AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN 2002. DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
E-BANKING SUMMIT március 3. Biztonságos kommunikáció biztosítása a pénzintézetek és a hatóságok között Szabó Katalin Termékmenedzsment osztályvezető.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
Pedagógia szak - szakos tájékoztató -. Mit tanulunk a pedagógia alapszakon? Alapozás:  Tanulás, kommunikáció, szocializáció; Bevezetés a pszichológiába;
ÖVEGES KONFERENCIA Mosonmagyaróvár június 27.
A FELNŐTTKÉPZÉSI A FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZMÉNYEK HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA Felnőttképzők Szövetsége Borsi Árpád Budapest, december 10.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
E-LEARNING ALKALMAZÁSOK DR. ZÁRDA SAROLTA. AZ ELEKTRONIKUS OKTATÁS KÖVETELMÉNYRENDSZERE JÓL TAGOLT TARTALOM PERCES SZAKASZOK - A TARTALOM A KELLŐ.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Előkészületek az on-line referensz útján történő orvos-biológiai és egészségügyi információszolgáltatásra.
TARTALOM BREVIÁRIUM – RÖVID MAGYARÁZATOK NÉGY ESZKÖZ BERUHÁZÁSTERVEZÉS ÉS -MENEDZSMENT Bevezetés Főszereplők Az eszközök Tanulság ESZKÖZÖK és ERŐFORRÁSOK.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE május 26.. A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE Beszerzés vs. közbeszerzés Az új közbeszerzési törvény tükrében Willinger Kornél NVMT Elnökségi.
Az e-learning fogalma. E-learning Számítógéppel megvalósított tanítás-tanulás Off-line és On-line megoldások Multimédiás tartalom Önellenőrző kérdések.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
Iskolai információs rendszer. Alapkövetelmények Oktatási, nevelési intézmények részére fejlesztett Oktatási, nevelési intézmények részére fejlesztett.
Kiszervezés szolgáltatói szemmel Tóth Zoltán november 9.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
„Mocsolád-Civilház” NKFT megalakulás I.Alsómocsolád méretéből (346 fő) és zsákjellegéből adódó intézményi és egyéb háttér hiányosságainak kiküszöbölése:
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
A szakiskolák aktuális problémái
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Magyar információbiztonsági szabványok
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
E-learning modellek osztályozása
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
TÁJÉKOZTATÓ ÉS INDÍTÓ BESZÉLGETÉS A LABORVEZETŐKNEK ÉS MINŐSÉGÜGYI MEGBÍZOTTJAIKNAK SZÓLÓ TANFOLYAM TÉMÁIRÓL, SZERVEZÉSÉRŐL EŐZMÉNYEK Korábbi laborvezetői.
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
Gyűjtőköri szabályzat
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
A tudásközvetítés elágazási pontjai Modellváltás, szerepváltás, irányváltás a tudományos könyvtárakban A tudás – befektetés a jövőbe 75 éves a Magyar Könyvtárosok.
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Magyar Tudományos Művek Tára
MTMT szervezeti hierarchia kialakítása a Széchenyi István Egyetemen
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
2.1. Használhatósági célok
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
A Budapesti Corvinus Egyetem mint díjnyertes pályázó tapasztalatai
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
TÁMOP az OSZK-ban Tudásdepo-Expressz” — A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig tartó tanulás.
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Felhasználóképzés a kórházban
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Iskolai szociális segítő
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Pár óra tanulmányozás eredményei Nahalka István 2018 szeptember 1.
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Előadás másolata:

AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA

A GÁBOR DÉNES FŐISKOLA ALAPÍTÁSÁNAK ÉVE: EZER BEIRATKOZOTT DIÁK - 15 EZER AKTÍV HALLGATÓ VÉGZETT HALLGATÓ

AZ ELEKTRONIKUS OKTATÁS KÖVETELMÉNYRENDSZERE JÓL TAGOLT TARTALOM PERCES SZAKASZOK - A TARTALOM A KELLŐ PILLANATBAN LEGYEN HOZZÁFÉRHETŐ INTERAKTIVÍTÁS - A FELHASZNÁLÓ NE CSAK OLVASSON KONZULTÁCIÓS HELY A WEB-EN - SZINKRON, ASZINKRON - AMIT A FELHASZNÁLÓ FELKERESHET - TANULÁS KÖZBEN KAPCSOLAT AZ OKTATÓVAL ÉS A HALLGATÓKKAL

VÁLTOZÁSOK A TANÁR, A TANULÓ ÉS A MENEDZSMENT ÚJ FELADATAI A HALLGATÓ MOTIVÁLÁSA ÉS AZ ÉRDEKLŐDÉS FENNTARTÁSA A SZÁMONKÉRÉS GYAKORISÁGA A BESZÁMOLÁS LEHETŐSÉGEI AZ ELLENŐRZÉS MÓDOZATAI, ÉRVÉNYESSÉGE A TANULMÁNYI EGYSÉGEK MÉRETE A TANULMÁNYI PERIÓDUS HOSSZA

A RENDSZER ELEMEI, A SZEREPLŐK TARTALOMFEJLESZTŐ SZOLGÁLTATÓ - INTERNET SZOLTÁLTATÓ - KURZUS SZOLGÁLTATÓ SZOFTVER KERETRENDSZER PL.: LOTUS LEARNING SPACE BLACKBOARD SAJÁT FEJLESZTÉSEK

