 A községi önkormányzat a KEOP – 2368 – 1 /2012 pályázattal 90 006 290 Ft vissza nem térítendő támogatást nyert iskolánk felújítására, teljes egészében.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
Advertisements

„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
TÁMOP „ KOMPETENCIAFEJLESZTÉS SALGÓTARJÁNBAN” SKÁID ARANY JÁNOS TAGISKOLA.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
Gyermekjóléti Szolgálatok IV. Országos Konferenciája Az iskolai agresszió megelőzése és kezelése - a MFPI projektjének bemutatása október 28. NÉMETH.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
Kocsis Tibor Kaposvár, március 01. Vállalatok K+F+I tevékenységének támogatása.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
K ÖZNEVELÉSI SZAKÉRTŐK FELKÉSZÍTŐ MŰHELYMUNKÁJA T ÁMOP március 17 Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Gödöllői Tankerülete és Aszódi.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
A év értékelése és a év újdonságai
Új típusú tehetséggondozás a gyógypedagógiában
Az EGT és Norvég Alapok ( ) eddigi eredményei
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
A magyar LLG Tanács ülése
Mayer József Budapest február 27.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
A Digitális szakadék csökkentése (GINOP-6. 1
VEZETŐI ÉLETPÁLYAMODELL – PORTFOLIÓ BŐVÍTÉS
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
HHR.
Intézményvezetői célkitűzések
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Felhasználóképzés a kórházban
DARUS.
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
SZÉCHENYI PROGRAMIRODA
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
LEADER LEADER Intézkedések a Déli Napfény LEADER Egyesület területén
Lorem ipsum.
Iskolai szociális segítő
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Előadás másolata:

 A községi önkormányzat a KEOP – 2368 – 1 /2012 pályázattal Ft vissza nem térítendő támogatást nyert iskolánk felújítására, teljes egészében ökológiai célokat megvalósítva. Így került sor június 1-től augusztus 31-ig az épület szigetelésére, nyílászárók cseréjére, a megújuló energia hasznosítására. Az éves melegvíz-szükséglet előállítási költség 60%-ának kiváltása napkollektorokkal, az éves elektromos áram költség 80%-ának kiváltása napelemes rendszerrel, az épület fűtési költségének csökkentése 50%-kal. (DVD mellékletben a Szabadi Szó újság ide vonatkozó cikke.)

 Intézményünk 2012 nyarán pályázatot nyújtott be a Társadalmi Megújulás Operatív Program Innovatív iskolák fejlesztése című TÁMOP / kódszámú felhívásra, melyen Ft támogatási összeget kapott. Megvalósulásának kezdete március 18., befejezésének napja szeptember 30. A pályázat három pillérre épült. Az első és leginkább támogatott: a tanulók számára szervezett programok, a második a pedagógusok szakmai továbbképzése, a harmadik a tárgyi feltételek javítása.

 május 16.: Német nyelvi vetélkedő 1.  július : Ökotábor 1.  : Informatika szakkör 1.  szeptember 20.: Egészségnap 1.  május.10. Ökonap  május. 30. Közlekedjünk biztonságosan: „Pindur-pandúr KI MIT TUD „ országos vetélkedő.  június 3. : Egészségnap 2.  június 11.: Sportnap a felső tagozaton  június 12.: Egészségnap 3.

 június : Ökotábor 2.  : Informatika szakkör 2.  : Úszás oktatás (3. évf.)  szeptember 26.: Egészségnap 4.  október 3. : Sportnap az alsó tagozaton  március 25.: Németnyelvi vetélkedő  : Esetdokumentáció készítésének módszertana  április 30. : Egészségnap 5. Tihany

 A tanulók egymáshoz való viszonyára hatni, hogy ezáltal magukra, a környezetükre, cselekedeteikre odafigyelő személyekké váljanak.

 november 25. : Konfliktuskezelés gyerekeknek 1.  november 25. : Mentálhigiénés esetmegbeszélés pedagógusoknak 1.  november 27.: Mentálhigiénés tanácsadás gyerekeknek 1.  április 29.: Mentálhigiénés tanácsadás gyerekeknek 2.  április 30.: Mentálhigiénés tanácsadás gyerekeknek 3.

