A marketing jelentősége, fontossága Oktatás, szakirányú képzés Munkahelyi teamek, munkatársak Szakirodalom
Marketing-mix Termék Ár Értékesítési csatorna Kommunikáció + az ember
Napjaink csatája Marketing = háború Ellenfél = konkurencia Meghódítandó terület = vásárló Feladat: vevőcentrikus gondolkodás
Fókuszálás Specialista vagy ezermester? Speciális tevékenység – Siker Vond össze erőidet !
A harcmodor Harcmodor választás – a nyerő taktika A taktikát építsük a vállalatba A jó stratégia a taktikán alapul Kalapács és szög
Kerülni a rossz beidegződéseket („neander-völgyi marketing”) Tévhit, hogy a marketing azonos az értékesítéssel A vevő megszerzése fontosabb, mint a gondozása Költség alapú árpolitikát alkalmazunk célárazás helyett A kommunikációs eszközöket egyenként tervezzük egységes marketingkommunikációs eszközök helyett A termékeladás a fő szempont, nem pedig a vevő valóságos igényeinek kielégítése
Nyerő marketingeljárások 1. Győzni a jobb minőséggel Győzni a jobb szolgáltatással Győzni az alacsonyabb árakkal Győzni a termékinnovációval Győzni a folyamatos termékfejlesztéssel
Nyerő marketingeljárások 2. Győzni a gyorsan növekvő piacra való belépéssel Győzni a vevőigények kielégítésével Győzni a vevőigényekhez való alkalmazkodással Győzni a magasabb piacrészesedéssel
PRomo-line Média és Reklámiroda
Közös munka Találkozások Losoncon Helyzetértékelés, tervek Együttműködés lehetősége Új piacok Magyarországon