A 3B ŐSZINTE SZABÓ, A „CSÁSZÁRAI” NEM LEHETNEK NEVETSÉGESEK! ÉLŐ CSAPATELEMZÉS A 3B-VEL SZEMÉLYISÉG ÉS VISELKEDÉS ALAPOKON PALENCSÁR MIKLÓS ÉS A 3B TEAM.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Területi koordinációs kapacitások vizsgálata Szepesi Balázs A területfejlesztési értékelések bemutatása – workshop április 2 5.
Advertisements

Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
„Régi jó földből – új erős hajtások”. Miért jelentkezek az SZMT Elnöki poziciójára? - Elvira •Mert nagyon sokat kaptam ettől a közösségtől, Tőletek és.
SZOMSZÉDVÁRAK A határ menti településközi együttműködéshez szükséges kompetenciák fejlesztése a Nyugat-Pannon Eurégióban.
2005. Operációkutatás Ferenczi Zoltán. Széchenyi István Egyetem Operációkutatás eredete •második világháború alatt alakult ki •különböző szakmájú emberekből.
Szervezetfejlesztés, vezetésfejlesztés
DPR kommunikáció alapelvei
A stratégiai tervezés módszertana
1 A „B oldalon” is vannak jó számok, avagy kivezetés a munka világából coaching segítségével Életutak – generációk – ünnepek Szakmai konferencia ISBN:
Egyén a szervezetben Vezetés és szervezés BA Pécs.
1 MTA Tudásmenedzsment Albizottság III. workshop „Leadership” dilemmák a tudásmenedzsment szemiformális együttműködési modelljében február 23. Dr.
Social label – társadalmilag felelős munkáltató minősítés Garadnay Tea
Pénzügyi előadás pályázói információs napra TÁMOP /1.
Mitől működik? Az optimális tanóra modellje A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell Szakmai információs nap a tanítási gyakorlatokról TÁMOP – 08/1/B
A kutatási program rövid bemutatása
A pedagógia alapjai 3. előadás Emberformáló folyamatok: szocializáció, nevelés, a nevelés lehetőségei és korlátai Birta-Székely Noémi BBTE, Pszichológia.
AZ UNIÓS FEJLESZTÉSEK EX-POST ÉS IDŐKÖZI ÉRTÉKELÉSEI AZ EURÓPAI BIZOTTSÁG ÉS A VISEGRÁDI ORSZÁGOK MEGKÖZELÍTÉSÉBEN AZ UNIÓS FEJLESZTÉSEK EX-POST ÉS IDŐKÖZI.
Az ÚMFT SLA rendszere - a független értékelő szemszögéből -
1. előadás.
A szakdolgozat készítés minőségirányítási aspektusai
A szervezeti problémák kezelése
Szervezetfejlesztési Program
Operációkutatás eredete
Óvodai portfólió Ferenczei Éva óvodapedagógus
Horváth István, CFA K&H Befektetési Alapkezelő Zrt. Befektetői szemmel.
Kiválasztás: érvényesség, megbízhatóság az interjú és az Assesment Center módszere esetén Barta Bea
Önéletrajzírástól a munkába állásig - gyakorlati tanácsok a szakképzett munkaerő és a munkáltatók eredményes találkozásához június 24.
Nyersen vagy főzve, avagy mitől ízletes? gondolatok - gyakorló „szakácsoknak” gondolatok - gyakorló „szakácsoknak” „Az igazat mondd, ne csak a valódit,
Emberi Erőforrás Menedzsment Kiválasztás - Alkalmazás
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK 1.A MENEDZSMENTRŐL ÁLTALÁBAN - KÖZÉPPONTBAN: AZ EMBER 2.A CSOPORTOK MŰKÖDÉSE 3. KOMMUNIKÁCIÓ 4.MOTIVÁCIÓ 5.VEZETÉSI.
A COACH-bioenergy projekt eredményeinek bemutatása
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
Társadalmi és kultúraközi kommunikáció I.
Tervezők észrevételei Boda János Dr. Patziger Miklós. MMK.
KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
EASY e-HR ® Automatizálja HR adatbázisát egyszerűen.
Szakdolgozat címe Szakdolgozó neve Konzulens: Konzulens neve
FEMIP „Minőségfejlesztés a felsőoktatásban” TÁMOP / Bángi-Magyar Attila szakmai vezető OFI Szakmai Napok december 7.
Inessza Goldberg Izraeli Tudományos Grafológiai Társaság.
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
Hatékonyság. Ügyfélközpontúság. Modernizáció. Diplomás pályakezdők kiválasztása és beillesztése a MÁV csoportnál Kiss Mária Humánerőforrás fejlesztés vezető.
Munkakörelemés és –tervezés röviden
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
Településfejlesztés 2014/15. tavaszi félév Csíkszeredai képzési helyszínen Urbánné Malomsoki Mónika
Településfejlesztés 2014/15. tavaszi félév Követelményrendszer Urbánné Malomsoki Mónika
P EDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLAT RÉGEN ÉS MOST Készítette: Szabó Katalin Konzulens: Dr. Simonics István egyetemi docens 2016.
Stratégiai management Keczeli Csaba C. Egyetemi Docens Információtechnológiai alkalmazások és szolgáltatások fejlesztése Tanszék.
Tájékoztató NGM_AK004. Fogadóóra Szorgalmi időszakban szerdán és óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
Tájékoztató NGM_AK004.
„Útban a Minősített Könyvtár cím felé” Gödöllő, 2016.szeptember.28
Márkus Lászlóné Intézményvezető Közoktatási szakértő
Női karrier korhatár nélkül
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Koncz Nikolett Andragógia II. évfolyam Konzulens: dr. Szegál Borisz
„NYOMKERESÉS” Petőfi az interneten
A munkaerőpiac mai kihívásai
HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 2. Önértékelési fázis 9. előadás
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Tájékoztató NGM_AK004.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 2. Az önértékelés végrehajtása 5
Játékosított kooperációs tréning a hatékony közös munkáért
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 3
SUSANNEK VOLT EGY ÁLMA…
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Az SZMBK Intézményi Modell
ROMA STRATÉGIAVÁLTÁS A MUNKAERŐGAZDÁLKODÁSBAN
HR. Digitalizáció. Profit.
Építs a külföldi szakmai gyakorlatra álláskereséskor!
Előadás másolata:

