Emberi erőforrás- gazdálkodás A Menedék Alapítvány emberi erőforrás-gazdálkodása.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Advertisements

„A program megvalósulását az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány a Munkaerő-piaci Alapból támogatja” Záró konferencia június „ Új esély:
MENTORHÁLÓZAT SZEREPE A KIVÁLTÁSI FOLYAMATBAN Intézményi Férőhely Kiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó November 17.
Szülők gyermeknevelési kompetenciájának támogatása „Signals” projekt zárókonferencia Szuhár Mariann.
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
Intézményi Férőhelykiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Kalocsai Szociális Szakellátási Központ kiváltása.
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
PEDAGÓGIAI ÉS KÖZMŰVELŐDÉSI INTÉZMÉNY 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
Az új közbeszerzési törvény megalkotásának körülményei, várható jövőbeli változások május 26. Dr. Kovács László Miniszterelnökség Közbeszerzési Szabályozási.
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
Szabadulás előtt megváltozunk? Mentori tapasztalatok Nagy Kornél október 11.
MESZK Gyermekápolási Szakmai Tagozat Beszámoló Bognár Lászlóné tagozatvezető.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
Dr. Jakab Julianna Budapest, október 29.. A projekt célja, hogy támogassa a nők által tulajdonolt és irányított vállalkozások életlehetőségeinek,
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Könyvvizsgálati dokumentumok áttekintése. Minden olyan információ, ami a könyvvizsgálói vélemény kialakításához fontos és lényeges a könyvvizsgálati dokumentáció.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési.
Képzők képzése a vidéki kistelepülések ökológiai szemléletű gazdálkodásának elősegítésére Szakmai rendezvény szaktanácsadók részére Gödöllő,
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Információs Társadalom Parlamentje, június 1., Budapest
A TISZA MENTŐCSOPORT MŰKÖDÉSE
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
TÁJÉKOZTATÓ ÉS INDÍTÓ BESZÉLGETÉS A LABORVEZETŐKNEK ÉS MINŐSÉGÜGYI MEGBÍZOTTJAIKNAK SZÓLÓ TANFOLYAM TÉMÁIRÓL, SZERVEZÉSÉRŐL EŐZMÉNYEK Korábbi laborvezetői.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
A felsőoktatási tanácsadás országos módszertani fejlesztése
KSH Statisztikai koordinációs főosztály
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
A víziközmű-szolgáltatásról szóló évi CCIX
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
Projektmenedzsment kompetenciák - hagyományos és agilis megközelítés
Kispálné Horváth Mária
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A szaktanácsadásról.
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
Geréby-Kúria október 28-29
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
Szociális ellátást igénybevevők szükségletei – és szolgáltatásai
Diplomás kompetenciák elégedettség a munkával
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
A gyermeki jogok érvényesítése
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
BTMN.
A felsőoktatási kompetenciamérés bevezetése
Természetismereti kirándulásra való felkészüléshez javaslat
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
Új dimenziók a fogyatékos személyek szociális ellátásban
A GWP KKE régió aszálykezelési útmutatója
Intézmény minőségirányítási programja
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
A digitális kapcsolástechnika hajnala, 1989
Iskolai szociális segítő
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
A program értékelése Kerekasztal beszélgetés
Előadás másolata:

Emberi erőforrás- gazdálkodás A Menedék Alapítvány emberi erőforrás-gazdálkodása

Személyzeti munka  A szükségek felmérése, IT döntés fejlesztésre  Felvételi folyamat  Képzési folyamat  Közösségépítő alkalmak  Vezetés  Fegyelmezés

Felvételi folyamat  Hirdetés, keresés, egyeztetés  Találkozás a területi igazgatóval  Felvételi beszélgetés, i smerkedés, ismertetés: alapító okirat, működési alapelvek, hitvallás, feladatok, körülmények, bér  Felvételi jelentkezési lap  Felvétel, a munkaadó képviselőjénél

Képzési folyamat  Próbaidő megkezdése  Ismerkedés a munkával, munkatársakkal, betanulás, beilleszkedés  Oktatási anyagok megismerése a felettes irányításával, és beszámoló arról  A munkaszerződés véglegesítése  Fejlesztési oktatási terv személyére lebontottan, országos rendszerben részvétel (pontrendszer)

Közösségépítő alkalmak  Munkaértekezletek az intézményben  Közösségépítés a területi vezetőnél hetenként  IT megbeszélés havonként Budapesten  „Menedéknapok” a teljes munkatársi közösséggel évente egyszer vagy kétszer  Szupervízió, tréning  Háttérközösségben való részvétel, személyes beszámolás a háttér- közösség felé

Személyes Vezetés  Vezetési gyakorlat A vezetettel eltöltött idő megtervezéseA vezetettel eltöltött idő megtervezése DokumentálásaDokumentálása  Beszámolás Beszámoló a vezető részéreBeszámoló a vezető részére Javaslatok a vezetés folytatásához, egyeztetésJavaslatok a vezetés folytatásához, egyeztetés

Fegyelmezés  Az alapelvek kapcsolatokra és magatartásra vonatkozó fejezete  Megsértésének következményei FigyelmeztetésFigyelmeztetés Együttműködési személyes program megállapodás (3 hónap), vagy/ésEgyüttműködési személyes program megállapodás (3 hónap), vagy/és ElbocsátásElbocsátás