Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
Advertisements

Pályaorientáció Miért fontos már most? Honnan tudok tájékozódni?
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben Készítette: Szilágyi Sándor szakképzési igazgató-helyettes január DSZC Brassai Sámuel.
TÁJÉKOZTATÓ AZ IGAZSÁGÜGYI MINISZTÉRIUM ÁLTAL TÁMOGATOTT JOGÁSZÖSZTÖNDÍJAKRÓL PTE ÁJK
ÉRETTSÉGI Tájékoztató a évi tavaszi érettségi vizsgákról.
Pedagógia szak - szakos tájékoztató -. Mit tanulunk a pedagógia alapszakon? Alapozás:  Tanulás, kommunikáció, szocializáció; Bevezetés a pszichológiába;
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
A villamosenergia–ipari sportmozgalom eredményei és aktuális kérdései - A szociális partnerek együttműködése az iparági sportmozgalomban EVDSZ II. Taggyűlés.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
Pályaválasztási tanácsadás
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
ENZIMOLÓGIA ősz Szeptember 6. Barta Zs.: Általános alkalmazott enzimológiai ismeretek Szeptember 13. Barta Zs.: Pektinázok és lipázok Szeptember.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Kispálné Horváth Mária
Magyar Tudományos Művek Tára
MTMT szervezeti hierarchia kialakítása a Széchenyi István Egyetemen
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
szakmai referens, országos versenyszervező
Műszaki Anyagtudományi Kar Öntészeti Intézet
CSOPORT - A minőségellenőrök egy megfelelő csoportja
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
KÖZÉRDEKŰ A Filozófia és Tudománytörténet Tanszék Facebook oldala: BME Filozófia.
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
Energetikai gazdaságtan 2017.
középfokú felvételi eljárás
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Zenei tehetségek mentorálása és egyéni fejlesztése
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Hallgatói juttatási rendszer
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
Tárgy és kurzus hirdetés 2018/19/2
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Rappai Gábor, szeptember 25.
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Érveléstechnika-logika
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Üzlezi információelemző specializió
2008 Mit kell tudnom a tudományos diákköri munkáról
A statisztikus elemző specializió
Kattintson a megfelelő gombra a vetítés elkezdéséhez!
Előadás másolata:

Anyagtudományi tehetséggondozó program

A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben jobban átlátva tanterven felüli, kombinált feladatok végrehajtásával teljesítik a tárgyakat. A programból kiválasztani azokat a hallgatókat, akik anyagtudomány-anyagtechnológia iránt komolyan érdeklődnek, tudományos munkát végeznének. A tanszék projektmunkáiba bevonni a program résztvevőit. A hallgatóknak a „hagyományos” tantervi feladatokon túli feladatok végrehajtásában nagyobb hangsúlyt kapjon az egyéni munka, a csoportmunka és az előadói készség fejlesztés elsajátítása.

Miért éri meg a hallgatónak? Kapcsolati tőkét nyer (oktatói oldal + ipari partnerek), TDK – Diploma munka témát, konzultációt kap, ezáltal a folyamatot időben el tudja nyújtani a program során, Publikációs lehetőségek, konferencia szereplési lehetőség, Céges kontaktjainkhoz nyári gyakorlatra tudjuk irányítani, Demonstrátori lehetőségek, Személyes konzultációs lehetőségek a tanszék munkatársaival, Tanszéki könyvtár, szoftver használati lehetőségek, Műhely használat, irányított foglalkozások, Ösztöndíjhoz többlet pontok lehetősége (OE ösztöndíj, Köztársasági ösztöndíj, alapítványi ösztöndíjak), Erasmus, IAESTE programokhoz plusz pontok lehetősége

Programba jelentkezés feltételei Anyagtudomány I. félévközi jegy legalább jó eredménnyel való teljesítése vagy Anyagtudomány I. tárgy eredményes teljesítése és oktatói ajánlás Felvételi elbeszélgetés A jelentkezők közül a tanszék egy felvételi eljárás során dönt!

Határidők Tájékoztatás –Előadáson 13. héten 2. zh időpontban –Személyesen december órától 114 tanterem Jelentkezési határidő: január 06. Felvételi zh január 8. (Azoknak, akik más intézményben hallgatták az Anyagtudomány tantárgyat.) Felvételi elbeszélgetés január 8.; január 11. Eredmény: január 11.

Kérdések