Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Biyovis mint üzleti modell, fortélyok a sikeres Biyovis üzlet felépítéséhez Farkas Attila.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Biyovis mint üzleti modell, fortélyok a sikeres Biyovis üzlet felépítéséhez Farkas Attila."— Előadás másolata:

1 Biyovis mint üzleti modell, fortélyok a sikeres Biyovis üzlet felépítéséhez
Farkas Attila

2 Saját és csapatod jövőképe és jövője
Milyen gyakran mutatod be a Biyovis üzleted lehetőségét megfelelő embereknek és hány fővel növekszik az ÜP-ék száma? Menyi terméket használsz havi szinten és mennyi terméket adsz el havi szinten? Hány olyan Üzleti Partnered van, aki ugyan ezt megteszi minden nap? Napi 2 embernek mutasd be az üzletedet. 300-ból lesz ember aki elindul és aktív lesz. „Tégy naponta Biyovis üzletedért- sikeredért” Ezt az üzletet napi lépésekkel és cselekvésekkel lehet felépíteni. Napról-napra. Az aktivitás tartja életben és növekedésben az üzletedet. 5x5 25x5 = 125 125x5= 625 625x 5= 3125 3125x5= 15 625 HA 10% lesz aktív akkor is olyan ÜP aki havi 100 pont terméket elfogyaszt, 200 pont értékbe csatlakoztat x100= pont, 1562 x 200 = 312 400 ( 468 600 pont)

3 Tervezhető forgalom saját termékhasználat – 100 pont forgalom
csatlakoztatok új ÜP száma – 200p állandó vásárlói kör aktivitása saját és ÜP céljai a szintlépéshez vagy annak ismétléséhez.

4 Pénz a Rendszerben – Hol a pénz?
Árrés % Differenciál bónusz 21% Gyöngy bónusz 10% Kiemelt kedvezményes csomagok % Stimulációs Bónuszok

5 Széllesség vagy mélység?
Folyamatos szélesség építése az azonnali jövedelmet biztosít és jövőbeli stabil, folyamatos forgalmat. (hálózati fa megrajzolása) Te kereseted az ÜP után: Differenciál Bónusz + Gyöngy Bónusz + Stimulációs Bónusz Te kereseted a saját forgalmad után: Árrés + Differenciál Bónusz + Gyöngy Bónusz (amennyiben a regisztrációs fogyasztókat egy saját magad alá generált ÜP pozícióra regisztrálod folyamatos szélességeként)+ stimulációs bónusz + Amennyiben megfelelő létszámú állandó vevő köröd van akkor 5 db- 10 db termék csomagok megvásárlásból származó % azonnali árrés. 12 % kedvezmény szint esetén : Differenciál bónusz % Árrés % Gyöngy bónusz % Csomag kedvezmény 15% összesen: % ÜP keresete: Differenciál Bónusz + Gyöngy Bónusz + Stimulációs Bónusz. Te kereseted a saját forgalmad után: Árrés + Differencia Bónusz + Gyöngy Bónusz (amennyiben a regisztrációs fogyasztókat egy saját magad alá generált ÜP pozícióra regisztrálod folyamatos szélességeként)+ Stimulációs Bónusz Kereskedő és szolgáltató keresete: Árrés + Differenciál Bónusz (mint mennyiségi kedvezmény bónusz 5-10 db csomagok) 10-15%.

6 Minél gyorsabban önállóvá tenni szélességben az Üp tagokat.
Széllességbe csatlakoztatott ÜP tagokat meg kell tanítani a helyes önálló üzleti modell ismétlésre , követésre és így mélységben is stabilan fog növekedni az üzleted. „ Tégy naponta Biyovis üzletedért- sikeredért „ program Minél gyorsabban önállóvá tenni szélességben az Üp tagokat. Biyovis karrier használatának megtanítása Kontakt levelek tartalmának átvétele ÜP első üzleti csomagja- ne csak az Ö szükségletét elégítse ki hanem a te tudásodat is támogassa. Hisz cél, hogy segíts neki 10 napon belül eladnia és vissza keresnie a beruházott pénzét. Menyi időn belül keresheted vissza a regisztrációs díjat? – Mit kell tennie érte az új ÜP-nek és mit kell tennie a szponzornak? 200 pont csomag Regisztrációs díj

