Kreatív Content + Marketing Konferencia Budapest, Mihálszki Zsuzsa

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Nagy Átalakitás televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető m á rcius 18. M é diapiac.
Advertisements

Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk... Hiányzik egy jól strukturált rendszer.
Smart Times Budapest 2015 Készítette Készítette: Kamarás Gábor.
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Szombathely turisztikai fejlesztése és a TDM Szombathely,
Szülők gyermeknevelési kompetenciájának támogatása „Signals” projekt zárókonferencia Szuhár Mariann.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
DANONE BABY MILUMIL JUNIOR DRINK KAMPÁNY Uniomedia Zrt. 1.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS.
Dél-alföldi Regionális Igazgatósága SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ MÁJUS 17.
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Safer Internet oktatási programjának tapasztalatai a közötti időszakban Sterner Zoltán VIII. Nemzetközi.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE Az 5M rendszere 1. A Brief.
Útmutató az adatbázis használatához. − 1957 – ODK - Orvostudományi Dokumentációs Központ − 1960-tól: OOKDK - Országos Orvostudományi Könyvtár és Dokumentációs.
Magyar Női Labdarúgás Története 1914: Első női mérkőzés 1970: Megalakul az első női csapat, a FEMINA SE 1985: Első női bajnokság 1992: Első női Magyar.
Okok Piaci környezet – több mint 70 felsőoktatási intézmény, ezek közül több szinte ugyanolyan képzési palettát, hasonló lehetőségeket kínál Társadalmi.
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
Jubileumi év partnertalálkozójaPécs, február 29. „Új típusú partnerséggel együtt a jövőért” Pécsi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Kar.
A közösségi szabadalom megteremtése és az európai szabadalmi rendszer dr. Stadler Johanna Magyar Szabadalmi Hivatal Belső Piaci Hét november 25.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE Roadshow Bőcs, január 20.
1. 2 káros tartalmak típusai és előfordulásuk a gyerekek védelmét biztosító szabályok, a felelősség kérdése a korhatár-kategóriák megítélése, a besorolás.
Jótékony cél érdekében bíztatjuk az embereket sportolásra
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Év végi szám- és betűvető B. Hegedűs Katalin, Kommunikációs Osztály
MOBIL – PLT együttműködés
Lovagi tábor angol nyelvű foglalkozásokkal is
NIIF VoIP projekt aktualitások
OLVASÓSZOLGÁLATI TEREK
Zöldutas vidékfejlesztés faluközösségek részvételével
Intelligens céginformációs megoldások
Térkép készítése adataiból
Megjegyzések Dinya László vitaindító tanulmányához
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Gyűjtőköri szabályzat
Dr. Kovács László Főtitkár
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Gyorsjelentés a hajléktalan emberek kérdőíves adatfelvételéről
Miért éri meg a jövő sportolóit támogatnia Önnek?
Quality 4 Children: a minőségi gyermekgondozás sztenderdjei az európai családon kívüli gondozásban.
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
A Digitális szakadék csökkentése (GINOP-6. 1
SZÁMVITEL.
A talajok szervesanyag-készlete
SZÁMVITEL.
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
SZÁMVITEL.
Mission:Szitizen A küldetés Kövér Zsuzsa
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
dr. Jeney László egyetemi adjunktus Európa regionális földrajza
„Általunk lesz jobb!” EURÓPAI IFJÚSÁGI HÉT 2008.
Quality 4 Children: a minőségi gyermekgondozás sztenderdjei az európai családon kívüli gondozásban.
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Zalaegerszeg, 21 February 2018
Közösen a fogyasztókért! A FŐTÁV Zrt. Közös Képviselők konferenciája
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
Nagyváros–vidék egyenlőtlenség Kelet-Közép-Európában
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
A MATARKA és az EPA közötti együttműködés
Szakmai gyakorlat tájékoztató
Pappné dr. Fülöp Enikő Nyírbátor Város Jegyzője OEVI vezető
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Az Országfásítási Program előkészítésének aktuális kérdései
AC/DC Találd meg a helyed! Előadó: Fodor Ágnes, a VGYKE elnöke
Előadás másolata:

