Innovációs munkacsoport szakmai munkája

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
Minden tervezett feladatunk megvalósult, csak a sorrendben történt változás a kollegák sokirányú szakmai elfoglaltsága miatt.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
T ÁRSADALMI M EGÚJULÁS O PERATÍV P ROGRAM /08/1. K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS – I NNOVATÍV I NTÉZMÉNYEKBEN Ö NÁLLÓ I NTÉZMÉNYI.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
„A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” (K ) Az „Innova” kutatás „A helyi innovációk keletkezése,
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Kollégiumi nevelők módszertani munkaközössége
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
A magyar LLG Tanács ülése
Mayer József Budapest február 27.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Közösségek, iskolák, resztorativitás
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
HHR.
„Mi terem a magyar szívébe” -népzenétől a drámáig Háry János nyomán – komplex tehetséggondozás NTP-MOI
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Felhasználóképzés a kórházban
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
DARUS.
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Általános iskola eredménye, értékelése
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
Intézmény minőségirányítási programja
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
KONFERENCIA Adminisztráció Óvári Márta
Előadás másolata:

Mérés-értékelés és innovációs munkaközösség 2016-2017-es tanév Évvégi beszámolója

Innovációs munkacsoport szakmai munkája Előadások 7 alkalommal 13 témában 102résztvevő

Előadók-témák Asztalos Szilvia, Béres Mihályné Ádám Tímea, Tóth Eszter A Magyar Speciális Műhely Művészeti Egyesület bemutatása XXIX. Országos Speciális Művészeti Fesztivál programjai

szervezési tapasztalatok Farnady Gábor Király Csaba Attiláné A nyári Erzsébet-tábor: kollégák nyári munkája szervezési tapasztalatok Farnady Gábor Az informatika tantárgy tanítási tapasztalatai, az interaktív tábla tanórai használata, a Középsúlyosan értelmi fogyatékos tanulók általános iskolájában elért eredmények

Kissné Gerlei Marianna Zenei fejlesztés eredménye az Enyhén értelmi fogyatékos tanulók általános iskolájában Farnady Gábor Online belépéssel használható tanulói adatbázis használata

Burgundiné Göböly Katalin Tanulási képességek mérőeszközei Somogyiné Bozsó Ilona A mozgásfejlesztés tapasztalatai az óvodai csoportban Burgundiné Göböly Katalin Tanulási képességek mérőeszközei

Dr. Poczok Miklós Péterné A súlyosan halmozottan sérült gyermekek képességeit mérő TARC- módszer területei Kozma Judit Az integráció lehetőségét támogató kollégiumi nevelés tapasztalatai

Tóth Janka, Fitala Tünde Utazó gyógypedagógusok tapasztalatai- kapcsolat a szülőkkel Faggyas Felicia A gyakornoki vizsga feladatai, portfólió-készítés tapasztalatai

Az előadások tapasztalatai Megismerhettük: az intézmény különböző területein dolgozó kollégák szakmai munkáját kiemelkedő művészeti tevékenységet végző kollégák intézményen kívüli munkáját a kollégák tanításon kívül végzett szakmai tevékenységeit

Továbbképzéseken, tanfolyamon, konferencián való részvételek:

34 résztvevő

  Barta Zoltánné, Várallyay Veronika :az ELTE BGGYF Karán, autizmus spektrum pedagógiája szakon tanult Faggyas Felicia: Pedagógusok felkészítése a minősítésre 10 órás pedagógus továbbképzésen vett részt az OH szervezésében Varróné Borzsák Anna A gyermeki személyiség kibontakoztatása zeneterápiás módszerekkel az óvodában, 30 órás tanfolyamot végzett a Gondolkodj Egészségesen Alapítvány szervezésében

