15 lépés az eredményességért

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

…ami másolható az nálad is működhet! Tibai Eszter.
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
Kapcsolattartás a vásárlókkal és a terméktapasztalatok megosztása. Az előadó: Tibai Eszter BIP. Elemző, kozmetikus mester „Ne a sikerre törekedj, hanem.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Előadó: Bali Kornél Mikro-, kis-és középvállalkozások kapacitásbővítő beruházásainak támogatása.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS A Te praxisod, a Te karriered, a Te életed – gond van?
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
Internet tudományos használata
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Mayer József Budapest február 27.
Integráció a felsőoktatási könyvtárak szolgáltatásfejlesztésében
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
SZÁMVITEL.
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
SZÁMVITEL.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZÁMVITEL.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály egyetemi tanár
HHR.
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
Cipész, maradj a kaptafánál!
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Felhasználóképzés a kórházban
Compliance és Corporate Governance
Környezeti Kontrolling
Új pályainformációs eszközök - filmek
Pénzügyi kontrolling bemutatása
Természetismereti kirándulásra való felkészüléshez javaslat
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Iskolai szociális segítő
Baranya Megyei Önkormányzat
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
Biyovis mint üzleti modell, fortélyok a sikeres Biyovis üzlet felépítéséhez Farkas Attila.
Előadás másolata:

15 lépés az eredményességért

1.Terméket ne adjunk hitelbe! Nem működik... Felesleges időnk megy rá Vezetni kell, hogy ki mit vitt el Vitához vezethet ha nincs adminisztrálva, futhatunk a pénzünk után Ha ÜP. -ed terméket rendel a segítségünkkel akkor kérjük el az árát előre. Ha kifizette akkor ráér jönni érte, de ne a mi pénzünket foglalja, mert leállítja a pénz forgását.

2. Ne hidd, hogy mások dolgoznak helyetted beléptetsz valakiket, aztán nem csinálsz semmit és ők majd helyetted dolgoznak Régi mese, már változott a világ Ha ezt teszed ezt tanulják tőled és ők sem csinálnak semmit. Ilyen példakép akarsz lenni?

Ha mégsem megy > lépj a 15 lépés az eredményességért első kockára 3. Ne gondold sokáig, hogy a saját termékhasználatod nélkül is menni fog! Ha mégis megy akkor te már vérprofi vagy és beismerem nincs mit tanulnod tőlem Ha mégsem megy > lépj a 15 lépés az eredményességért első kockára

1. Saját termékhasználat és a Biyovis Marketingterv megismerése Tapasztalat szerzése Hitelesség magunk és mások előtt Azonosulás a termékekkel, a céggel. Terméktapasztalatok megosztása BIYOVIS MÁRKA építése a közös érdekünk Brand; Brands, Branding Iron,

A Biyovis Brand támogatója a Szponzorálási Bónusz

2. Meghívás ( BIP. Elemzésre,Bio információs elemzésre, Biorezonanciás elemzésre előadásra, csoporttalálkozóra) Csinálod közben pénzt keresel és menet közben megtanulod, hogy mit is csinálsz Szervezés, a megfelelő helyszín biztosítása, megfelelő személyek meghívása a megjelentek fogadása a jelenlévők (szereplő operátor, értékelő) bemutatása. Értékesítés - zárás vagy zárás a második lépcsőben Csatlakoztass!!!! Engedd be az embereket a hálózatba.

3. A vásárlóid kiszolgálása. Rendelések , regisztrációk leadása. A közvetlen vásárlók ....kiszolgálása. termékekről további információ átadása. Következő találkozás, kapcsolattartás egyeztetése. Regisztrált tagoknak a www.biyovis.hu weboldal kezeléséről + tájékoztató.

4. Indítsunk el új Üzleti Partnert, tartsunk kapcsolatot a vásárlókkal Adjunk meg másnak is ezeket a lehetőségeket. A társadalomban a legfontosabb, hogy hasznosnak érezzék az emberek magukat. Ez további hasznos munkát ad és ebből lesz a jövedelmünk!