A RENDSZER ELEMEI, A SZEREPLŐK OKTATÁSI INTÉZMÉNY, A JOGOK TULAJDONOSA - AZONOS LEHET A KURZUS SZOLGÁLTATÓVAL - AZONOS LEHET A TARTALOMFEJLESZTŐVEL TANULÓK - TÖBBSÉGÉBEN DOLGOZÓK SZABVÁNYOK - A TARTALOMRA - A KERETRENDSZERRE - AZ ADMINISZTRÁCIÓRA PL.: IMS GLOBAL LEARNING CONSORTIUM

A MINŐSÉGET BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK - INTÉZMÉNYI HÁTTÉR - KURZUSFEJLESZTÉS - TANÍTÁS/TANULÁS - A KURZUS FELÉPÍTÉSE - A HALLGATÓK TÁMOGATÁSA - AZ OKTATÓK TÁMOGATÁSA - ÉRTÉKELÉS ÉS MÉRÉS

AZ INTÉZMÉNYI HÁTTÉR MINŐSÉGI TÉNYEZŐI DOKUMENTÁLT TECHNOLÓGIAI TERV - ELEKTRONIKIAI BIZTONSÁG, VÉDELEM, AZ INFORMÁCIÓK ÉRVÉNYESSÉGE A TECHNOLÓGIÁT SZOLGÁLTATÓ RENDSZER MEGBÍZHATÓSÁGA RENDSZERGAZDA SZOLGÁLTATÁS

A TANANYAGFEJLESZTÉS MINŐSÉGI TÉNYEZŐI EGYSÉGES IRÁNYELVEK HASZNÁLATA A HALLGATÓK RÉSZT VESZNEK A TANANYAG VÉLEMÉNYEZÉSÉBEN AZ OKTATÓANYAGOK RENDSZERES FELÜLVIZSGÁLATA

A TANÍTÁS/TANULÁS MINŐSÉGI TÉNYEZŐI A HALLGATÓK EGYMÁSSAL ÉS AZ OKTATÓKKAL VALÓ INTERAKCIÓJA A HALLGATÓK ÉRTÉKELÉSÉRE A VISSZA- CSATOLÁS INTERAKTÍV JELLEGŰ ÉS JÓL IDŐZÍTETT A KUTATÁS EREDMÉNYEINEK ALKALMAZÁSA AZ OKTATÁS TECHNOLÓGIÁBAN

A KURZUS FELÉPÍTÉSÉNEK MINŐSÉGI TÉNYEZŐI TANÁCSADÁS A TÁVTANULÁSHOZ AZ ELÉRENDŐ EREDMÉNY MEGISMERTETÉSE VIRTUÁLIS KÖNYVTÁRHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉS AZ ÉRTÉKELÉSEK ÜTEMEZÉSE A HALLGATÓ HOZZÁFÉRÉSÉNEK ELLENŐRZÉSE (RENDELKEZIK-E A MINIMÁLIS TECHNOLÓGIÁVAL

A HALLGATÓK TÁMOGATÁSÁNAK MINŐSÉGI TÉNYEZŐI INFORMÁCIÓSZOLGÁLTATÁS (FELVÉTELI, TANDÍJ, SEGÉDESZKÖZÖK) FOLYAMATOS TECHNIKAI SEGÍTSÉG HALLGATÓI PANASZOK KEZELÉSE GYAKORLATI KÉPZÉS A TECHNOLÓGIA MEGISMERTETÉSÉRE

AZ OKTATÓI TÁMOGATÁS MINŐSÉGI KÖVETELMÉNYEI AZ OKTATÓK ÉRTÉKELÉSE AZ ÁTTÉRÉS SORÁN TÁJÉKOZTATÁS A HALLGATÓKRÓL FOLYAMATOS ÉRTÉKELÉS (TANÍTÁSI, TANULÁSI FOLYAMAT, KÖLTSÉG- ADATOK, TANULÁSI FOLYAMAT HASZNOSSÁGA TECHNIKAI SEGÍTSÉG A TANANYAGFEJLESZ- TÉSHEZ

AZ E-LEARNING „HOZZÁADOTT ÉRTÉKE” HAGYOMÁNYOS TÁVOKTATÁS E-LEARNING ESETÉN TELJES MÉRTÉKBEN 1. DEMOKRATIKUSAN FEJLŐDŐ INTÉZMÉNYI HÁTTÉR, AZ INTÉZMÉNYI AUTONÓMIA NÖVEKEDÉSE X 2. EGYÉNRE SZABOTT TANULÁSI ÚTVONAL X 3. A TANULMÁNYI IDŐTARTAM SZABAD VÁLASZTÁSA X 4. A HALLGATÓ VÁLASZTHAT A TANULÁST TÁMOGATÓ MÉDIAMIXBŐL X 5. TUDÁSELLENŐRZÉS ÖNKONTROLLAL X 6. TEMATIKUS VITAKÖRÖK LÉTREHOZÁSA AZ INTER- NETEN, A HALLGATÓI TUDÁS AKTIVIZÁLÓDÁSA X 7. A TANULMÁNYOK HELYÉNEK SZABAD VÁLASZTÁSA X 8. A TANULÁS IDEJÉNEK SZABAD VÁLASZTÁSA X 9. GLOBALIZÁLÓDÓ OKTATÁSI INTÉZET, AZ INTÉZET SZABAD VÁLASZTÁSA X