Dr. Varga Anita GTSZK, főiskolai docens Összegző Értékelés Október 15.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
A RÓNA-JUH Klaszter innovációs hatékonyságának növelése ZÁRÓKONFERENCIA A RÓNA-JUH Klaszter működése Dr. Monori István Karcag
Tolerancia Erősítő Innovatív Szövetség projektprogram.
PROJEKT INDÍTÓ KONZULTÁCIÓ TÁMOP B-15/1/KONV
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Záró konferencia Dósáné Pap Györgyi HASIT 4. alprojekt Hallgatói motiváció erősítése.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Környezeti fenntarthatóság. A KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG JELENTÉSE A HELYI GYAKORLATBAN Nevelőtestületi ülés,
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési.
GTSZK Nagy Enikő mentortanár. TÁMOP-4.2.2/B-10/ Záró Konferencia DUNAÚJVÁROSI FŐISKOLA GAZDÁLKODÁSTUDOMÁNYI SZAKMAI KOLLÉGIUM.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
A felsőoktatási tanácsadás országos módszertani fejlesztése
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Mayer József Budapest február 27.
Kispálné Horváth Mária
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Teljesítményértékelési rendszer
Országos Felnőttképzési Tanévnyitó Debrecen
SZÁMVITEL.
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
SZÁMVITEL.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
1993-as közoktatási törvény
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály egyetemi tanár
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Felhasználóképzés a kórházban
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Új pályainformációs eszközök - filmek
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Intézmény minőségirányítási programja
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Előadás másolata:

Dr. Varga Anita GTSZK, főiskolai docens Összegző Értékelés Október 15.

TÁMOP B-10/ Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán Kihívások, amelyekre a válaszokat megtaláltuk  Különböző képességű hallgatók sikerességének biztosítása  Versenyhelyzet  Hallgatói mentalitás változása  Felhasználói szféra változása  Cél: értékeink megőrzése, új attitűd Október 15. 2

A GTSZK céljai és vállalt feladatai  Hatékony működés biztosítása  Képzések lefolytatása: 3 szinten (Extracurriculáris, speciális, készségfejlesztő)  Csoportmunka fejlesztése, visszacsatolás szerepének pozitív irányú változása  Oktatók szerepének változása, mentorálás központi szerepének hangsúlyozása Október 15.

Az együttműködő szervezet - Megvalósítók 2012-től  Koordinátor  Mentorok  GTSZK elnök  GTSZK alelnök  GTSZK titkár  GTSZK tagjai :  Egyéni elbírálás alapján történt a mentorálás  A szakmai szervezet működését eseti jelleggel egészítette ki ellenőrző jellegű tevékenység Október 15.

 Egységes viszonyrendszer kialakítása  A közreműködő személyek motivációjának növelése  Rendszeres információ csere  Best Practice minták beépítése a folyamatba  Egységes szabályozási keret kialakítása  A legjobb teljesítmények jutalmazása  Diskurzus témák folyamatba építése  Elégedettség mérések lefolytatása Megvalósult fejlesztések sarokpontjai Október 15.

Megvalósult fejlesztések sarokpontjai I Október 15.

A megvalósíthatósági tanulmányban megfogalmazott vállalások:  Fejleszteni a tehetséges hallgatók tudományos diákköri tevékenységét  Felkelteni a kiemelkedő képességű hallgatók tudományos érdeklődését a tanulmányaik korai szakaszában  Felkészíteni és bevonni a tehetséges hallgatókat tudományos feladatok elvégzésébe, a Főiskolán folyó kutatási munkák megvalósításába  Elősegíteni a kiemelkedő tudományos eredmények bemutatását tudományos diákköri konferenciákon, mind helyben, mind országos viszonylatban  A Főiskolán már működő szakkollégiumi alapokra támaszkodva tovább- fejleszteni a szakmai és tudományos műhelyeket, szakmai kollégiumokat. Megvalósult fejlesztések sarokpontjai II/ Október 15.

A szabályzat kidolgozásának keretrendszere: A szabályzat megalkotása csoportmunkában történt, az érintett felsővezetők, a szakmai vezető, a projektvezető iránymutatása alapján az érintett szakkollégiumok projektbe delegált koordinátorainak, mentorainak diákvezetőinek közös munkája. Az egyeztetések három szinten történtek a projektüléseken, egyéb fórumokon. Megvalósult fejlesztések sarokpontjai II/ Október 15.

A Dunaújvárosi Főiskola Tehetséggondozó Szabályzatának főbb pontjai, lényegi elemei:  Alapelvek  A tehetséggondozás szervezeti kerete  A tehetséggondozási szintjei  Az érintett szakkollégiumok  Az irányítás szervezetei  A tehetséggondozás folyamata, a programba kerülés lehetséges módjai  A Tehetséggondozó Programban végzett tevékenység igazolása Megvalósult fejlesztések sarokpontjai II/ Október 15.

