Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2008 Versenyképesség Minőség Boldogulás Menner Ákos.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
MENTORHÁLÓZAT SZEREPE A KIVÁLTÁSI FOLYAMATBAN Intézményi Férőhely Kiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó November 17.
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
TÁMOP / Képzésfejlesztés ma és holnap EU-s forrásból a KIH-ben.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
„Work-based Learning in CVET - Munkaalapú tanulás a felnőttképzésben” c. projekt multiplikációs rendezvénye Békéscsaba, november 11. A „Munkaalapú.
A év értékelése és a év újdonságai
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
A magyar LLG Tanács ülése
Mayer József Budapest február 27.
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Teljesítményértékelési rendszer
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
HHR.
Előadó: Daka Zsolt ügyvezető Gyulahús Kft.
Áttekintés a HÉTFA Kutatóintézet Önkormányzati témájú kutatásaiból
A POSTAPARTNER munkaerő-piaci program
2017. December 7. MGYOSZ tapasztalatai.
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
A gyermeki jogok érvényesítése
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Új pályainformációs eszközök - filmek
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Intézmény minőségirányítási programja
Az iskolai szervezet és fejlesztése
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Előadás másolata:

Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ KISOSZ

Alfaképző KISOSZ alapítva 1904 Könyvelés Tanácsadás: Jog, adó, foglalkoztatás pályázatok, hitel Felnőttképzés Munkaerő közvetítés az EU-ban

Területi működés WWW.alfakepzo.hu

Humán erőforrás Főállású munkatárs 12 fő Óra adó tanár 110 fő

Az Unió Lehetőség és kihívás Sokféle munkáltatói igény Uniós Csatlakozás Új versenytársak, Új módszerek Kibővült munkaerőpiac Sokféle képző intézmény - állami - egyházi - alapítvány/ egyesület

Minőségi képzés ISO 9001:2009 Alkalmazkodás Kreativitás Munkáltató Munkavállaló Kreativitás Új képzések Személyi feltételek: Szakmájukat gyakorló sikeres szakemberek oktatnak Gyakorlat a munkáltatóknál Előzetes tudást beszámítjuk Digitális technika Digitális tananyag E-learning (Moodle) WWW.alfakepzo.hu

Objektív minőség

Work-based Learning in CVET projekt Képző feladatai: Módszertani kézikönyv összeállításában részt veszünk Képzési program összeállítása Húskészítmény-gyártó OKJ-s képzés Képzés lebonyolítása Tesztelések elkészítése Tesztelések kiértékelése Projekt népszerűsítése

EQAVET minőségbiztosítás Fejlesztés Reakció Tervezés Értékelés Kommunikáció Felkészítés

Újdonság Tervezés A partnerek együttműködve tervezzenek, hogy a gyakorlat kapcsolódjon a képzési célokhoz. Egy jól kidolgozott on-line rendszer segítheti, a munkáltatók és az iskolák együttműködését

Újdonság Fejlesztés a munkáltatók, a képző intézmények, illetve az érintett szervezetek megállapodnak - az elvárásokról - a követelményekről és - a szükséges fejlesztésekről.

Újdonság - Előzetes komptencia mérés! Egyéni képzési terv! Reakció - Figyelembe kell venni: egyén felkészültségét adottságait, tapasztalatait gyakorlati helyet - Előzetes komptencia mérés! Egyéni képzési terv! Beavatkozás!

Újdonság Hatékonyabb kommunikáció tovább növeli a képzés minőségét. Internet Digitális adminisztráció e-learning módszerek Mobiltelefonos applikáció

Újdonság Felkészítés Tanuló felelős a munkahelyen Gyakorlati oktató - munkahelyi - képző intézmény képző által kijelölt mentor - Megfelelő felkészítésben kell őket részesíteni azért, hogy a pedagógiai és minőségbiztosítási tevékenységüket magas színvonalon végezhessék

Újdonság Értékelés A munkahely és az iskola megfelelő időközönként áttekinti és értékeli a képzési folyamatot és a képzésben résztvevő elért eredményeit. az értékelésben részt vesz a mentor, a tanulófelelős, a gyakorlati oktató és a tanuló A tanuló önértékelést is végez - Elégedettség mérés

Soufflearning Szereplők: Munkáltató Képző intézmény (tréner) Munkavállaló Házon belüli képzés Valós munkahelyi környezet Egyénre szabott képzés Motiváló hatás Hosszan tartó hatás

Tessedik Sámuel 1780 iskolát alapított A munkával való nevelés első hazai szószólója, Könyveit németül írta „a gyakorlat a legjobb tanítómester, igazi gazdákat ez formál".

Köszönöm a figyelmet!