What is new about Adecco? Page 1 Adecco Minőségirányítási rendszer.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

SOLVIT Vitarendezés az EU belső piacán Youth on the Move április 30. Külügyminisztérium.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
E-BANKING SUMMIT március 3. Biztonságos kommunikáció biztosítása a pénzintézetek és a hatóságok között Szabó Katalin Termékmenedzsment osztályvezető.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
2011. évi zárás Készítette: Juhász Ágnes. 1. Zárást megelőző feladatok  Leltározás  Folyószámla egyeztetés (kapcsolt vállalkozásoktól egyenlegkérés)
European Commission Enterprise and Industry Az INNO-Way program bemutatása Székesfehérvár november 05.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A portugál ökológiai gazdálkodás jellegzetességei Escola Superior Agrária do Instituto Politécnico de Viseu and Instituto de Desenvolvimento Rural e Hidraúlica.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Hogyan teljesíthetjük a HpT 13§B követelményeit Egy vállalati Compliance Adatbázis terve Dr Lőrincz István Associator Kft.
TARTALOM BREVIÁRIUM – RÖVID MAGYARÁZATOK NÉGY ESZKÖZ BERUHÁZÁSTERVEZÉS ÉS -MENEDZSMENT Bevezetés Főszereplők Az eszközök Tanulság ESZKÖZÖK és ERŐFORRÁSOK.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE május 26.. A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE Beszerzés vs. közbeszerzés Az új közbeszerzési törvény tükrében Willinger Kornél NVMT Elnökségi.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Open SKM Agency Kft. - „...a nyílt szabványok választása egyértelműen okos üzleti döntés...” „... az EU nem válhat a zárt forráskód rabjává,
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
Kiszervezés szolgáltatói szemmel Tóth Zoltán november 9.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
Gazdasági jog IV. Előadás Egyes társasági formák Közkeresleti társaság, betéti társaság.
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
Légy több, mint a diplomád!
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Az „első lépés” TÁMOP
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
TÁJÉKOZTATÓ ÉS INDÍTÓ BESZÉLGETÉS A LABORVEZETŐKNEK ÉS MINŐSÉGÜGYI MEGBÍZOTTJAIKNAK SZÓLÓ TANFOLYAM TÉMÁIRÓL, SZERVEZÉSÉRŐL EŐZMÉNYEK Korábbi laborvezetői.
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
Teljesítményértékelési rendszer
Korrupció érzékelési index 2006 Sajtótájékoztató november 6.
Jakab Péter ügyvezető igazgató MKB Bank ZRt. Bankbiztonság
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Compliance és Corporate Governance
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Európai Építésügyi Technológiai Platform és nemzeti platformjai 2007
A REGIONÁLIS INTEGRÁCIÓK
Az Európai Unió földrajzi vonatkozásai
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
37. AZ EURÓPAI UNIÓ.
Posteinerné Toldi Márta
36. AZ EURÓPAI UNIÓ.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
SeaHunter a „fejvadász” HR-adminisztrációs és toborzási szoftver
Kérdőív a Pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzésének és megakadályozásának ellenőrzésére Készítette: Dancsné Veres Mária 2/24/2019.
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Családi vállalkozások
Intézmény minőségirányítási programja
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Előadás másolata:

What is new about Adecco? Page 1 Adecco Minőségirányítási rendszer

What is new about Adecco? Page 2 … hogy ügyfeleink, munkavállalóink és partnereink bizalmát megnyerjük, és biztosítsuk számukra az állandó, megbízható, jó minőséget a hosszú távú együttműködés érdekében. Ennek tükrében munkánkat, üzleti szabályzatunkat, értékrendünket, felelősségtudatunkat a becsület és tisztesség szilárd köveire alapoztuk. Elkötelezettségünk…

