súgó Finish Rendszer - Súgó.
PowerPointban A közös munka 7 módja a Közös szerkesztés
A Széll Kálmán tér irányú vágánnyal létesít közvetlen kapcsolatot b.)
Család és iskola Nevelés.
Számítógépes vírusok.
Nyelvvizsga-követelmények
3. A robot képernyőmenüje
AVL fák.
Online jegyzőkönyv kitöltési segédlet
Linux - Ubuntu Jelmagyarázat: Vissza az Asztalra:
43.óra Amikre fontos odafigyelni!
A Microsoft SharePoint testreszabása Online webhely
PéPéeS H o t l i n e PéPéeS
Természetismereti kirándulásra való felkészüléshez javaslat
Ez az előadás alcíme vagy a tárgy neve vagy a konferencia neve
Vasbeton falvasalás megadása és ellenőrzése EC2 szerint
Frappáns novella a szeretetrŐl...
1.5. A diszkrét logaritmus probléma
Vannak pillanatok az életben, amikor a másik jelenlétét olyan nagyon hiányoljuk, hogy állandóan magunk mellet szeretnénk tudni.
Sok szeretettel….
Vállalati brosúra A cég általános célkitűzése
A Szociális Ágazati Regiszter használatával kapcsolatos tudnivalók
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Válassza ki a Blaha Lujza tér végállomásra vonatkozó helyes állítást!
A következő dián még van pár információ.
Üdvözöljük a PowerPointban!
Fizikai kémia 2 – Reakciókinetika
JAVA programozási nyelv NetBeans fejlesztőkörnyezetben I/13. évfolyam
Felhívom a kedves felhasználó figyelmét arra, hogy
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Háttértárak Merevlemezek.
Autós - Motoros Iskola, Kiskőrös, Martini u. 1
A POWERPOINT 2007 újdonságai
Háttértárak Merevlemezek.
OpenBoard Kezelő Tananyag közzététele a KRÉTA rendszerben.
Forgalmi helyzetek. 1. rész
Előadás másolata:

Kerülgetős Verzió: 2.5 Egy egyszerű játék, melyben ki kell kerülni az akadályokat, és sietni a célba. Új játék Folytatás Játékszabály Kilépés

Egérmutató beállítása A játszhatóság érdekében (PowerPoint 2010 vagy 2013 esetén) tedd mindig láthatóvá az egérmutatót a következőképpen: Kattints a jobb gombbal. Menj rá az Egérmutató beállításai / Nyíl beállításai-ra. Válaszd ki a „Látható”-t. Nyomd meg a Mehet gombot a képernyőn. Mehet

Folytatás jelszóval Írd be a jelszót, majd nyomj Enter-t! Nem fog a jelszó megjelenni, csak a háttérbe írd be! (A kis és nagy betűk között nincsen különbség!) Vigyázz! Ha rossz jelszót ütsz be, egy teljesen más lapra jutsz, mint amit akartál! Ne foglalkozz a kód beütése közbeni esetleges hangokkal!  Vissza

Verziókövetés Tovább a 3. sorozatra   Vissza a főmenübe Jelszó: fr3et 10 pálya teljesítésével kinyitott mód Verziókövetés 1.0: 1-5. pályákkal 2.0: újítás, 6-10. pályákkal 2.5: újítás, 11-15. pályákkal Tovább a 3. sorozatra   Vissza a főmenübe

Start Játékszabályok A játék szabályai összefoglalva: maradj a kéken, kerülgesd a pirosakat, és siess a célba! Tehát kapsz pályákat, és igyekezned kell a starttól a célig eljutni, úgy, hogy csak kék területeket érintesz, és a pirosakat elkerülöd. Meg persze sietned kell, hogy időben beérj (az időt a fogyó kör jelzi). Elemek leírása, bővebben Start  Vissza a menübe

Elemek leírása Tovább  Ha rákattintasz, valami megváltozik a Pályán, ami lehet, hogy segít rajtad, lehet, hogy nem! Start Innen kezded a Pályát. Ha megtalálsz egy Ilyet, óriási szerencséd van! Ugyanis ezzel átugorhatsz 3-4 Pályát! (Ezek jól el vannak dugva!) Cél Ide kell beérned. Elég megérinteni a következő Pályára jutáshoz. Ez biztonságos terület, ezen járhatsz! Ez azt mutatja a több szobás Pályákon, hogy merre van a cél. Ha megérinted, átjutsz egy másik szobába. Ezt nem szabad megérinteni! Vigyázz, valamikor mozog!

