A marketing jelentősége, fontossága Oktatás, szakirányú képzés Munkahelyi teamek, munkatársak Szakirodalom.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
PTE PMMK ÉPÍTÉSKIVITELEZÉSI ÉS MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK MINŐSÉGMENEDZSMENT 4. ELŐADÁS.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
MARKETING.
1 VI. Terjeszkedés Tematika  Marketingmix elemei  Termékpolitika  Árpolitika  Értékesítési csatorna politika  Promóció  Alkalmazott valószínűségszámítás.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Lean rendszerek egységes bevezetési modellje
A TERMÉKÉLETCIKLUS-KONCEPCIÓ
„HUNGARIKUMOK A PARLAMENTBEN” A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA, MINT A „MAGYAR ÖRÖKSÉG” RÉSZE szeptember 26.
Versenyelemzés 8.fejezet.
Michael E. Porter Berencsi Balázs GTK – GM ARFWIM
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Árpolitika a turizmusban
Könyvtári és Informatikai Szövetség
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Alapfogalmak.
Marketingkommunikáció
4. Előadás Vállalatgazdálkodási alapok
Kapun kívüli logisztika A nagy kihívást egyre inkább az jelenti, hogy: -mely csatornákon (beszállítókon) keresztül, milyen költséggel és feltételekkel.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
III. A logisztika jövője
Fejlesztési, stratégiai útmutató
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Marketing mix.
Kérdések a második zh-hoz
A MARKETING KIALAKULÁSA ÉS FEJLŐDÉSTÖRTÉNETE
Bauer András - Berács József:
Demerite módszer. Összehasonlításos módszer T ia az elemzett termék technikai paraméterei Q ia az elemzett termék minőségi paraméterei T ic az etalon.
Stratégia célrendszer
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
1 Gazdasági változások a rendszerváltás után 1990-es évek: Első multinacionális cégek megjelenése Új management kultúra Keleti piac helyett nyugati piac.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
Pénzügyi-számviteli mutatók
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Hatékonyságnövelés, avagy: Buktatók és előnyök a társas praxisban 2014 PMK dr. Bába András – Polequi Bt.
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Marketing alapok Kopcsay László.
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
A vállalatok piacorientációjának hatása a külső és belső környezet, valamint az eredményesség szubjektív megítélésére Készítette: Bareith Tibor III. évfolyam,
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Szegmentáció & pozicionálás.
AZ ELLÁTÁS FEJLŐDÉSE ÉS A MARKETING KIALAKULÁSA
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
„A fürdő és a marketing kapcsolata”. Amire a válaszkeresés irányul:  Hogyan lehet túlélni és kiemelkedni az egészségturizmust jellemző erős versenyben?
Vállalkozásmenedzsment I.
A PIAC.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.
Marketing I. 7. előadás Árpolitika
A kápia paprika lehetőségei az export piacokon
Operatív menedzsment és versenyképesség
2/18/2018 Marketingterv Név.
Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.
Kérdések a második zh-hoz
A STRATÉGIA KIALAKÍTÁSÁNAK FŐBB SZEMPONTJAI
Előadás másolata:

A marketing jelentősége, fontossága Oktatás, szakirányú képzés Munkahelyi teamek, munkatársak Szakirodalom

Marketing-mix Termék Ár Értékesítési csatorna Kommunikáció + az ember

Napjaink csatája Marketing = háború Ellenfél = konkurencia Meghódítandó terület = vásárló Feladat: vevőcentrikus gondolkodás

Fókuszálás Specialista vagy ezermester? Speciális tevékenység – Siker Vond össze erőidet !

A harcmodor Harcmodor választás – a nyerő taktika A taktikát építsük a vállalatba A jó stratégia a taktikán alapul Kalapács és szög

Kerülni a rossz beidegződéseket („neander-völgyi marketing”) Tévhit, hogy a marketing azonos az értékesítéssel A vevő megszerzése fontosabb, mint a gondozása Költség alapú árpolitikát alkalmazunk célárazás helyett A kommunikációs eszközöket egyenként tervezzük egységes marketingkommunikációs eszközök helyett A termékeladás a fő szempont, nem pedig a vevő valóságos igényeinek kielégítése

Nyerő marketingeljárások 1. Győzni a jobb minőséggel Győzni a jobb szolgáltatással Győzni az alacsonyabb árakkal Győzni a termékinnovációval Győzni a folyamatos termékfejlesztéssel

Nyerő marketingeljárások 2. Győzni a gyorsan növekvő piacra való belépéssel Győzni a vevőigények kielégítésével Győzni a vevőigényekhez való alkalmazkodással Győzni a magasabb piacrészesedéssel

PRomo-line Média és Reklámiroda

Közös munka Találkozások Losoncon Helyzetértékelés, tervek Együttműködés lehetősége Új piacok Magyarországon