A 3B ŐSZINTE SZABÓ, A „CSÁSZÁRAI” NEM LEHETNEK NEVETSÉGESEK! ÉLŐ CSAPATELEMZÉS A 3B-VEL SZEMÉLYISÉG ÉS VISELKEDÉS ALAPOKON PALENCSÁR MIKLÓS ÉS A 3B TEAM

A TANMESE…

3B IDEOLÓGIA: CSAPATELEMZÉSEK TERÉN PROFESSZIONALISTA-EMBERKÖZPONTÚ HOZZÁÁLLÁS FELELŐSSÉGTUDAT AZ ELEMZETT EMBEREK SORSA IRÁNT A DÖNTÉSHOZÓI POZÍCIÓ FELELŐSSÉGGEL JÁR KOLLÉGÁINK ÉLETMINŐSÉGE, SORSA IRÁNT TARTOZUNK FELELŐSSÉGGEL HR- ÉS SZAKMAI VEZETŐK FELELŐSSÉGE OBJEKTÍVEN MÉRNI AZ EMBEREKET EZ CSAK SZEMÉLYISÉG ÉS VISELKEDÉS ALAPÚ KOMBINÁCIÓVAL TÖRTÉNHET URALKODÓ GENERÁCIÓ MÓDOSULÁSA MO-N (3 764 FŐ): 28% IDŐSEBB GENERÁCIÓK MÓDOSULÁSA MO-N ( FŐ): 52% HR-SZAKMÁN ÁLL, HOGY ENGEDIK-E NEVETSÉGESSÉ VÁLNI A KOLLÉGÁIKAT, VEZETŐIKET!

VIZSGÁLAT ALAPJA −Tartalom és forma vizsgálata, összevetése −Hobbi személyiség alapú vizsgálata −Karrierút személyiség alapú vizsgálata −Social media jelenlét vizsgálata (beazonosítás: fénykép, szül.dátum, lokáció, egyéb) −Születési dátum (kód) vizsgálata (szociológiai, társadalmi kódok) −Generációs együttható vizsgálata (gazdasági, társadalmi környezet) VIZSGÁLAT FOLYAMATA −Adatbevitel a 3B CV-elemző rendszerébe −Automatikus adatfeldolgozás −Elemzői értékelés −Egyedi tanácsadói értékelés igény esetén −Maximum: 24 óra időtartam alatt VIZSGÁLAT EREDMÉNYE −Eredeti személyiség (elsődleges/másodlagos) beazonosítása −Egyértelmű IGEN/NEM válasz a konkrét pályázó alkalmasságával kapcsolatban −Egyértelmű IGEN/NEM válasz az adott céggel/szektorral/trenddel kapcsolatban −Interjúra kiválasztott jelöltek 92%-a alkalmas a meghirdetett pozícióra −A „short list” megbízó általi 92%-os elfogadása 1. 3B CV-ELEMZŐ RENDSZER

PÉLDA 1: MÓDOSULÁS MÉRTÉKE: 48% / GENERÁCIÓ: URALKODÓ (ŐSZINTE) 2. 3B EGYÉNI ÉRTÉKELÉSEK, 4 POLES WLPB

PÉLDA 2: MÓDOSULÁS MÉRTÉKE: 69% / GENERÁCIÓ: URALKODÓ (NEM ŐSZINTE) 2. 3B EGYÉNI ELEMZÉSEK, 4 POLES WLPB

PÉLDA 3: MÓDOSULÁS MÉRTÉKE: 39% / GENERÁCIÓ: ÖNMEGVALÓSÍTÓ (ÜZENET) 2. 3B EGYÉNI ELEMZÉSEK, 4 POLES WLPB

PÉLDA 4: MÓDOSULÁS MÉRTÉKE: 17% (+26%) / MAGÁNÉLETI PROBLÉMASPIRÁL 2. 3B EGYÉNI ELEMZÉSEK, 4 POLES WLPB

KOSZORÚSLÁNY KRÍZISHELYZET

3. 3B ÉRTÉKELŐ WORKSHOP, 4 POLES WLPB 1. lépés: nyitás, figyelemelterelés Önmegvalósító játék a beazonosítással 2. lépés: rendszer bemutatása, bizonyítás Professzionalista tanácsadói tájékoztató 3. lépés: egyéni értékelés, most ugrik a… Emberközpontú rövid beszélgetések 4. lépés: csapattérkép, terelés a „közös” felé Emberközpontú, csapatépítő beszélgetés 5. lépés: generációs térkép, érdeklődés fokozása Uralkodó stratégiai előadás 6. lépés: záró játék, levegő kifúj, ugye jó volt? Önmegvalósító, egyedi, nem várt játék

4. 3B TANÁCSADÓI PREZENTÁCIÓ A MENEDZSMENT FELÉ EREDETI SZEMÉLYISÉG CSAPATTÉRKÉP MÓDOSULT (JELEN) SZEMÉLYISÉG CSAPATTÉRKÉP

ZÁRÓ HANGULAT