 május 7.: Konfliktuskezelés gyerekeknek 2.  május 7.: Mentálhigiénés esetmegbeszélés pedagógusoknak 2.  május 13.: Családi életre nevelés gyerekeknek 1.  május 14.: Családi életre nevelés gyerekeknek 2.  március 5.: Családi életre nevelés gyerekeknek 3.

 március 9.: Családi életre nevelés gyerekeknek 4.  március 10.: Konfliktuskezelés gyerekeknek 3. és 4.  március 11.: Családi életre nevelés gyerekeknek 5.  március 11.: Mentálhigiénés tanácsadás gyerekeknek 4.  március 24.: Családi életre nevelés gyerekeknek 6.

 március 24.: Mentálhigiénés esetmegbeszélés pedagógusoknak 3.  március 30.: Mentálhigiénés esetmegbeszélés pedagógusoknak 4.  Összesen: 18 alkalom. Pedagógusoknak:  április 13.: Jó gyakorlat átvétele (Veszprém)

(ORSZÁGOS, MEGYEI, REGIONÁLIS):  FÖLD NAPJA VETÉLKEDŐK  KATASZTRÓFAVÉDELEM  RAJZPÁLYÁZATOK (eredményeink a Szabadi Szó újságban is megjelentek )

 – sportszerek, a mindennapos testnevelés bevezetéséhez kapcsolódó eszközök  – IKT multimédiás, valamit prezentációs eszközök (laptop, projektor, digitális kamera…)  – szemléltető eszközök, tantárgyakhoz használható eszközök  - fejlesztő játékok  - irodaszerek

 A tantestületünk átlagéletkora 45 év körül van, ami azt jelenti, hogy van tapasztalatunk, de jó megújulni. Sokkal „érdekesebben” tudunk hatni így a tanulókra, szervezni számukra a programokat, motiválni őket.  A képzéseink délutánonként és szombatonként voltak.

MÓDSTERTANI SZAKMAI  JÓL ALKALMAZHATÓ TECHNIKÁK, PRAKTIKÁK ELSAJÁTÍTÁSA  DOKUMENTÁLÁS új feltételeknek megfelelően.  IKT eszközök használata  ISMERETEK MEGÚJÍTÁSA  IKT ISMERETEK

 1. Társas kapcsolatok fejlesztése, viselkedéskultúra -20 FŐ  2. Szenvedélybetegségek elleni küzdelem a közoktatásban -1 FŐ  3. Esetmegbeszélés és konfliktuskezelés, avagy a tanári munka kapcsolati kríziseinek kezelése-1 FŐ  4. Tehetséggondozást segítő gyakorlati módszerek – 10 FŐ  5. Gyermek-és ifjúságvédelem a köznevelési intézményekben – 2 FŐ  6. Elsősegélynyújtás – 1FŐ  7. Mediáció – 2 FŐ

 8. Az olvasástechnika, szövegértés és szövegalkotás kompetencia fejlesztését segítő korszerű tanítási-tanulási módszerek, eljárások, technikák – 8 FŐ  9. Probléma-megoldási képességek fejlesztése korszerű módszertani eszközökkel és mérés-értékeléssel a reáltantárgyak tanítása során – 8 FŐ

 10. Mindennapos testnevelés és sport a gyakorlatban, a testi és lelki egészségre nevelés hétköznapi technikái az óvodától a középiskoláig - az új nemzeti alaptanterv alapján – 10 FŐ  11. Az interaktív tábla eredményes alkalmazása az oktatásban – 4 FŐ  12. Környezettudatos életmódra nevelés – 4 FŐ

 13. Figyelemzavar és hiperaktivitás (AD/HD- Attention Deficit Hyperaktivity Disorder) tanórai kezelése, az együttnevelés lehetőségei – 8 FŐ  14. Családdinamikai ismeretek a pedagógiai munkában – 2 FŐ  15. Művészetoktatás- az élménypedagógia, drámapedagógia, kooperatív csoportmunka és a projektmódszer jegyében, multimédiás használati eszközök alkalmazásával – 4 FŐ

 16. Iskolai és óvodai vezetők felkészítése a változások menedzselésére – 1 FŐ  17. Figyelemzavar és hiperaktivitás (AD/HD-Attention Deficit Hyperaktivity Disorder) tanórai kezelése, az együttnevelés lehetőségei – 1 FŐ  ÖSSZESEN 17 TOVÁBBKÉPZÉSEN 87 FŐ VETT RÉSZT (3,48 TOVÁBBKÉPZÉS/FŐ)