What is new about Adecco? Page 3 Adecco nemzetközi üzleti hálózata Amerika Argentína Bolívia Brazília Kanada Chíle Columbia Costa Rica Dominikai Köztársaság Ecuador Francia Guyana Guadeloupe Martinique Mexikó Panama Peru Puerto Rico Uruguay USA Venezuella Ázsia Ausztrália Kína Francia Polinézia Hong Kong Indonézia Japán-Malaysia Új-Kaledonia Új-Zéland Fülöp-szigetek Szingapúr Dél Korea Tajvan Thaiföld Egyéb Izrael Marokkó Namíbia Nigéria Reunion Dél-Afrikai Köztársaság Tunézia Európa Spanyolország Svájc Svédország Szlovákia Szlovénia Törökország Ukrajna Európa Ausztria Belgium Csehország Dánia Finnország Franciaország Görögország Hollandia Horvátország Írország Lengyelország Luxemburg Magyarország Monaco Németország Norvégia Olaszország Oroszország Portugália Románia

What is new about Adecco? Page 4 Adecco magyarországi üzleti hálózata

What is new about Adecco? Page 5 Minőségirányításunk története 1996: ISO 9002:1994 szabvány szerinti minőségbiztosítási rendszer bevezetése 2002: EN ISO 9001:2001 szabvány szerinti minőségbiztosítási rendszerre áttérés

What is new about Adecco? Page 6 Üzleti környezetünk Tulajdonosok, részvényesek (nemzetközi tőzsdei jelenlét - SOX) Ügyfeleink Munkavállalók Saját munkatársaink Beszállítóink

What is new about Adecco? Page 7 Minőségbiztosítás A termékbiztonság, termékfelelősség mindnyájunkat érintő kérdés, amely az Európai Unió bővülését követően vált még időszerűbbé. Az anyagi és szellemi termékek szabad áramlása megköveteli ezek megbízhatóságát, és megfelelő biztosítását. Célja az állandó jó minőség megőrzése és a partereink számára nyújtott biztonság garantálása. Garanciát nyújt a cégvezetőség részére a cégen belüli folyamatok átláthatóságára és a jogszerű működés biztosítására.

What is new about Adecco? Page 8 EN ISO 9001:2001 Az ISO 9001 egy európai szabvány minőségirányítási rendszer, amely végigköveti a folyamatokat az igény felmerülésétől a teljesítés utáni elégedettség mérésig. Mindazon tervezett és rendszeres tevékenységek összessége, amelyek megfelelő garanciát adnak arra, hogy a megrendelt terméket, szolgáltatást bármikor a megkívánt minőségben fogjuk előállítani és nyújtani.

What is new about Adecco? Page 9 Minőségpolitikánk Célunk, hogy minőségpolitikánk megvalósításával elnyerjük és megőrizzük jelenlegi, illetve majdani megrendelőink elégedettségét. Mottónk: Megőrizzük vezető helyünket a humán szolgáltatások területén és fellépünk a szakma megtisztulása érdekében. A minőségirányítási rendszert minőségpolitikánk szellemében, cégünk sajátosságainak megfelelően alakítottuk ki.

What is new about Adecco? Page 10 Minőségirányítási rendszerünk felépítése Minőségpolitikánk alapján minőségcélokat határoztunk meg, amelyek teljesülését rendszeresen felülvizsgáljuk. Minőségpolitikánk A minőségirányítási rendszer átfogja működésünk valamennyi, minőséget érintő fázisát a vevőigény megjelenésétől annak kielégítéséig, illetve azon túlmenően, magába foglalja a megújulási, innovációs képességet szervezeti, szakmai és metodikai téren egyaránt. Minőségirányítási rendszerünket a dokumentációs rendszer írja le, illetve foglalja magába.

What is new about Adecco? Page 11 Minőségirányítási rendszerünk felépítése Meghatároztuk az összes minőséget befolyásoló folyamatunkat, azok sorrendjét és kölcsönhatásait. Ezután határoztuk meg milyen eljárásokkal, részletes szabályokkal és dokumentációval szabályozzuk működésünket Minőségirányítási kézikönyvünk és eljárásaink alapos ismerete minden belső munkatársunk számára kötelező, melyet belépéskori képzéssel, majd folyamatos tréningekkel érünk el!

