Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A felkereső ifjúsági munka gyűjtőfogalom, amely mindazon megközelítéseket magában foglalja, amelyek során az ifjúságsegítők, a fiatalokkal foglalkozók.
Advertisements

Miért hirdetne egyenként több online állásközvetítő portálon, ha Önnek elegendő 1 helyen kérnie, hihetetlenül alacsony áron? hihetetlenül alacsony áron?
Európai állami munkaügyi szervezetek 2020-ban BORBÉLY-PECZE Tibor Bors, PhD. szakmai tanácsadó Nemzeti Munkaügyi Hivatal Zalaegerszeg, május 15.
Az „Y generáció” egyeteme
Digitális világ A digitális reklám
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Benedek András – BME GTK APPI Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében V. Országos Távmunka Konferencia Budapest, december 7.
Generációk - kultúrák : információszolgáltatás A - Z-ig
Munkaerő problémák a hazai autóiparban Megoldás három pilléren MAJOSZ Közgyűlés 2012.
 Információs társadalom – a fogalom és ami mögötte van  Másvilág – fiatalok az információs társadalomban  Útikalauz stopposoknak – ifjúsági munka virtuális.
IKT az oktatásban február 25. Körmendy Zsolt
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER 25. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS,
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
1 A „B oldalon” is vannak jó számok, avagy kivezetés a munka világából coaching segítségével Életutak – generációk – ünnepek Szakmai konferencia ISBN:
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
Egyén a szervezetben Vezetés és szervezés BA Pécs.
Az IKT szerepe a gazdaság erősítéséért Ilosvai Péter, IT Services Hungary.
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Tanulás és tanítás a kulturális evolúció rendszerében
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
Közösségi portálok használata
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Metaverzum A jövő virtuális univerzuma. Videójátékok, virtuális világok, web 2.0, Földet ábrázoló online térképek kereszteződése Szimuláció és realitás.
Közösségi oldalak használata
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
Gyermekek a Facebookon Cseh Gabriella Budapest Szeptember 25.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
Miért nem internetezik mindenki? Pintér Róbert Információs Társadalom és Trendkutató Központ Internethajó Be kell hozni a hátrányt,
Készítette: Baráth Péterné, 2013.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Az új csendes generáció Székely Levente
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
Megosztok, tehát vagyok
Hajós Katalin Budapest, június 5.
A kapcsolati hálók szerepe a tudásháló építésében Kis Márta Heller Farkas Főiskola A konnektivizmus a tudásszervezés új paradigmája MAFIOK XXXIII. országos.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
A rendezvény az Emberi Erőforrás Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Wekerle.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Digitális generáció az iskolapadban Bedő Ferenc
Munkaerőpiaci problémák és a szakoktatásban történő változások október 12. Vendéglátás Akadémia roadshow Lajosmizse dr. Böröcz Lajos főtitkár Bándoli.
… ha a munkahelyedre nem várnak vissza?
Munkaerőpiaci problémák és a szakoktatásban történő változások
A VIZSGA FÓKUSZPONTJAI
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Árazási és árképzési elemző Dolgozz velünk az Élet habos oldalán
FORD KARRIER PROGRAM Értékesítők 2. szintű vizsga követelmények
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
Employer Branding - gyakornokok
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
Generációk - kultúrák : információszolgáltatás A - Z-ig
Munkaerő piaci problémák és a szakoktatásban történő változások
Y-Z generációs munkáltatói márka építése a közszolgálatban
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
Előadás másolata:

Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető

Generációs különbségek Veterán generáció: között születettek, a világháborúkat megélt generáció Baby boom generáció: A II. világháború utáni népességrobbanás gyermekei X generáció: között születettek, ők „a kulcsos gyerekek” Y generáció: között született multifunkcionális generáció Z generáció: Között születettek, a világfalu első gyermekei Alfa generáció: 2010 után születettek

Az „X” generáció fő jellemzői Felelősségtudat Függőség az anyagiaktól Biztonságra törekvés Félti a munkahelyét Keményen dolgozik Karrier Lojális Szabálykövető 1. A legnagyobb félelme, hogy munka nélkül marad 2. Hidegen hagyják a digitális technológia vívmányai

Az „Y” generáció jellemzői Egyedi kommunikációs stílus Nyitott a technikai újításokra, szívesen használja Én tudatos (öntudatos) Rugalmas, mobilis Aktív közösségi életet él 1.Szereti élvezni a munkáját, de abszolút nem kötődik 2.„job-hopper”-ek

3. A „Z” generáció: Függ a virtuális világtól Készség szintű számítógépes felhasználó Túlzottan magabiztos Multitasking 1.Elvárásai irreálisan magasak 2.Nehezen utasítható 3.Nem ismeri a munka világát 4.Valószínűleg gyakran vált munkahelyet 5.Fél az elköteleződéstől

Evolúció a toborzásban OFFLINE HIRDETÉSTŐL A KÖZÖSSÉGI PORTÁLOKIG Újsághirdetések valamikor 2000 előtt Az első internetes állásportálok valamikor 2000 után Web2-es technológiák 2002 iWiW, az első magyar közösségi weboldal Facebook 2004, ma hazánkban kb. 5 millió felhasználó, 2,5 millió naponta aktív

Toborzási módszerek a Man at Work-nél Napjainkban: Online adatbázisok: Profession, CVO, Monster, Jobline Online álláshirdetési portálok: CV Centrum, Tjobs, Mérnökállások, Workania Social media platformjai: Közösségi hálózatok – FACEBOOK, LINKED IN, TWITTER Tartalom platformok – YOUTUBE, PINTEREST Virtuális állásexpok

A digitális generáció a kiválasztásban

Motiváció Az „Y” generáció: minél magasabb fizetés és széleskörű béren kívüli juttatások gyors karrier, előrelépési lehetőség minél több szabadidő extrák a munkahelyen a márka A „Z” generáció : mindenből csak is a legjobbat és a legújabbat akarja a márkák bűvöletében él státuszszimbólumok használata elvarázsolják a trendi, digitális munkaeszközök, a high-tech technológia és munkakörnyezet rugalmas munkaidő a vezető azonnali visszajelzése az elvégzett munkáról

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!