Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév Tájékoztató a térségi integrált szakképző központok számára Baskiné Lipka Gabriella.
Advertisements

Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
Kókai Ivett közismereti igazgatóhelyettes Érettségi vizsgák 2013/2014. tanév, május-június.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
2015.május-június érettségi vizsga eredményei 2015.augusztus 28.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
Joó Horti Lívia MNT, Közoktatási Bizottság elnöke Szabadka, március 29.
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
Kutatásalapú tartalmi és módszertani fejlesztések.
Érettségi tájékoztató 2015/ Értékelt vizsga: 290/ 301 Érdemjegy54321 Darabszám
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Átlageredményeink összehasonlítása Iskolánk eredménye az eddigi kompetenciamérésekben.
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma Pályaválasztási tájékoztató 8. osztályos tanulók részére.
Az alapító okirat: (latinul: memorandum) egy jogi aktus írásba foglalása, mely például egy intézmény létrehozására irányul. Célja, hogy egységes szerkezetben,
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
A szakiskolák aktuális problémái
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK INTÉZMÉNYI HASZNOSÍTÁSA
A 2017-es felsőoktatási felvételi pontszámítás
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
E-learning modellek osztályozása
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Tájékoztató a felsőoktatási felvételi eljárásról és az emelt szintű képzés választásról február 22.
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
Pályaválasztási tanácsadás
A magyar LLG Tanács ülése
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
Általános kerettantervű képzés emelt szintű biológia oktatással
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
szakmai referens, országos versenyszervező
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
TÁMOP / FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban kiemelt projekt
2016.május-június érettségi vizsga eredményei 2016.augusztus 29.
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
Mátészalkai Szakképző Iskola
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
2017.május-június érettségi vizsga eredményei 2017.augusztus 28.
Érettségi eredmények május-június
Érettségi eredmények május-június
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
Érettségi eredmények május-június
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Emelt szintű érettségi előkészítő választás 2018/2019.
Általános iskola eredménye, értékelése
az ADYban tanulna tovább 
Országos kompetenciamérés MATEMATIKA.
FELVÉTELI 2015 Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
A 21. SZÁZADI TANÁR – TRENDEK, ELVÁRÁSOK, DILEMMÁK
KRÉTA-ESL Bemutató.
Érettségi tájékoztató 2019
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
A tehetséggondozás kihívásai
Tapasztalatok és változások a Tanfelügyeletben
Előadás másolata:

Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016) Szövegértés Hatodikosaink szövegértés eredményénél szignifikánsan jobban az ország egyetlen intézményében sem teljesítettek.

Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016) Matematika átlageredmény Iskolánk hatodikosainak eredménye matematikából látványosan felülmúlja a várakozást.

Országos kompetenciamérés 8. évfolyam (2016) Szövegértés 8. osztályos tanulóinknak 80%-a kiváló képességű szövegértésből.

Országos kompetenciamérés (2016) 10.B matematika tagozat A 10. évfolyam matematika tagozatának eredménye nemcsak országosan kiemelkedő, de az elmúlt 5 év legjobb iskolai eredménye is.

Országos kompetenciamérés (2016) 10. B matematika tagozat Országos átlag Matematika Az elmúlt évek 10. évfolyamosainak eredményei matematikából.

Országos kompetenciamérés (2016) 10.A nyelvi tagozat A nyelvi tagozat szövegértés eredménye magasan a hasonló képzési típusú, más iskolák eredménye felett van.

Országos kompetenciamérés (2016) 10.A nyelvi tagozat Az nyelvi tagozatos osztály tanulóinak 85%-a, kiemelkedő, (6. 7.) képességszintű szövegértésből.