Kocsisné Kormos Katalin: Korszerű pedagógiai módszerek és IKT eszközök alkalmazása az eTwinning program keretében 30 órás tanfolyamot végzett az OH szervezésével Asztalos Szilvia Fabókné Divianczky Sarolta Csányiné Bankó Márta Székely József Hetényi Zoltánné „A tehetségekért-felkészítés a felismeréstől a komplex fejlesztési lehetőségekig” 30óra

Márkus Beatrix Mária: gyógypedagógus oklevél Faggyas Felícia: „Pedagógusok felkészítése a minősítésre” 10óra Varga Sára Emese:”Felkészítés a köznevelési regisztrációs és tanulmányi alaprendszer (KRÉTA) pedagógus moduljához” 30óra

Varga Sára Emese: „Játékra fel” játék alkalmazása az oktatásban és nevelésben (online képzés) Székely József: Interaktív táblák és tanulói válaszadó rendszerek pedagógiai alkalmazása, 30óra Székely József: Tanulói tevékenységek támogatása interaktív IKT eszközökkel, 30óra Deák Edina: Az alsó tagozatos „Grassroots” labdarúgás módszertani és gyakorlati alapjai-alkalmazása az iskolai testnevelésben, 30óra

Gyulayné Gavló Gabriella Deák Edina Jakabos Zsófia Gyulay Gábor Gyulayné Gavló Gabriella Deák Edina A szivacskézilabdázás oktatás módszertani alapjai az iskolai testnevelésben, 30óra Barta Zoltánné, Bótáné Szabó Katalin, Deák Edina, Derecskeiné Szabó Nikolett, Gróf Judit, Horváthné Farkas Ildikó, Jakab Andrea, Kissné Czitor Enikő, Kövér Istvánné, Szabó Lászlóné, Szabóné Sebők Adrienn, Tóth Janka, Jakabos Zsófia: TISZK által szervezett IKER képzés

Mérés-értékelés munkacsoport  Mérés-értékelés az Enyhén értelmi fogyatékos tanulók általános iskolájában

1. 0SZTÁLY Elért pont B.V. Cs.N. G.L. H.R. L.K. R.E. Sz.A. Sz.Sz. 7 4 Feladat Elérhető pont 1. 0SZTÁLY Elért pont   B.V. Cs.N. G.L. H.R. L.K. R.E. Sz.A. Sz.Sz. tanév eleje tanév vége 1. 7 4 5 2 3 6 1 2. 3. 2,5 1,5 4. 5. 6. 7. 8. 8 9. 10. Összesen 47 23 31 13,5 22 36 19,5 24 17 9 17,5 30

2. Osztály mérési eredményei

3. Osztály mérési eredményei

4. Osztály mérési eredményei

5. Osztály mérési eredményei

6. Osztály mérési eredményei

6. Osztály mérési eredményei

7. Osztály mérési eredményei

7. Osztály mérési eredményei

8. Osztály mérési eredménye

Mérés-értékelés munkacsoport Mérés-értékelés az óvodai csoportokban

BBB 35 38 30 32 CSDF FM GGR 47 45 53 48 HÁI 55 60 52 NE 57 NR 42 OA 40 Strassmeier- Manócska óvodai csoport   önellátás finomm. nagymoz. nyelv gond. évvége BBB 35 38 30 32 CSDF FM GGR 47 45 53 48 HÁI 55 60 52 NE 57 NR 42 OA 40

  önellátás finomm. nagymoz nyelv gond. év eleje évvége BBB 30 35 32 38 26 CSDF 20 22 25 18 FM GGR 47 42 45 50 53 48 HÁI 55 60 52 NE 57 NR OA 40

Maci csoport önellátás finomm. nagymoz. nyelv gondolk. évvége EB 54 30   önellátás finomm. nagymoz. nyelv gondolk. évvége EB 54 30 42 51 GE 36 33 39 OM 24 9 27 6 PB SZF SZN VK 18 15 21 12 VR