Olimpiai szponzorok kommunikációja a játékok alatt Mi változott Londonhoz képest? Kreatív Content + Marketing Konferencia Budapest, 2016.10.20 Mihálszki Zsuzsa Bogárné Tari Edina

Miért mi? Miért az olimpia? earned paid owned shared Ki méri a content marketing költéseket? Observer: Közel 300 print, több mint 800 online médium, 20 RTV csatorna hír- és háttérműsorának szöveges tartalma. Kantar Media: Közel 300 print, 34 Tv- és 9 rádiócsatorna fizetett hirdetései + köztér, indoor, mozi és online display költések bevallás alapján.

Olimpiai szponzorok, Rio 2016 Olympic Worldwide partners Magyar Olimpiai Csapat támogatói

Összkép – Nincs „olimpiai hatás” * május-augusztus * május-augusztus

Mi változott 2012-höz képest? mennyiség médiahasználat lényegi változás listaáras reklámköltés x 7,5 -35% x 2,3 x 40 x 230 -98% -94% +10% x 4,8 +88% -47% média- megjelenés TV +21% Rádió +30% Print -71% Köztér -52% Online display* -32% owned shared print megjelenés -20% online megjelenés +67% * direktben értékesített online display kampányok a médiatulajdonosok és sales-housok bevallásai alapján

P&G – „Köszi, Anyu!” Több sportoló és családja is a fókuszban, Tv2-n 10 különböző 60 mp-es miniműsor, 5 sportolóról, 3 hónap alatt 228 db megjelenés Sajtóban a nemzetközi kampányról pár megjelenés 2012 „Köszi Anya!” / „Köszi Anyu!” Cseh László és Kapás Boglárka édesanyját kivitték Londonba. Médiamegjelenések középpontjában Cseh Laci. Kiegyenlített online-print (51%-49%) és országos-regionális (55%-45%) arány Megjelenések zöme női tematikában, sport tematika alig 2012 P&G website P&G facebook oldal Erős költéscsökkenés (-35%) Egy nagykövet, Hosszú Katinka és édesanyja a fókuszban A storyk a sajtóban jelennek meg (női lapok) A tv-ben a nemzetközi spot fut + nyereményjáték Nemzetközi „Köszi, Anyu!” kutatás 2016 Óriási mennyiségi növekedés (közel ötszörös) Médiamegjelenések középpontjában Hosszú Katinka és édesanyja (170 sajtómegjelenéssel a témában) Eltolódás online (78%) és országos (62%) irányba Megjelenések zöme női és bulvár tematikában, kicsit több sport tematika 2016 koszianyu.blog.hu P&G facebook oldal EveryDayMe website EveryDayMe Youtube csatorna

Samsung - #DoWhatYouCant Hazai gyártású olimpiai TV spot + közvetítések között szponzorspot Samsung Galaxy S III „Everyone’s Olimpic Games” TV spot Smart Sport a gyermekekért program, applikáció és nyereményjáték hirdetések tv, online Samsung Olimpiai Zöld Fesztivál hirdetések a sajtóban 2012 Év legjobb sportolója (2011) Samsung olimpiai app Samsung - Visa - mobilfizetési rendszer Londonban Galaxy SIII az olimpia telefonja az olimpikonok tesztelték m3D - MTVA - Samsung megállapodás - új 3D csatorna az Olimpiára 7 hétköznapi hős - Fáklyafutók (botrány is lett belőle) „Smart Sport a gyerekekért" 5.000.000Ft-al támogatták a diáksportot Samsung Olimpiai Zöld Fesztivál 2012 Samsung.hu Mintha nem is lett volna egy nagy nemzetközi olimpiai kampány Csak a közösségi médiában futhattunk bele a nemzetközi spotokba Samsung Led TV hirdetés végén olimpiai szponzor logó Gear Fit sportkarkötő, Gear Icon X sportfülhallgató, Galaxy S7 reklámok 2016 Rio 2016 app Vodafone Szurkolói Központ Lelkesítő reklámfilm - The Chant, Himnusz Galaxy S7 edge Olympic Games Limited Edition készüléket kapott 12.500 olimpikon. A nyitóünnepség minden pillanatát megörökítették a sportolók és megosztották a közösségi médiában Gear VR Szemüveg Rióban Galaxy stúdiók, 4D kayaking VR-élmény, olimpiai sportok VR-szimuláció 2016 Nemzetközi oldalak Samsung Mobile facebook oldal Samsung Moblie Youtube csatorna s7Lifechanger.com