Megvalósult fejlesztések sarokpontjai II/3. A Dunaújvárosi Főiskola Tehetséggondozó Szabályzatának főbb pontjai, lényegi elemei:  Az eredményesség elismerése  A programban részt vevő hallgatók jogai és kötelességei  A Hallgató számára biztosított szolgáltatások, juttatások  A programban részt vevő oktatók feladatai és munkájuk elismerése  A témavezetők munkájának elismerése  A Tehetséggondozó Program finanszírozása Október 15.10

A fejlesztés várható eredménye  A szakkollégiumi tagság értékké válik, a legjobb képességű hallgatók megszólítása, bevonása sikeres  A szakkollégiumok folyamatos képzési programjai piacképes tananyagon kívüli tudást adnak a szakkollégium hallgatóinak  Az oktatók szerepvállalása a szakkollégiumok szakmai programjainak kialakításában erősíti a hallgatókkal való szakmai kapcsolatot  A hallgatók nagyobb számban vesznek részt a Főiskola kutatás-fejlesztési feladataiban Megvalósult fejlesztések sarokpontjai II/ Október 15.

Megvalósult fejlesztések sarokpontjai II/4. A fejlesztés várható eredménye  A legtehetségesebb hallgatók lehetőséget kapnak kutatási eredményeik konferenciákon történő bemutatására  Hallgatói és oktatói motivációs rendszer alakul ki  Fejlődik a szakkollégiumok intézményi támogatása és önállósága  Fejlődik a TDK rendszer minősége, intenzitása, kiterjedése  Ismerté vállnak a gazdálkodási elemek és tevékenységek  Egységes szabályozás működik intézményi szinten  A szakkollégiumok önállóbb gazdálkodási rendszere működőképes Október 15.12

Kapcsolódó projekt célIndikátor megnevezéseMértékegységKiindulási értékCélértékCéldátumAz adatforrás megnevezése Eredmény mutató 1. Újuljon meg a szakkollégium a Dunaújvárosi Főiskolán A GTSZK szakkollégiumi tag hallgatók aránya a főiskola hallgatóinak számához képest % Monitoring utánkövetés intézményi adatközlés 2. Fejlődjön a TDK rendszer minősége, intenzitása, kiterjedése. TDK munkában részt vevő hallgatók aránya a főiskola hallgatóinak számához képest % Monitoring utánkövetés intézményi adatközlés Mérföldkövek Október 15.

Eredmény indikátorok 3. Nőjön a hallgatók tudományos tevékenység iránti érdeklődése A projekt eredményeként megjelent beszámolók száma db042013Publikációs jegyzék  4. Legyen intézményes felkészítés a szakmai és tudományos munkára Legyenek rendszeres extracurriculáris képzések A projekt eredményeként lefolytatott képzések száma (extracurricurális) db Intézményi adatközlés A projekt eredményeként lefolytatott képzések száma (szakmai) db Részvétel a Főiskola Tudomány Hete rendezvény sorozaton, valamint az őszi TDK konferencián! A projekt eredményeként megtartott hazai és nemzetközi konferencia előadások db Konferencia programfüzetek 6. Részvétel a Főiskola tavaszi TDK konferencián! A projekt eredményeként megtartott hazai és nemzetközi konferencia előadások db Konferencia programfüzetek Mérföldkövek Október 15.

Kimenet indikátorok 7. A GTSZK vegye fel a kapcsolatot a legjobb hazai gyakorlattal rendelkező intézményekkel. A projekt keretében létrejövő együttműködések száma db Intézményi adatközlés 7.1. Legyenek tapasztalatszerző látogatások 7.2. Legyenek a tapasztalatok beépítve a működésbe 8. Alakuljon ki a hallgatói és okatatói motivációs rendszer A projekt megvalósításába bevont kutatók, oktatók száma fő Nőjön a hallgatók tudományos tevékenység iránti érdeklődése A projekt megvalósításába bevont hallgatók száma fő Bérszámfejtés, intézményi adatközlés 8.2. Legyen intézményes felkészítés a szakmai és tudományos munkára Mérföldkövek Október 15.

Értékelés 1-től 6-ig terjedő skálán  A szervezés színvonala: 55  Eszközfeltétel: 55  Az előadók felkészültsége: 55  Szakmai anyagok minősége: 55  Kiadványok minősége: 44  Az információk mennyisége:44  Az étkezés színvonala: 33  A szállás színvonala:55 A projektben résztvevők véleménye Október 15.

 forgalom (2 év alatt)  3000 db  Telefonbeszélgetések időtartama  750 óra  Sajtóvisszhang  15 db cikk/egyéb közlemény  Munkaóráinak száma  3000 óra  Szakmai értékelés Jól Megfelelt Eredmények számokban Október 15.

 Koordinációs problémák  Információáramlás nem megfelelőssége  Az utófinanszírozásból adódó nehézségek  A feláldozható idő problémái  Motiváció hiánya  A közbeszerzési eljárásrenddel kapcsolatos nehézségek Projekt megvalósításának akadályai Október 15.

 Sikeres szereplés az OTDK-n  Csapatmunka, jó gyakorlatok  Motivált, együttműködő hallgatók  Motivált, együttműködő menedzsment  Sikeresen lefolytatott képzések Eredmény = PARTNERSÉG Projekt büszkeségei Október 15.

 A szakkollégiumi rendszer szabályozott működtetése  Egységes eljárásrend alkalmazása minden szinten  Korszerű vezetési módszerek alkalmazása  PDCA ciklus működtetése  Korszerű pedagógiai módszerek alkalmazása A projekt fenntarthatóságának alapjai Október 15.

A projekt fenntarthatóságának alapjai Október 15.

Köszönöm a figyelmet és a cselekvő együttműködést! Október 15. Dr. Varga Anita