What is new about Adecco? Page 12 A rendszer kialakításakor folyamatainkat azonosítottuk, meghatároztuk azok sorrendjét és kölcsönhatásait Piackutatás Szolgáltatástervezés Szerződéskötés Keresések, szolgáltatás Kikölcsönzés/ Kiközvetítés Folyamatos kapcsolattartás és elégedettségmérés Garanciális cserék Elégedettségmérés Az Adecco üzleti folyamata

What is new about Adecco? Page 13 ISO rendszer az Adecco folyamataiban A tevékenységeink, szolgáltatásaink által érintetteket tekintjük érdekelt feleinknek: ügyfeleink, tulajdonosaink, anyacég, munkatársaink, munkavállalóink, egyéb beszállítóink, alvállalkozóink, elégedettségük egyúttal kiegyensúlyozott teljesítményünk záloga versenytársaink.

What is new about Adecco? Page 14 A sikeres minőségirányítási rendszer záloga Szükséges erőforrások biztosítása Munkatársak bevonása Ügyfelek és jogszabályi követelmények fontosságának tudatosítása Rendszeres vezetőségi átvizsgálás Felső vezetés elkötelezettsége: A minőségirányítási rendszer összteljesítmény, minden munkatársunk felelős a saját munkájáért és a nyújtott szolgáltatások minőségért.

What is new about Adecco? Page 15 Felülvizsgálatok (auditok) Éves rendszerességgel felülvizsgálati audit Háromévente megújító audit Ezt megelőzően belső audit a minőségirányítási vezető koordinálásával, belső auditorok segítségével

What is new about Adecco? Page 16 A minőségirányítási rendszer alá tartozó folyamatok - eljárásaink Vezetői feladatok Képzés Fejlesztés Ügyféllel való kapcsolatfelvétel, ajánlatadás, szerződéskötés Munkaerő kölcsönzés, közvetítés, reklamáció kezelés Leépítés menedzsment Munkaügyi ügyintézés, számlázás Beszállítók kiválasztása és értékelése Dokumentumok és feljegyzések Informatikai rendszer Helyesbítő és megelőző tevékenységek, értékelés Belső audit Nem megfelelőségek, reklamációk, hibaelemzés

What is new about Adecco? Page 17 A minőségirányítási rendszer alá tartozó folyamatok Ügyféllel való kapcsolatfelvétel, ajánlatadás, szerződéskötés: ügyfelekkel történő kapcsolatfelvételt és kapcsolattartást kapcsolatfelvételkor történő bemutatkozás (bemutatkozó prezentáció)bemutatkozó prezentáció ajánlatadási és szerződéskötési jogosultságok már velünk együttműködő cégekkel a kapcsolattarás szabályai (ügyfélkérdőív)ügyfélkérdőív partnereinkkel történő elégedettségmérés (elégedettségi kérdőív)elégedettségi kérdőív reklamációk kezelése (garanciális cserék jegyzéke)garanciális cserék jegyzéke

What is new about Adecco? Page 18 A minőségirányítási rendszer alá tartozó folyamatok Kapcsolatfelvétel (AWeb, személyes, telefonos), kiválasztási folyamat, interjú folyamata (interjúlap),interjúlap tárolandó dokumentumok, és ezek biztonsága, hozzáférhetősége munkavállalók alkalmazási feltételei (közvetítés, kölcsönzés) már kikölcsönzött munkavállalókkal kapcsolatos folyamatokat munkavállalói elégedettségmérések (elégedettségi kérdőív)elégedettségi kérdőív reklamációk kezelését Munkavállalók regisztrációja, értékelése és kiválasztása:

What is new about Adecco? Page 19 A minőségirányításból származó előnyeink Szolgáltatás színvonalának egyenletessége térben és időben Átlátható, egységes folyamatok, dokumentáció Kontrolálhatóság Egyszerűbb beavatkozás Biztos alap a minőség továbbfejlesztéséhez Motiváció és megtartóerő a belső kollégák számára Elégedett partnerek Sikeres vállalkozás

What is new about Adecco? Page 20 Köszönöm a figyelmüket A minőség nem fék, hanem gázpedál a továbbhaladáshoz Konklúzió