Felvételi eredmények 2010 Felvettek Keresztfélév Felvettek Alapeljárás Felvettek Pótfelvételi Összes felvett Összesen államikölts. állam i költs.állam.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Bemutatkozik a Georgikon
Advertisements

Pályaorientáció Miért fontos már most? Honnan tudok tájékozódni?
Az orvosok és szakdolgozók elvándorlásának hatása az egészségügyi ellátás színvonalára Dr. Balogh Zoltán ELTE TáTK- AstraZeneca 15. Egészség-gazdaságtani.
Rendőri képzési modellek Németországban Prof. Dr. Fórizs Sándor egyetemi tanár ny. r. ddtáb.
PÁLYAKÖVETÉS A XÁNTUS JÁNOS GYAKORLÓ KÖZÉPISKOLÁBAN A 2009/2010. TANÉV VÉGZŐS DIÁKJAINAK PREFERENCIÁI AZ 1. HÁROM HELYEN MEGJELÖLT FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK.
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév Tájékoztató a térségi integrált szakképző központok számára Baskiné Lipka Gabriella.
A felsőoktatási felvételi eljárás Dr. Bakos Károly.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Merre tovább a középiskola után?. Ha megszerezted az érettségit, tovább mehetsz.. /1. többciklusú képzés/
Erdély és Partium A Kárpát Régió Üzleti Hálózat tevékenysége Erdélyben és a Partiumban Király Csaba Irodavezető – KRÜH Nagyvárad-i iroda november.
A Hulladékgazdálkodási technológus FSZ átjárhatósága és kredit beszámíthatóság KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI AGRÁRMÉRNÖKI BSc.
TÁJÉKOZTATÓ AZ IGAZSÁGÜGYI MINISZTÉRIUM ÁLTAL TÁMOGATOTT JOGÁSZÖSZTÖNDÍJAKRÓL PTE ÁJK
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
MIÉRT AZ AVASI? németes szemmel. Németes képzésformáink:  5 éves német két tanítási nyelvű képzés  emelt óraszámú német tagozat  németet lehet tanulni.
MIBŐL VALÓSULHATNAK MEG A HELYI STRATÉGIÁK? REGIONÁLIS PÁLYÁZATI FORRÁSOK.
A MEGALAPOZÓ KUTATÁSOKRÓL A felsőoktatás és a munkaerőpiac kongruenciájának mintázatai Jancsák Csaba PhD SZTE JGYPK AHI ATT TÁMOP A/1-11/
Befolyást a gazdaságnak a felsőoktatásban! Dr. Parragh László elnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk… Beszámoló –Mérleg –Eredménykimutatás.
PIHENŐIDŐK. 1. Pihenőidő fajtái 2. Rövid pihenőidők 3. Szabadság 4. Rendkívüli szabadidők.
Gate to Europe Zárókonferencia Dr. Tráserné Oláh Zsuzsanna CSMKIK titkár november 27. Szabadka.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
A TANULÓSZERZŐDÉS, MINT A DUÁLIS KÉPZÉS MOTORJA InnoLignum Sopron Erdészeti és Faipari Szakvásár és Rendezvénysorozat Szeptember 8. Soproni kereskedelmi.
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
Prof. Dr. Rosivall László
A szakiskolák aktuális problémái
Felvételi információk
Képzők képzése a vidéki kistelepülések ökológiai szemléletű gazdálkodásának elősegítésére Szakmai rendezvény szaktanácsadók részére Gödöllő,
A 2017-es felsőoktatási felvételi pontszámítás
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
A Szent István Egyetemről
TÁJÉPÍTÉSZETI és TELEPÜLÉSTERVEZÉSI KAR
WORKSHOP A DUÁLIS KÉPZÉSEKRŐL
2017. Szeptemberében induló képzések
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
2015. évi, Víz Világnapi „IX. FOTÓPOSZTER PÁLYÁZAT A VÍZRŐL”
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Tóth Dániel Tanársegéd
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Mikáczó Viktória tanársegéd
A HEVES MEGYEI KORMÁNYHIVATAL MUNKAÜGYI KÖZPONTJÁNAK 2011
Szakmai tanulmányút az SZFPII
A Budapesti Corvinus Egyetem mint díjnyertes pályázó tapasztalatai
A „Multidiszciplináris Kutatóközpont” bemutatása
VIK - Mérnökinformatikus szak
Miért válasszuk a BME VIK-et?
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Miért Választottam a BME-t?
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Készítette: Boros Bence
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
Mérnökinformatikus alapszak
mérnök leszek a3 feladat
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
Szakdolgozat címe Készítette: Hallgató neve, Neptun kódja, szakiránya
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Dr. Szamosi Zoltán adjunktus
A Felsőoktatási Információs Rendszerről
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
Merre tovább a középiskola után?
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
A szerbiai gazdasági felsőoktatás kihívásai
Készletek transzformációja
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Tantárgyválasztás 2018 Kovács Zoltán igazgatóhelyettes.
Tantárgyválasztás 2019 Kovács Zoltán igazgatóhelyettes.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ által végrehajtott TÁMOP program eredményeinek bemutatása.
Előadás másolata:

Felvételi eredmények 2010 Felvettek Keresztfélév Felvettek Alapeljárás Felvettek Pótfelvételi Összes felvett Összesen államikölts. állam i költs.állam i költs.államikölts (+38%) (+5,44%) Képzési forma/tagozat Támogatott felvettKöltségtérítéses felvett AN (agrár) AN (turizmus) AL (agrár) AL (turizmus) FSZ MSc (magyar) MSc (angol) Összesen:

Agrárkarok sorrendje évi felvett hallgatói létszám szerint (FELVI.hu) Összes felvett 2010 SZIE MMK (Gödöllő) 857 Georgikon581 DE MTK (Debrecen) 491 BCE KERT (Kertészeti) 466 BCE ÉTK (Élelmiszeripari) 379 KRF AVK (Gyöngyös) 324 NYME EMK (Erdőmérnöki) 262 KE ÁTK (Kaposvár) 203 NYME MÉK (Óvár) 185 SZIE ÁTK (Állatorvosi) 159 SZTE MGK (Vásárhely) 157 BCE TÁJK (Tájépítészeti) 144 TSF MVK (Szarvas) 119 SZF MMF (Mezőtúr) 96

A hazai 162 egyetemi, főiskolai kar összesített oktatói rangsorában elfoglalt helyünk Országos rang Országos rang1322 A hazai 22 agrárkar összesített oktatói rangsorában elfoglalt helyünk

nemegyszertöbbször 85,9%14,1%0% nem dolgozik ,3%54,7%30,2%11,6% 1,2% 0% A Georgikonon 2002-ben végzett mérnökök elhelyezkedési adatai gazdászok Részesült-e munkanélküli segélyben? Hányadik munkahelyén dolgozik jelenleg?

Jelenlegi munkakörében a szakterülete megfelel-e az egyetemen tanultaknak? nemrészbenigen 26,4%44,8%28,7% Menyire elégedett jelenlegi munkájával? egyáltalán nem teljes mértékben 3,5%9,3%29,1%37,2%20,9%

egyáltalán nem teljes mértékben 9,4%21,2%30,6%25,9%12,9% Menyire elégedett jelenlegi fizetésével?