15 lépés az eredményességért
1.Terméket ne adjunk hitelbe! Nem működik... Felesleges időnk megy rá Vezetni kell, hogy ki mit vitt el Vitához vezethet ha nincs adminisztrálva, futhatunk a pénzünk után Ha ÜP. -ed terméket rendel a segítségünkkel akkor kérjük el az árát előre. Ha kifizette akkor ráér jönni érte, de ne a mi pénzünket foglalja, mert leállítja a pénz forgását.
2. Ne hidd, hogy mások dolgoznak helyetted beléptetsz valakiket, aztán nem csinálsz semmit és ők majd helyetted dolgoznak Régi mese, már változott a világ Ha ezt teszed ezt tanulják tőled és ők sem csinálnak semmit. Ilyen példakép akarsz lenni?
Ha mégsem megy > lépj a 15 lépés az eredményességért első kockára 3. Ne gondold sokáig, hogy a saját termékhasználatod nélkül is menni fog! Ha mégis megy akkor te már vérprofi vagy és beismerem nincs mit tanulnod tőlem Ha mégsem megy > lépj a 15 lépés az eredményességért első kockára
1. Saját termékhasználat és a Biyovis Marketingterv megismerése Tapasztalat szerzése Hitelesség magunk és mások előtt Azonosulás a termékekkel, a céggel. Terméktapasztalatok megosztása BIYOVIS MÁRKA építése a közös érdekünk Brand; Brands, Branding Iron,
A Biyovis Brand támogatója a Szponzorálási Bónusz
2. Meghívás ( BIP. Elemzésre,Bio információs elemzésre, Biorezonanciás elemzésre előadásra, csoporttalálkozóra) Csinálod közben pénzt keresel és menet közben megtanulod, hogy mit is csinálsz Szervezés, a megfelelő helyszín biztosítása, megfelelő személyek meghívása a megjelentek fogadása a jelenlévők (szereplő operátor, értékelő) bemutatása. Értékesítés - zárás vagy zárás a második lépcsőben Csatlakoztass!!!! Engedd be az embereket a hálózatba.
3. A vásárlóid kiszolgálása. Rendelések , regisztrációk leadása. A közvetlen vásárlók ....kiszolgálása. termékekről további információ átadása. Következő találkozás, kapcsolattartás egyeztetése. Regisztrált tagoknak a www.biyovis.hu weboldal kezeléséről + tájékoztató.
4. Indítsunk el új Üzleti Partnert, tartsunk kapcsolatot a vásárlókkal Adjunk meg másnak is ezeket a lehetőségeket. A társadalomban a legfontosabb, hogy hasznosnak érezzék az emberek magukat. Ez további hasznos munkát ad és ebből lesz a jövedelmünk!
Hívjuk fel lehetőségünk szerint 3-30 nap Irányítsuk rá a figyelmét , a hírlevelekre. A facebook : Biyovis Holding Ltd. A Biyovis TV-re www.biyovistv.hu Lehetőleg minden vásárlónkkal havonta egyszer beszéljünk. Az aktív Üzleti Partnerekkel szükség szerint, de lehetőleg hetente.(kezdetben naponta)
5. Termékajánlás és értékesítés A megszervezett és egyeztetett időpontokon kívül is, találkozások és beszélgetések során Figyelünk másokra, a panaszukra. Kérdésekkel körbe járjuk,alapos információt, szerzünk és megosztom a saját és mások ilyen jellegű termék tapasztalatait. Felajánlom a segítségemet
6. Legyünk elérhetőek A mobil telefonos elérhetőség a legfontosabb. E mail olvasása legalább naponta. Facebook követés – a maga, szokása szerint Skype konferenciák, megbeszélések - Külföldi vonalaknál, drága hívások helyett Aki személyes kiszolgálást is végez annak a lakása üzlete forgalma is nőni fog "átjáróház" lesz. (- / +)
7. A hálózatunk aktív támogatása Támogassuk Üzleti Partnereink tevékenységét az eredményességüknek megfelelően! Alkalmazzunk szűrőket: (eredményes és csekély befektetést igényel - gyenge eredményű nagy befektetést igényel) Elvárásaink: képzési lehetőségekkel él és keresi őket: (webkonfi, biyovistv. szakmai nap....) Technikai minimum: mobil, internet, skype
8. Dolgozzunk tervszerűen Havi- heti- napi feladatok meghatározása Havi formátumú tervezés falinaptár Heti formátumú tervezés Hol,kivel, mikor, mit,
9. Használjuk a céges kiadványokat Biyovis TV Eubiotika Katalógus termékinformációk BIP. elemzési lapok ... DVD-k BRAND elemek
10. Szponzoráljunk tervezetten Kezdetben helyben kell az első lépéseket megtenni. Nem kell rögtön a legtávolabbi rokont keresni A költségeket és a várható nyereséget is tervezni kell. Amikor helyben már tapasztalatokat szereztünk és eredményeink, nyereségeink vannak akkor kezdjünk távolsági szponzorálásba. BIP. esetén...
De gondolkozz vállalkozásban. Ha nem vagy vállalkozó... 11. Csináljuk eleinte mellékállásban és szükség szerint kérjük a szponzorunk segítségét! De gondolkozz vállalkozásban. Ha nem vagy vállalkozó... Ma van lehetőség ... Most jó...
12. Legyünk önfejlesztők Nem vagyok elég jó? (Nincs ilyen szakma) A legfontosabb cél! Könyvolvasás, szakmai, fejlesztő, pszichológia Kulturális események, kapcsolatépítés, Fegyelem és önismeret, mások képességeinek felismerése Sokoldalúság az üzletben. Legyünk előadók, legyünk szaktanácsadók, legyünk szervezők, tanuljunk meg tanítani, testi fejlesztés, személyi célok egészségfejlesztési ismeretek! Pozitív gondolkodás >>> stratégia
13.Legyünk kitartóak ! Kitartásra akkor van szükség ha gyengülnek az eredmények és a kudarc, sikertelenség érzése kerít ... A cél átemelhet, ha céljaink távolabbiak . Magunk mellett, a döntésünk mellett Néhány nap alatt nem lehet... Emberi érzelmek miatt... A mágikus szám: 10000 óra gyakorlás
14. Legyünk az üzletünk motorja Mi adjuk a fordulatszámot! Mi adjuk az erőt! Mi adjuk a lendületet a sebességet! Rajtunk múlik , hogyan indulnak ,mások Legyünk mindig jó hangulatban Rajtunk múlik, ahogyan gondoljuk...
15. Kezdj el tanítani Váltsunk sebességet: mihelyt valamit tudunk kezdjük el tanítani Ha tudsz valamit add tovább az üzleti partnereidnek Az első 14 pontot azért kell csinálni, hogy naprakész legyél Az első 14 lépést azért kell megtanulnod, hogy át tudd adni az üzleti partnereidnek. Ha átadtuk az üzleti partnerünknek akkor arra kell tanítani őket, hogyan tudják ők is továbbadni az üzleti partnereiknek…
s, megvalósulnak céljaink...