„Mutasd, csinálom, tudom, nem adom fel” tanári továbbképzési program Malaga 2016. Február 14-23.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Kóstoljon bele” a Vidék Ízébe!
Advertisements

Szakmán innen, szakmán túl Kirándulás a Felvidékre.
Avagy egy hét másképpen 2011/2012. tanév 5. évfolyam SZÜLŐFÖLDÜNK PROJEKT.
JÁSZKISÉRRŐL KÁRPÁTALJÁRA Történelmünk nyomában Kárpátalján - nemzettudat formáló kirándulás -
Készítette: Ötvös Zsolt 13DK. Oktober.6.án indultunk 6-an Németországba gyakorlatra Márton Zsuzsanna tanárnővel. Hosszú út után megérkeztünk észak-németországba.
Amiért érdemes idejönnöd…
A söjtöri Deák Ferenc Általános Iskola látogatása a Tömörkény István Munkaegységben.
Készítette:Tóth Nikolett
Szakmatanulás érettségi után a Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központban (BeTISZK) 1073 Budapest Dohány utca 65.
MAGYAR TANNYELVŰ SZAKKÖZÉPISKOLA
A Hallgatói Mentorprogram működése
Az iskolai szociálismunka
Leonardo da Vinci mobilitási projekt LdV-HU-10-IVT-1051 projekt Disszemináció február 24. Gundel Károly SZKI Alapítványi Est.
Az Üllői úttól a Mont Blanc-ig
Közoktatási projektelemek Készítette: Deli Mária Közoktatási koordinátor.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Jobbágy Piroska
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Galacz Adri
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
Kémiai anyagok felhasználása az iparban Comenius-project.
Nyári tábor 2011.
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
Jól látható, hogy a vendéglátás-idegenforgalom, és a mezőgazdasági szakmacsoportok a legelérhetőbbek, illetve legkeresettebbek. Ezeket a gépészet és a.
Készítette: Bertalan Istvánné A többszörösen hátrányos helyzetű fiatalok szakiskolai képzésének tapasztalatai.
A Mályi-projekt. Bevezető A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is Olyan.
Nomád tábor Magyarkanizsán augusztus Egy kilenc gyerekből és kísérőként Dobszay Ambrusból álló kis csapat indult Magyarkanizsára élmény-táborba.
Diapositive de résumé Heti elmélkedések Uram, segíts nekünk megbocsátani és szeretetünkbe fogadni szeretetünkbe fogadni embertársainkat, embertársainkat,
2005. november 4. Egy híres európai matematikus két dologra volt igen büszke: egyrészt arra, hogy roppant ízletes krumplis fánkot tudott készíteni, másrészt.
"Legyen az esély egyenlő ..."
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Szarka Zsuzsi
LEGYÉL ÖNKÉNTES MOSONMAGYARÓVÁRON A FIÓK IFJÚSÁGI KLUBBAN! "FI Ó K – Ifj ú s á gi Klub ” T Á MOP-5.2.5/B-10/
Projekt 9.B. Remondis  A hétf ő i napon meglátogattuk a helyi szeméttelepet, ahol megnézhettük, hogyan szelektálják és tárolják a hulladékokat.
„Szolnok a vizek városa” Összefoglaló a héten tanultakról.
A következőkben néhány képet láthatnak, amelyek bepillantást engednek a záró találkozó egyes eseményeibe, hangulatába, melyen 9 országból vettek részt.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
Magyarországi tapasztalatgyűjtő kiutazás a „Hagyományaink Gyümölcsei” projekt keretében szeptember
Határtalanul!.
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
 Iskolák magatartása  Tanulók motiváltsága  Szülők elhivatottsága  Gyermekjóléti Szolgálatok, családsegítők, gyámok, nevelőszülők véleménye JULI.
FASORI LABORGYAKORLATOK
Felkészülés Foglalkozások Csapatépítés Szakmai Informatika Kultúra Nyelv.
A tanév rendje 2015/2016-os tanév.
Harruckern János Közoktatási Intézmény Gyula „Zöld út a jövődhöz” május 01. – február 28 TÁMOP B
Bánki Hírmondó Szeptember. SZEPTEMBERBEN TÖRTÉNT…
Szakmai gyakorlat Szarvas április 3. – 16. ERASMUS+ Gál Ferenc Főiskola Szarvasi Gyakorló Általános Iskola és Gyakorlóóvoda, Bölcsöde.
Kaland tábor Táborvezető: viraszkó Anett.
Tovább együtt eredményesen … A FELSŐ TAGOZAT ÍGY.
Svédországi beszámolóm TanumStrand
Köszöntjük a pályaválasztási szülői értekezlet résztvevőit! Nyíregyháza, szeptember 29.
Tanfolyam címe TANÁR NEVE | TANFOLYAM SZÁMA. Tanfolyam leírása  Írja be a tanfolyam anyagának rövid összefoglalását.  Hely  Előadások: hétfőn, szerdán,
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
ÚTI BESZÁMOLÓ Tanártovábbképzés Barcelonàban
Miért gyere a KERI-be?.
Toscana Készítette: Tóthné Kovács Annamária
SZMK Értekezlet május 9..
Határtalanul.
A VAS MEGYEI KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA PÁLYAORIENTÁCIÓ MEGÚJÍTÁSA
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
1 WEEK COURSE FOR EUROPIAN TEACHERS OF GEOGRAPHY AT SECONDARY LEVEL
Mobilitás KA HU01-KA Gépészek Münsterben Mobilitás KA HU01-KA
Dánia.
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakgimnázium
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Tanár neve | Kurzus száma
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Üdv, tanulók! Tanár neve.
Szegedi Deák Ferenc Gimnázium
Erdélyi kirándulás Élmények.
Készítette: Dóka István
Előadás másolata:

„Mutasd, csinálom, tudom, nem adom fel” tanári továbbképzési program Malaga Február

ÉRKEZÉS NAPJA FEBRUÁR 14. Megérkezés estéjén: személyes megbeszélés, projekt programjának ismertetése

Február 15. Hétfő Az első iskola meglátogatása: IES ROSALEDA középiskola Látogatás menete: igazgatóval történt egyeztetés, ismerkedés Iskola végiglátogatása, szakmai vezetéssel A látogatás során megismerkedtünk az iskola oktatási szisztémájával, kérdéseket tettünk fel, hogy átfogóbb képet kapjunk az intézmény szerkezetéről. Megtudtuk, hogy az iskolai egyszerre szakképző központ is, amelyben számos szakmát is oktatnak a gyerekeknek (pl. turizmus, marketing, gépészek, elektronika stb.)

Február 16. Kedd Intézménylátogatás: POLITECNICO JESUS MARIN politechnikum -A látogatás során az igazgató úrral találkoztunk, aki egyeztetésünk során megismertette velünk az intézmény különleges, sokoldalú struktúráját. -Ezután az iskola szaktantermeit, szakmai épületrészeit néztük meg, ahol a tanulók és tanárok munkájába is lehetőségünk volt betekinteni.

Február17. Szerda Kirándulás Ronda városába A kirándulás során megtekintettük a történelmi város nevezetes épületeit és betekintést kaptunk Spanyolország ezen területének történelmi eseményeibe. A délután folyamán kapcsolatfelvétel és megbeszélés a leendő gyakorlati helyekkel.

Február 18. csütörtök Intézménylátogatás: IES PORTADA ALTA középiskola -Igazgatói megbeszélés során betekintést nyertünk ennek a magyar középiskolára leginkább hasonlító intézménynek az életébe. -Az iskolában körbevezettek minket, betekintést nyújtva a helyi fegyelmezési és integrálási módszerekbe, amelyek mindannyiunk érdeklődését felkeltették (pl. hallás-, látássérült tanulók integrálása, gyógypedagógusok, pszichológusok jelenléte) -Az iskolalátogatás után Mijas városába tettünk kirándulást, ahol több múzeum kiállítását megtekinthettük, illetve barokk templombelsőket is fotózhattunk, amelyeket a barokk oktatása során fel tudunk majd használni.

Február 19. péntek Intézménylátogatás: RAFAEL SALINAS oktatási, továbbképzési központ -Az intézmény a felnőttoktatást és továbbképzést szolgálja. Látogatásunkkor tanulók nem voltak, így minden tantermet megtekintettünk, minden szakmai helyiségbe, laborba belátogattunk, ahol óriási mértékű szakmai, eszközbeli felkészültséget, felszereltséget tapasztaltunk. - Az intézmény további előnye, hogy láthatóan a rendszer igyekszik minden lehetőséget megadni minden korosztály számára.

Február 20. szombat Egész napos kirándulást tettünk CORDOBA városába, ahol megtekintettük a helyi nevezetességeket és érdekes, hasznos információkat tudhattunk meg Andalúzia központjáról. Az este folyamán workshop-ot tartottunk, ahol az egész hét tapasztalatait beszéltük meg.

Február 21. vasárnap Vasárnap szabad programunk során Malaga városát barangoltuk be, megtekintettük a város nevezetességeit, elmerülhettünk a kulturális sokszínűségben, megismerkedhettünk a spanyol konyhával.

Február 22. hétfő Utolsó előtti napunkon olyan gyárakba, cégekhez látogattunk el, akik a tőlünk érkező tanulókat fogadják szakmai gyakorlatuk során. Köztük volt egy torremolinosi magyar autószerelő műhelye is. A megbeszélések során információkat kaptunk, hogy hol és milyen gyakorlatot fognak folytatni a fiatalok, illetve mik az elvárások, körülmények. A nap végén az egész heti programot zártuk le, egy tartalmas megbeszéléssel, amelyben összegeztük tapasztalatainkat, élményeinket, megfigyeléseinket. A program szervezője, házigazdánk Zuzana Vancova kiosztotta számunkra az ittlétünket és szakmai munkánkat igazoló iratokat és még kedves helyi ajándékot is kaptunk útravalóul. Ez az utolsó megbeszélés is olyan volt, mint egész heti programunk: profi, tartalmas, élményekkel, tapasztalatokkal teli.

Záró értekezletünkön a továbbképzés teljesítését igazoló bizonyítvánnyal.

Összeállítást készítette: Molnárné Németh Nikolett