Telekom – Szurkolói szívdobbanás, #egyekvagyunk Az olimpiai kampány eleje összemosódik a foci EB-s kommunikációval T-Home: interaktív TV előfizetés rajongói ajánlat Sajtó és rádió megjelenésekben közel azonos hangsúly a szurkolói üzenetküldésen és a szurkolói klub programjain Nemzeti Sportban olimpiai hírekhez kapcsolódó megjelenések 2012 T-mobile sporthír szolgálat Rajongói szív, szurkolói klub (városligeti műjégpálya) London Interaktív alkalmazás, archív TV funkció Erzsébet téren interaktív üzenő falak Kanapé Szektor online tartalom: www.igazirajongok.hu 2012 igazirajongok.hu Telekom HU Youtube csatorna Vizuálisan és mechanizmusában is összemosódik a foci EB-s és az olimpiai kampány TV Go ajánlat, szurkolói üzenetküldés A szívdobbanás küldő kampány részletei és eredményei a sajtóban fizetett PR megjelenésként Rádió eltűnt a médiamixből, sajtó csökkent, TV és online nagyot nőtt egyekvagyunk.hu / #egyekvagyunk minden hirdetésen kiemelve 2016 Telekom sporthír szolgálat Telekom Szurkolói Szív, #egyek vagyunk, szurkolói klub eNET - Telekom: „Jelentés az internetgazdaságról" friss, magyar felnőttek olimpiai szurkolását mérő kutatása. 2016 egyekvagyunk.hu Index.hu/bcs Telekom HU Youtube csatorna

Coop – „Küldjünk egy nagy hajrát Rióba!” + Coop Kabalacsapat Már a februári tv spotokon és márciusi plakátokon rajta a MOB szponzor logó „Küldjünk közösen egy Hajrát!” tv spot májustól +TV közvetítések között szponzorspot Rádióban az Olimpiai roadshow állomásairól reklámriport (Class FM, Kossuth kb. 40 megjelenés) 2012 „Küldjünk közösen egy Hajrát!” 1700 település, 3000 boltjában adhatták le az üzeneteket, 120 helyszínen találkozhatnak olimpikonokkal 15km üzenetszalag Print 58% (főleg vidéki lapok és trade szaksajtó), online 34%, rtv 8% 2012 Coop Youtube csatorna Már a márciusi tv spotokon és plakátokon rajta a MOB szponzor logó Kampányindulásról fizetett PR megjelenés a sajtóban TV-ben a szurkolói üzenetküldés és a Coop Kabalacsapat együtt kommunikálva, 4.043 db megjelenés Rádióból eltűnt, tévés költését nagyon megnyomta (x8) Roadshow-ról semmi kommunikáció 2016 "Küldjünk egy nagy hajrát Rióba" 1700 település, 2700 boltjában adhatták le az üzeneteket, 160 helyszínen találkozhatnak olimpikonokkal 20 helyszínen a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) „Mini 5próba Rióba” sportprogramja is jelen volt 7, 5km üzenetszalag Olimpiai Kabalacsapat Print megjelenések aránya -8%, erős trade szaksajtó, online +10% 2016 Coop.hu/Kabalacsapat Coop facebook oldal

Olimpiai szponzorok és a content marketing