Maci csoport

Cica csoport

Mérés-értékelés munkacsoport   Mérés-értékelés a Fejlesztő iskola 6 csoportjában

TARC felmérés

1. osztály   Önkiszolgálás Kommunikáció Szocializáció Tevékenység Személyiség átlag KNL 88 100 50 117 89 KÁB 75 33 74 SZB 131 175 133 183 156 TSZ 94 83 92 TD 138 146 Terület átlag 106 113 93 111

1. osztály

2-3. osztály   Önkiszolgálás Kommunikáció Szocializáció Tevékenység Személyiség átlag BB 76 10 20 60 41,5 VN 89 107 44 75 SZS 56 90 136 97,25 PK 155 100 128 200 145,75 FD 150 85 140 121,5 LM 135 115 135,4 Terület átlag 110,3 89,66 93 102,73

2-3. osztály

4. osztály   Önkiszolgálás Kommunikáció Szocializáció Tevékenység Személyiség átlag FHK 89 77 72 54 73 TJ 100 158 130 145 133 TL 64 50 61 Terület átlag 84,33 104 73,33

4. osztály

6. osztály   Önkiszolgálás Kommunikáció Szocializáció Tevékenység Személyiség átlag CSB 110 127 81 118 109 DM 106 140 133 78 114 FM 103 166 136 131 IK 88 120 112 LB 111 70 90 97 TÁ 107 122 45 145 105 VP 135 100 ZG 82 80 96 Terület átlag 109,4 116,2 95,8 120,8 110.5

6. osztály

7. osztály   Önkiszolgálás Kommunikáció Szocializáció Tevékenység Személyiség átlag BA 133 190 180 170 BR 118 175 150 165 152 NF 70 80 100 69 81 NYJ 115 140 128 OF 85 93 105 88 PSZ 82 90 62 83 OM 143 144 110 131 Terület átlag 106 127 99,8 119,71

7. osztály

8. osztály   Önkiszolgálás Kommunikáció Szocializáció Tevékenység Szemályiség átlag HP 118 95 133 129 MN 63 55 64 50 58 PDZS 109 83 107 98 PM 100 73 75 71 79 RK 115 123 142 78 114 VE 56 41 43 49 NT 94 108 86 99 Terület átlag 144 127 81 88

8. osztály

Mérés-értékelés munkacsoport   Mérés-értékelés a Készségfejlesztő iskolában

9. osztály- PAC-II

10. osztály-PAC-II

11. A osztály   Önkiszolgálás Kommunikáció Szocializáció Tevékenység Személyiség átlag BJ 120 110 100 107 KA 130 86 111 MA 11 3 NJ 160 150 140 70 RD 16 7 VCS 58 14 29 40 V 47 33 57 30 Terület átlag 77 67 49 61

11.A osztály

11. B osztály

12. A osztály   Önkiszolgálás Kommunikáció Szocializáció Tevékenység Személyiség átlag BV 136 28 91 128 96 JM 52 157 83 42 84 KÁ 152 150 158 114 143 RP 147 207 108 85 137 SZSZ 115 14 76 Terület átlag 125  106  101 112

12. A osztály

12. B osztály

12. C osztály   Önkiszolgálás Kommunikáció Szocializáció Tevékenység Szemályiség átlag BP 90 72 108 100 93 FB 63 36 67 NM 47 54 RP 79 50 83 114 82 ÜH 74 14 42 71 ÜV 65 Terület átlag 31 97 68,5

12. C osztály

A csoportok eredményeinek összesítése osztály létszám Önkiszolgálás kommunikáció szocializáció tevékenység személyiség osztály átlag 9. 11 101 114 150 126 10. 6 119 90 96 183 121 11.a 7 77 57 67 49 61 11.b 83 25 92 74 12.a 125 107 115 102 112 12.b 87 36 104 69 12.c 72 14 100 65   területi átlag 39 95 63 99

Összehasonlítás 12. évfolyam

Köszönöm a figyelmet!