„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0033.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
"Adj egy esélyt" - esélyalapú fejlesztés a Mórágyi Általános Iskolában
 A pedagógiai munkát segítő feladatok jogszabályi környezetének ambivalenciája: • A nevelési és oktatási intézmények működéséről szóló 11/1994. MKM rendelet.
Az iskolai szociálismunka
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
Iskolánkról.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
integrációs szaktanácsadó
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Nyitó rendezvény „Motiváló képzések és kapcsolódó szolgáltatások a ”Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP A2-12/ október 18.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
„Fiatalon és képzetten a kisvárosból” TÁMOP A Az elfogadott elszámolható összköltség: Ft Az elfogadott támogatási intenzitás:
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
A tanácsadói tevékenység koordinálása Páll Viktória Ec-Pec Alapítvány.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
A gyakorlatvezető mentor
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Az esélyegyenlőséget szolgáló intézkedések az óvodában Némethné Józsa Ágnes tanácsos, óvodai szakreferens Győr, április 29. Győr-Moson-Sopron Megyei.
BIZTONSÁGOS MÓRAHALOMÉRT Főpályázó: Mórahalom Város Önkormányzata.
Az Inklúziós Index hazai adaptációja
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Patrónus program és ezzel együtt az IPR bevezetése 2007/ 2008-as tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyenlőségének biztosítása céljából.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
I ntegrációs P edagógiai R endszer. INTEGRÁLT NEVELÉS-OKTATÁS: A hátrányos (HH) és halmozottan hátrányos helyzetű (HHH), eltérő nevelési igényű, gyermekek.
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.

A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
HEFOP/2005/2.1.5 ˝HALMOZOTTAN HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TANULÓK INTEGRÁLT NEVELÉSE˝ ˝KARÖLTVE˝ TANULÓBARÁT ISKOLAI EGYÜTTMŰKÖDÉS KIALAKÍTÁSA ZALA MEGYÉBEN.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
PARTNERSÉG AZ OKTATÁSBAN… HAJDÚSZOVÁT MÁJUS 17.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
TÁMOP B ,,Esély a Vass Jenő Óvoda és Bölcsőde gyermekeinek” Halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek támogatásának eredményessége 3.
„Helló barátom!" - közösségi szolgálatra felkészítő tréning sorozat „Tanévzáró Suli – Buli” „Helló nyár, helló barátom!” - komplex nyári vakáció „Viszlát.
ÜNNEPÉLYES NYITÓRENDEZVÉNY Iránytű az esélyhez TÁMOP B
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Barcsák Marianna - KPSZTI
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Előadás másolata:

„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B

MINTACÍM SZERKESZTÉSE A projekt tevékenységei

Pályázati célSszTevékenység A pedagógiai munkát szabályozó dokumentumok átdolgozása úgy, hogy az megfeleljen a heterogén oktatás- szervezés elveinek SZMSZ, PP 1. Dokumentum vizsgálata a projekt kezdetén Dokumentum vizsgálata a projekt végén Pedagógiai munkát szabályozó dokumentumok átdolgozása A HH/HHH tanulók iskolai sikerességét elősegítő, befogadó szemléletet közvetítő pedagógiai módszerek alkalmazási feltételeinek megteremtése 2. Továbbképzés, 16 pedagógus kapott tanúsítványt Átmenetek kezelését támogató a tanulóval fogl. Ped.nak szóló módszertani képzések 4. Továbbképzések, 15 pedagógus kapott tanúsítványt

Átmenetek kezelését támogató, szülőknek és gyermekeknek, tanulóknak szóló programok, tevékenységek megvalósítása 3. Rendezvényszervezés: sporttábor Szakmai szolgáltatás: szakértői támogatás Projektnap lebonyolítás: farsang Közös rendezvény: kirándulás Nyíregyházára "LEG"-ek Workshopok tartása: család-óvoda, óvoda- iskola, alsó-felső, felső-középiskola, záró

Az intézményen kívüli partneri kapcsolatok erősítése, a helyi és településen kívüli kapcsolati háló szélesítése 6. Kulturális programok szervezése: Ki Mit Tud? a Csigaházzal a Hunyadiban, Színházlátogatás Db. Együttműködések kialakítása - közös munkacsoportok felállítása A HH/HHH tanulók szüleinek bevonása, közösségi rendezvények szervezése 7. Programok szervezése: RF:Advent, HM: Karácsony Szülői Klub felállítása és működtetése: -anya- gyermek, -deviáns viselkedés, - pályaválasztás, -Bakancstúra ÖRO-val együttműk. és a roma családok bevonását segítő tev. 8. Népismereti foglalkozások: Bihari Múzeum + múzeumpedagógiai foglalkozás

Félévente és a projekt fizikai befejezésekor a honlapon a projekt előrehaladásról beszámolni kötelező 9.Honlap fejlesztése és működtetése A tanulók részére, egyéni fejlesztési terv elkészítése, mentorálási tevékenység nyújtása 10 Gyermekek, tanulók egyéni fejlesztéséhez kapcsolódó mentorálási feladatok ellátása, 117 tanuló - tanulónként 24,5 óra, 24 pedagógus Egyéni fejl. tervek elkészítését megelőző fejlesztést támogató bemeneti mérések alkalmazása, mérőanyagok kidolgozása 11.Egyéni fejlesztési tervek elkészítése

Továbbtanulást támogató tev., pályaorientációs programok kidolgozása és megvalósítása 14. Munkacsoport felállítása a továbbtanulás elősegítésére A HHH tanulók sikeres felzárkóztatását támogató modell értékű programok 1.Workshopok szervezése Programadaptáció esetén a megvalósításhoz kapcs. tanácsadó igénybevétele 2. IPR, IPR-t támogató folyamattanácsadói szolgáltatás

Modell értékű programok továbbfejl.3. Szakmai dokumentumok elkészítését szakértői vélemény készítése Szocializációt segítő rendezvények szervezése4. Szabadidős tevékenységek: Hunyadi: kirándulás Nyíregyházára Rákóczi: roma kult. műsor Rendezvények szerv. a helyi társ. bevonásával, mely hozzájárul a befogadó attitűd fejl.hez 5.Rendezvényszervezés

Komplex fejlesztést elősegítő mérőanyagok alkalmazása 7.Mérőanyag kifejlesztése munkacsoportban Intézmények közötti horizontális tanulásra alkalmas tevékenységek lebonyolítása 9. Hospitáció, a projekt célkitűzéséhez kapcsolódó programok szervezése A pedagógiai munkát segítő szakemberek bevonása 10. Szakemberek igénybevétele: pszichológus: autogén tréning, stresszkezelés

MINTACÍM SZERKESZTÉSE (PROJEKT INDIKÁTORAI) Számszerűsíthető eredmények

Mutató neve Típus (kimenet/eredmén y) MértékegységBázisérték Projekt zárásakor elért Célérték elérésének időpontja A programba bevont halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek/tanul ók száma kimenetfő Projekt fizikai befejezése A program keretében továbbképzett pedagógusok száma kimenetfő1631 Projekt fizikai befejezése Átmenetek kezelését támogató programok száma kimenetdb66 Projekt fizikai befejezése

A szülők bevonásával zajló programok száma kimenetdb88 Projekt fizikai befejezése A kapcsolati háló bővítése érdekében megkötött és aktív együttműködési megállapodások száma kimenetdb36 Projekt fizikai befejezése A továbbtanulást támogató, továbbá pályaorientációs programok száma (kizárólag az iskolák esetén vállalandó) kimenetdb44 Projekt fizikai befejezése

MINTACÍM SZERKESZTÉSE KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!