7 Szervezz BIP mérést 2x 15 embernek megfelelő minőségű embereknek.
Csatlakoztass be 2 új ÜP tagot Szervezz 5 találkozót a szponzoroddal – Szponzorod megtanít és segít Szélességben az első 5 munkatársadat elindítani a lehető leggyorsabb időn belül. Valamint segít visszakeresni a befektetett pénzedet akár napon belül. Attól még, hogy valaki regisztrál ÜP partnerként még nem jelenti azt, hogy az üzleti partnered. Csak akkor válik azzá, ha követi a modellt, el tud adni terméket és újabb ÜP tagokat tud regisztrálni.

8 Alapok Felépítés Te sztorid A cég sztorija
Honnan jössz ? Mit csináltál előtte? Mit láttam benne? A cég sztorija Mi a cég és tulajdonosok küldetése és célja? 100 000 olyan ÜP partner a Biyovis csaptában aki mindennap beszél a Biyovis Üzleti lehetőségéről és kényelmes élethez elegendő jövedelme származik belőle. Minden olyan magyar településen ahol minimum 10 000 fő lakós van legyen aktív ÜP. Miben egyediek a termékei? A szponzorod sztorija- csapat ahová tartozni fogsz! Szponzorod rövid sztorija ? Hol tart most? Mi a csapat célja? Te miért csatlakoztál és miért csinálod? Hová jutottál el? Hova akarsz eljutni vele?

9 Rendszer követés – oxigén az üzleted működéshez
heti web konferencia heti konzultáció vezető indítványozására a hét indító megbeszélés – több szempontból fontos. eredmények megismerése és megismertetése központi információk megismertetése valamint a munkafolyamatokba bevezetése. célok szem előtt tartása kérdések megválaszolása Sikerek megosztása és megismertetése a csapaton belül csapatszellem és hová tartozás erősítése (minél erősebb annál több aktív embered van) Szak-Üzleti nap Kihívások Siker programok te példa mutatásod indítsd el mindjárt a siker programon- minél többet tesznek a sikerét annál termelékenyebb a csapatod. Biyovis TV Videó és hang anyagok és könyvek – tanulás és célok iránti lelkesedés fenntartása.

10 Rendszeresen kapcsolattartás
A rendszeres konzultációkon, képzéseken való részvétel valamint a napi Biyovis TV és hang anyagok meghallgatása ellenállóvá tesz a NEMekkel szemben. Erőt ad a célok elérésben. A napi tettek eredményeket kovácsolnak amik lelkesítenek. Ha pedig lelkes vagy akkor meg Te vagy szükséges a csapatodnak , hogy segítsd őket a céljuk elérésében. Ha naggyá válik az üzleted már nem is fogsz emlékezni azokra akik nemet mondtak csak azokra akik igent mondtak. Aktivitásodat ne az érzelmek határozzák meg, hanem te magad. Minden nap tegyél az üzletért!

11 Indítsd be magad és indítsd be a Biyovis üzleted
Üzlet lényege abban van hogy hajlandó vagy-e minden nap bemutatni az Biyovis üzleti lehetőségét vagy sem. Ezen múlik, hogy megbuktatod magad és az üzleted vagy felépíted azt. Nem a tudás a fontos hanem annak alkalmazása Ha alkalmazod, pénzt keresel. Ha nem akkor pedig kifogásokat. Ha nincs tudásod akkor meg a cselekvés fog megtanítani a tudásra.

12 Következő Szak-Üzleti nap – május 13
Első Szakértői konzultációs nap – március 18 Piknik Nap – dolgozz a csapatoddal , hogy minél többen ott legyetek a cég vendégeként Biyovis Év végi gála- legyél ott azok között akik számítanak legyél ott, hogy esélyt adj magadnak, hogy te is az egyike légy a legjobbaknak ben.


Letölteni ppt "Biyovis mint üzleti modell, fortélyok a sikeres Biyovis üzlet felépítéséhez Farkas Attila."

Hasonló előadás


Google Hirdetések