Start Elemek leírása 2. oldal  Vissza Ez egy újraaktiváló gomb, ezt megnyomva minden utat visszakapsz, ami eltűnt. Ez a kör jelzi a maradék időt. Ha elfogy, újra kell kezdeni a legutóbbi ellenőrzőponttól. A későbbi pályákon megjelenhetnek újabb elemek is, ezek leírását az adott pályán találod! Start

Egérmutató beállítása A játszhatóság érdekében (PowerPoint 2010 vagy 2013 esetén) tedd mindig láthatóvá az egérmutatót a következőképpen: Kattints a jobb gombbal. Menj rá az Egérmutató beállításai / Nyíl beállításai-ra. Válaszd ki a „Látható”-t. Nyomd meg a Mehet gombot a képernyőn. Mehet

1. sorozat Indul Vissza

1. pálya Időkorlát: 5 mp Vidd az egeret a Start-ra és nyomj Space-t az indításhoz! 1 Start Vissza

1. sorozat 1. pálya Cél Start

Lejárt az idő! Próbáld újra! Újrakezdés Kilépés

2. pálya Időkorlát: 10 mp Start 1 2 A térképen a megcsinált pályák pirosak. A korábban megcsinált pályákat újrajátszhatod, ha megnyomod a pálya számát.

1. sorozat 2. pálya Start Cél

Újrakezdés az 1. pályától Lejárt az idő! Próbáld újra! Újrakezdés az 1. pályától Kilépés

3. pálya Időkorlát: 25 mp Start 1 2 3

1. sorozat, 3. pálya Start Start Cél

Újrakezdés az 1. pályától Lejárt az idő! Próbáld újra! Újrakezdés az 1. pályától Kilépés

Ha elrontasz egy pályát 4. pálya Időkorlát: 10 mp Start 1 2 3 4 Ellenőrző pont Ha elrontasz egy pályát innen kezdheted újból.

1. sorozat 4. pálya Start Vigyázz, némelyik akadály mozog! Cél

Lejárt az idő! Próbáld újra! Újrakezdés Kilépés

5. pálya Időkorlát: 25 mp 1 2 3 4 5 A sorozat utolsó pályája! Nehéz! Start

1. sorozat 5. pálya Cél Start

Lejárt az idő! Próbáld újra! Újrakezdés a 4. pályától Kilépés

1. sorozat kész! Ügyes vagy, megcsináltad az első sorozat pályáit! Ha továbblépsz, kapsz egy jelszót. Ezt írd fel, mert ha újra játszol, akkor a kóddal folytathatod rögtön a 2. sorozattól is. A jelszót a sorozat kezdő oldalának jobb-felső sarkában találod. Sorozat újrajátszása Tovább Kilépés

Jelszó: kcc25 2. sorozat Indul Vissza

6. pálya Időkorlát: 10 mp 1 2 3 4 5 1. 6 2. Ellenőrző pont Start

2. sorozat 6. pálya Ha megnyomod a kék gombot, a pályán valami meg fog változni, ami lehet, hogy segít rajtad, lehet, hogy nem… Cél Start

Lejárt az idő! Próbáld újra! Újrakezdés Kilépés

7. pálya Időkorlát: 20 mp Start 1 2 3 4 5 1. 7 6 2.

2. sorozat 7. pálya Start Cél

Lejárt az idő! Próbáld újra! Újrakezdés a 6. pályától Kilépés

8. pálya 1 2 3 4 5 1. 8 7 6 2. Start

SIESS!!! SIESS!!! 2. térkép 8. pálya 1. szoba A zöld nyíl mutatja, merre van a cél! C S SIESS!!! SIESS!!! Egy pálya nagyobb is lehet, mint a képernyő… Start

2. sorozat 8. pálya 2. szoba C S Cél

9. pálya 1 2 3 4 5 1. Start Start 9 8 7 6 2. Ellenőrző pont Nehéz! (4 szobás)

