Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Integrált ügyfél-kommunikáció a weben

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Integrált ügyfél-kommunikáció a weben"— Előadás másolata:

1 Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
2009. október 21. Bódogh Attila üzletfejlesztési igazgató |skype:bodogh.attila.nextent Nextent Informatika Zrt.

2 Kik vagyunk? Nextent Informatika Zrt.
Üzleti Intelligencia és rendszerfejlesztés 10 éves piaci jelenlét, innovációorientáltság 65 fő IT, közgazdász, informatikai tanácsadó kolléga professzionális üzleti informatikai megoldások hang és adatbányászat, adattárház, elemzés innovatív üzleti célú termékek Hangbányászat Jutalékelszámolás Kommunikáció 1

3 Ezeken a területeken a megfelelő kommunikáció létfontosságú
Mi fontos az ügyfélnek? Ezeken a területeken a megfelelő kommunikáció létfontosságú Forrás: Data Research Kft - Mosaic tanulmányok, 2007 1

4 Pl. IWIW, FACEBOOK, TWITTER
Webes ügyfél-kommunikációs eszközpaletta Nyitottság mértéke Zárt, céges Nyílt, közösségi SAJÁT KÖZÖSSÉG MEGLÉVŐ KÖZÖSSÉG Pl. IWIW, FACEBOOK, TWITTER NYÍLT VÁLLALATI BLOG MEGOSZTÁS Pl. YouTube BLOGOK nyíltság vs. vállalati irányelvek! CÉGES WEBLAP ONLINE CHAT Interaktivitás foka Alacsony és lassú Magas és gyors 1

5 Yepna – egyszerű chat?

6 Yepna – gyors és egyszerű

7 Yepna – a profi háttér

8 yepna.com Chat, de mégis más Több ügyfél párhuzamos kiszolgálása
Skill-alapú ügyfélelosztás Azonnali űrlapok és sablonok Vállalati adatok integrálása Push offer – értékesítési lehetőség Független a meglévő call centertől Több nyelv támogatása Nyílt technológia, könnyű integráció Ingyenes verzió, közösség alapú üzleti modell yepna.com

9 Köszönjük figyelmüket, kérdezzenek bátran!


Letölteni ppt "Integrált ügyfél-kommunikáció a weben"

Hasonló előadás


Google Hirdetések