Hívjuk fel lehetőségünk szerint 3-30 nap Irányítsuk rá a figyelmét , a hírlevelekre. A facebook : Biyovis Holding Ltd. A Biyovis TV-re www.biyovistv.hu Lehetőleg minden vásárlónkkal havonta egyszer beszéljünk. Az aktív Üzleti Partnerekkel szükség szerint, de lehetőleg hetente.(kezdetben naponta)

5. Termékajánlás és értékesítés A megszervezett és egyeztetett időpontokon kívül is, találkozások és beszélgetések során Figyelünk másokra, a panaszukra. Kérdésekkel körbe járjuk,alapos információt, szerzünk és megosztom a saját és mások ilyen jellegű termék tapasztalatait. Felajánlom a segítségemet

6. Legyünk elérhetőek A mobil telefonos elérhetőség a legfontosabb. E mail olvasása legalább naponta. Facebook követés – a maga, szokása szerint Skype konferenciák, megbeszélések - Külföldi vonalaknál, drága hívások helyett Aki személyes kiszolgálást is végez annak a lakása üzlete forgalma is nőni fog "átjáróház" lesz. (- / +)

7. A hálózatunk aktív támogatása Támogassuk Üzleti Partnereink tevékenységét az eredményességüknek megfelelően! Alkalmazzunk szűrőket: (eredményes és csekély befektetést igényel - gyenge eredményű nagy befektetést igényel) Elvárásaink: képzési lehetőségekkel él és keresi őket: (webkonfi, biyovistv. szakmai nap....) Technikai minimum: mobil, internet, skype

8. Dolgozzunk tervszerűen Havi- heti- napi feladatok meghatározása Havi formátumú tervezés falinaptár Heti formátumú tervezés Hol,kivel, mikor, mit,

9. Használjuk a céges kiadványokat Biyovis TV Eubiotika Katalógus termékinformációk BIP. elemzési lapok ... DVD-k BRAND elemek

10. Szponzoráljunk tervezetten Kezdetben helyben kell az első lépéseket megtenni. Nem kell rögtön a legtávolabbi rokont keresni A költségeket és a várható nyereséget is tervezni kell. Amikor helyben már tapasztalatokat szereztünk és eredményeink, nyereségeink vannak akkor kezdjünk távolsági szponzorálásba. BIP. esetén...

De gondolkozz vállalkozásban. Ha nem vagy vállalkozó... 11. Csináljuk eleinte mellékállásban és szükség szerint kérjük a szponzorunk segítségét! De gondolkozz vállalkozásban. Ha nem vagy vállalkozó... Ma van lehetőség ... Most jó...

12. Legyünk önfejlesztők Nem vagyok elég jó? (Nincs ilyen szakma) A legfontosabb cél! Könyvolvasás, szakmai, fejlesztő, pszichológia Kulturális események, kapcsolatépítés, Fegyelem és önismeret, mások képességeinek felismerése Sokoldalúság az üzletben. Legyünk előadók, legyünk szaktanácsadók, legyünk szervezők, tanuljunk meg tanítani, testi fejlesztés, személyi célok egészségfejlesztési ismeretek! Pozitív gondolkodás >>> stratégia

13.Legyünk kitartóak ! Kitartásra akkor van szükség ha gyengülnek az eredmények és a kudarc, sikertelenség érzése kerít ... A cél átemelhet, ha céljaink távolabbiak . Magunk mellett, a döntésünk mellett Néhány nap alatt nem lehet... Emberi érzelmek miatt... A mágikus szám: 10000 óra gyakorlás

14. Legyünk az üzletünk motorja Mi adjuk a fordulatszámot! Mi adjuk az erőt! Mi adjuk a lendületet a sebességet! Rajtunk múlik , hogyan indulnak ,mások Legyünk mindig jó hangulatban Rajtunk múlik, ahogyan gondoljuk...

15. Kezdj el tanítani Váltsunk sebességet: mihelyt valamit tudunk kezdjük el tanítani Ha tudsz valamit add tovább az üzleti partnereidnek Az első 14 pontot azért kell csinálni, hogy naprakész legyél Az első 14 lépést azért kell megtanulnod, hogy át tudd adni az üzleti partnereidnek. Ha átadtuk az üzleti partnerünknek akkor arra kell tanítani őket, hogyan tudják ők is továbbadni az üzleti partnereiknek…

s, megvalósulnak céljaink...