1. szoba S Cél Start 2. sorozat 9. pálya

2. sorozat 9. pálya 2. szoba C

2. sorozat 9. pálya 3. szoba C

4. szoba 9. pálya C Még vissza is kell jutnod... A választás a tiéd…

10. pálya Start Időkorlát: 15 mp 1 2 3 4 5 1. 10 9 8 7 6 2. Ellenőrző pont

2. sorozat 10. pálya Start A sorozat utolsó pályájára értél! Cél

Lejárt az idő! Próbáld újra! Újrakezdés Kilépés

2. sorozat kész! Ügyes vagy! Megcsináltad a második sorozatot is! Ezzel kinyitottál egy új funkciót: Verziókövetés Ha akarod, nézd meg most, ha nem akarod, menj tovább a 3. sorozatra. Sorozat újrajátszása Tovább Kilépés

Verziókövetés Jelszó: xpr44 Írd fel! 3. sorozat Indul Vissza

11. pálya Start Időkorlát: 5 mp 11 Ellenőrző pont

Most már gyorsnak kell lenni! 3. sorozat 11. pálya Start Most már gyorsnak kell lenni! Cél

Lejárt az idő! Próbáld újra! Újrakezdés Kilépés

A 12. pályára (gyorsasági) Elágazás Megcsináltad a 11. pályát. A 12. és 13. pályák közül elegendő egyet megcsinálnod. A 12. pálya inkább gyorsasági, a 13. pedig inkább ügyességi. Merre szeretnél menni? 12 13 11 A 12. pályára (gyorsasági) A 13. pályára (ügyességi)

12. pálya Időkorlát: 10 mp Gyorsasági pálya Start 12 13 11

3. sorozat 12. pálya Start Cél

Lejárt az idő! Próbáld újra! Újrakezdés a 11. pályától Kilépés

13. pálya Start Ügyességi pálya 12 13 11

3. sorozat 13. pálya Start Cél

14. pálya Start 14 12 13 11 Ellenőrző pont

1. szoba 3. sorozat 14. pálya Start S C Néha minden nyilat ki kell próbálni…

2. szoba 3. sorozat 14. pálya Cél S C ... De nem kell mindig minden gombot megnyomni. Sajnos eltűntek az utak, menj a pirosba az újrakezdéshez. (Legközelebb nyomd meg a sárgát, hogy újra megjelenjenek az utak)

Start 15. pálya 15 14 12 13 11

1. szoba Start 3. sorozat 15. pálya C S A kulcs a helyes időzítés.

2. szoba 3. sorozat 15. pálya C S Cél

2. szoba 3. sorozat 15. pálya C S Ezek a nyilak pirosak! Cél

2. szoba 3. sorozat 15. pálya C S Cél

3. sorozat kész! Teljesítetted a harmadik sorozatot! Egyenlőre a játék végére értél! A 4. sorozat még nem készült el. Azonban innen elérhető egy térkép, aminek segítségével választhatsz pályát az első 3 sorozat akármelyikéről. Sorozat újrajátszása Térkép Főmenü

Pályaválasztó térkép Jelszó: --- 4. sorozat Indul Vissza

16. pálya Start 16 Ellenőrző pont

4. sorozat 16. pálya Nem működik? Javítsd meg a javítógombbal! Start Cél

17. pálya 17 16 Start

Időkorlát: 10 mp 4. sorozat 17. pálya Legyél gyors, de óvatos! Start Cél

Lejárt az idő! Próbáld újra! Újrakezdés a 16. pályától Kilépés

Bónusz pálya! Teljesítetted a 17. pályát, ezzel kinyitottad a játék első bónusz pályáját, aminek jele N1. A bónusz pályák nagyon nehéz pályák, de ha megcsinálod, nagy jutalom vár rád! Most választhatsz, hogy a játékban következő normális (18.) pályára vagy a bónusz pályára mész. (Később is átmehetsz a bónusz pályára, ha a térképen megnyomod az N1-et.) Tovább a 18. pályára Tovább az N1. pályára

18. pálya 18 17 N1 16 Ellenőrző pont

Start N1. pálya 18 17 N1 16

Start

Jelszó: drd66 Pályaválasztó térkép Válassz sorozatot! 1. 2. 3. Főmenü

1. sorozat pályái Válassz pályát! 1 2 3 4 5 2. 3. Főmenü

2. sorozat pályái Válassz pályát! 10 9 8 7 6 1. 3. Főmenü

3. sorozat pályái Válassz pályát! 15 14 12 13 11 1. 2. Főmenü

4. sorozat pályái Válassz pályát! 16 1. 2. 3. Főmenü